TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

יעל תוכנה ומערכות הטמיעה פרויקט אינטגרציה במערכת LIDO לאופטימיזציית תוכניות טיסה באל-על


יעל תוכנה
אל-על הטמיעה את מערכת Saas השניה בחברה. האינטגרציה בוצעה באמצעות תוכנת TIBCO, המשווקת בישראל ע"י יעל תוכנה
יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, הודיעה היום כי סיימה בהצלחה פרויקט אינטגרציה כחלק מהמערכת החדשה לתכנון אופטימאלי של נתיבי הטיסות של אל על. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר.

מערכת LIDO החדשה, המתכננת את מסלולי הטיסה בהתחשב באילוצים השונים, מבוססת על SAAS ופותחה על ידי בית התוכנה LUFTHANSA SYSTEMS שבגרמניה.

יעל תוכנה, באמצעות מוצרי TIBCO יצרה אינטגרציה בין כל המידע הזורם מחברת אל-על דרך מערכת ה-LIDO של LUFTHANSA SYSTEMS ובכך למעשה ביטלה הצורך את בתהליכים ידניים.
כל המידע, ובכלל זה: מאפייני צוות המטוס, מגבלות המטוס, מסלולי טיסה רצויים, עדכוני מזג אוויר ומידע נוסף מהמערכות הרלוונטיות, מועבר היום, לאחר השלמת האינטגרציה הנדרשת, אל מערכת ה LIDO.

מערכת זו מעבדת את המידע תחת המגבלות והשינויים השונים המתרחשים על בסיס יומי ומייצרת אופטימיזציה של המידע, המועבר חזרה אל צוותי אל-על, עד לתא הטייס. בין הנתונים אשר נשלחים בזמן אמת אל תא הטייס, ניתן למצוא דיווחים דוגמת: המלצה למסלול טיסה חדש כתוצאה משינוי מזג האוויר. בנוסף, מעדכנת המערכת את תחנות הפיקוח של המדינות הממוקמות על מסלול הטיסה בתוכניות הטיסה המשתנות.

כל המסרים התפעוליים במערכת האינטגרטיבית עוברים דרך מוצרי TIBCO.
לחברת TIBCO העולמית יש ניסיון רב בעולם התעופה, עם חברות תעופה כגון: Delta airlines Southwest ו- KLM.

הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה הדוק בין אנשי מערכות המידע של אל-על, אגף מבצעי אוויר ומרכז השליטה של אל על , לבין צוותי האינטגרציה של חברת יעל תוכנה. הצוותים עבדו כיחידה ארגונית אחת, דבר שאפשר את העמידה בלוחות הזמנים, באיכות ובתקנים המחמירים שנדרש ליישם בפרויקט זה.

ירון צבעוני, CTO אגף Business Process בחברת יעל תוכנה, אומר: "היישום באמצעות מוצרי TIBCO - כלים בעל אמינות יוצאת דופן - הוכיח את עצמו גם בפרויקט אמדאוס, לניהול מערך ההזמנות של אל-על. האינטגרציה באמצעות מוצר הדגל של TIBCO BusinessWorks מקצרת באופן משמעותי את מהירות הפיתוח, רמת הדיוק באופן העברת הנתונים, כמו גם את יכולת התגובה והגמישות הגבוהה בגישה למקורות הנתונים. כל אלה מקלים על התכנון והיישום. זהו פרויקט נוסף אשר מראה את יכולות היישום של צוות TIBCO ביעל תוכנה".

שי גנות מנהל אגף Business Process אומר: " זהו פרויקט נוסף אשר מראה את יכולות היישום של צוות TIBCO ביעל תוכנה ושל ירון צבעוני אשר ניצח על כול הפרויקט."

יוסי שפר, סגן ראש אגף מערכות מידע באל על אומר: "הבחירה במוצר ה TIBCO לפרויקט זה הוכיחה עצמה כבחירה נכונה. באמצעות המוצר הצלחנו לבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים המתקבלים בעיתוי משתנה ובפורמטים שונים ולהעבירם ליעדם ברמת אמינות גבוהה ביותר. השימוש בטכנולוגיה אפשר לנו לעמוד ביעדי הלו"ז והאיכות ולהתגבר על מכשולים בהם נתקלנו במהלך יישום הפרויקט".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il