TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

CA ישראל מינתה את חברת אורנטק כשותף עיסקי


CA
אורנטק תתמקד בפתרונות ניהול פורטפוליו ופרויקטים של CA
CA ישראל מינתה את אורנטק כשותף עסקי. אורנטק תתמקד בפתרונות ניהול פורטפוליו ופרויקטים של CA.

אייל ברש, מנהל השותפים ב- CA ישראל, ציין כי תחום ניהול הפרויקטים והפורטפוליו תפס תאוצה רבה בשנה האחרונה. "בעולם בכלל ובישראל בפרט, אנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת בפתרונות ה-Clarity – פלטפורמת ניהול הפרויקטים של CA.

"אנו שמחים על הצטרפות שותף מקצועי ומוערך כאורנטק למערך שותפינו בישראל שיוכל לעזור, לקדם ולהטמיע את הפתרונות אצל לקוחות האנטרפרייז בישראל. אורנטק הינה בין החברות המובילות בישראל בתחום ניהול הפרויקטים ושיתוף הפעולה החדש יחזק משמעותית את נוכחותנו בתחום", הוסיף ברש.

ציקו חפץ, מנכ"ל אורנטק הוסיף כי: "החזון של אורנטק הוא לעזור ללקוחותיה לנהל פרויקטים טוב יותר, וחשוב לא פחות, לבחור את הפרויקטים אשר תורמים בצורה מיטבית ליעדיו העסקיים של הארגון. תכנון, ניהול ובקרת הפרויקט הבודד, תכניות מרובות פרויקטים ופורטפוליו הפרויקטים הארגוני דורשים מתודולוגיות חדשניות מחד, וכלי ניהול מתקדמים מאידך. שיתוף הפעולה החדש עם חברת CA יאפשר לאורנטק להרחיב את סל הפתרונות הניהוליים המוצע ללקוחותיה, ולהתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים ביותר עבורו. אנו שמחים להיות שותפים של CA בהטמעת Clarity בישראל"

אורנטק מתמחה במתן פתרונות מקיפים לניהול פרויקטים מערכתיים, הנדסיים וטכנולוגיים ולהקמת וניהול מערכי ניהול פרויקטים ארגוניים(EPM) .

שיטות ניהול הפרויקטים והכלים התומכים שפותחו באורנטק במשך שנות קיומה מוכוונים כולם למען השגת היעד של מיצוי עסקי של הפרויקט הבודד ושל הארגון כולו ע"י מצוי פורטפוליו הפרויקטים הכולל.

אורנטק פיתחה שיטות וכלים המתאימים לפרוייקטים קטנים, בינוניים וענקיים. היכולת להתאים ללקוח את השיטות והכלים המתאימים לו ביותר היא המפתח להצלחת אורנטק. במהלך שנות פעילותה צברה אורנטק ניסיון עצום ומיומנות רבה בהקמה והפעלה של מערכות לניהול פרויקטים בחברות בינוניות וגדולות, בשוק הביטחוני ובשוק האזרחי, בפרויקטי מערכות מידע, בפרויקטי תשתית, פיתוח תוכנה וחומרה, ובפרט בפרויקטים מערכתיים מורכבים.

החברה הוקמה בשנת 1989 ומונה כיום כ – 60 מהנדסים, כלכלנים, בוגרי מנהל עסקים, מנתחי מערכות ותוכניתנים אשר פועלים ממשרדי החברה הממוקמים בתל אביב ובאתרי לקוחותיה. בנוסף, מעסיקה החברה שורה של קבלני משנה בעלי מומחיות ייחודית.

חברת CA מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il