TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מהפיכת האינטרנט הבאה תצא מישראל: פורטל חדשות אישי המתעדכן ושומר על פרטיות הגולש


Genieo, חברת סטארט אפ מהרצליה, נבחרה על ידי PCWORLD לאחת מ-10 התוכנות השימושיות ביותר בעולם לצד ענקיות תוכנה כמו מיקרוסופט, גוגל, סימנטק ואדובי , סיימה סיבוב שני של גיוס הון ממשקיעים פרטיים
Genieo, חברת סטארט אפ מהרצליה, הוקמה לפני כשנתיים וחצי וכבר מעוררת עניין עולמי רב. הסיבה – Genieo הצליחה לחולל את מה שענקיות תוכנה מכל העולם מנסות זמן רב ולא מצליחות: להתאים תוכן חדשותי להעדפות הגולש בפורטל חדשות אישי ובאותה עת לשמור לחלוטין על פרטיותו, ואף להצליח לרתק את הגולש לפורטל החדשות האישי שלו למשך זמן ארוך יותר בהשוואה לחדשות שצורך הגולש מפורטלים אחרים.

Genieo הוקמה על ידי היזמית סול צבי, מנכ"לית החברה ויענקלה טננבוים המכהן כיו"ר, ועד כה גייסו יזמיה 4 מיליון דולר בשני סבבים משורה של משקיעים פרטיים מהארץ ומהעולם. בין המשקיעים בארץ בולטים מוטי גוטמן (מנכ"ל מטריקס), נסים בראל (מנכ"ל ובעלי קומסק), צביקה בארינבוים (בעלי BGI ), עופר גלבוע (מנכ"ל ובעלי ק.א.ל.), מוטי פרידמן (יו"ר חברת החשמל לשעבר), ליגד רוטלוי , גרי שרן (מנכ"ל stone river העולמית).

ענקיות תוכנה וחומרה בינלאומיות משחרות לפתחה של החברה, אשר נראה כי היא עומדת לפני הפריצה הגדולה שלה. זאת גם הסיבה ש-Genieo נבחרה השבוע על ידי עיתון הטכנולוגיה המוביל PCWorld לאחת מ-10 התוכנות השימושיות של השנה, לצד מוצרים של ענקיות תוכנה וחומרה כגון Office 2010 של מיקרוסופט, דפדפן הכרום של גוגל, חבילת ה-Creative Suite של אדובי, האנטי וירוס של סימנטק תוך שהיא מדלגת בקלילות מעל ipod של אפל.

האפליקציה של Genieo מייצרת למשתמש באופן אוטומטי לחלוטין פורטל חדשות אישי, ששואב את תכניו מערוצי תוכן שונים כגון אתרי חדשות, בלוגים, טוויטר, רשתות חברתיות ועוד. הטכנולוגיה מנתחת באופן דינאמי את השינויים הטבעיים בנושאי העניין של המשתמש, ומעדכנת אותם באופן תדיר.

מדובר בדף בית אישי המציע סביבה חדשותית של ממש הכוללת את כותרות החדשות החמות והרלוונטיות ביותר עבוד הקורא, את הדיונים הסוערים, עדכונים שוטפים מחברים בפייסבוק, טוויטר ועוד.

התאמה דינאמית ואישית היא רק היבט אחד של החדשנות שמציעה החברה. היבט אחר ופורץ דרך הוא שמירת הפרטיות המוחלטת של הגולש. האפליקציה מותקנת במחשבו האישי של הקורא ואינה עוקבת אחרי גלישה לאתרים הדורשים חיסיון כגון חשבונות בנק, תוצאות בדיקות רפואיות, דואר אלקטרוני ועוד.

התוכן בדף הבית האישי מחולק לקטגוריות הנקבעות באופן אוטומטי ע"י המערכת לאחר שזו זיהתה את העדפות הקורא, עם אפשרות לגישה מהירה למקורות המידע. הקטגוריות ממוינות ומדורגות על בסיס תדירות החשיפה של הגולש לתחום או לאתר תוכן מסוים. האפליקציה מבחינה מתי הגולש מתעניין בנושא מסוים באופן זמני, למשל שכירת דירה, ומתי מדובר בעניין מתמשך של הגולש, לדוגמא משחקי כדורגל של קבוצה מסויימת. על בסיס זיהוי זה האפליקציה מייצרת דירוג ותיעדוף של התכנים בדף הבית האישי.

המודל העסקי לא פחות חכם מהאפליקציה עצמה, שכן Genieo מהווה מנוע פרסונאלי חכם עבור יצרניות תוכן וגם עבור חברות המעוניינות להקים אתר אינטרנטי איכותי ללא צורך ביצירת תכנים משל עצמם וליישם את הטכנולוגיה, ובדרך זו לייצר מודל הכנסה חדש.

"דומה כי Genieo משנה את האופן שבו אנו צורכים מידע", אומרת סול צבי מנכ"לית Genieo. "הבשורה בטכנולוגיה היא גם בחיבור שהיא יוצרת בין המדיה הישנה למדיה החדשה. לאחר ש Web 2.0 הכניס את המימד האישי בכך שאפשר לאנשים לשתף את דעותיהם ברשת (ביצירת התוכן), Genieo מרחיבה את היריעה, ומאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו, צרכני התוכן, ליהנות מחוויה אישית שלמה גם באופן צריכתו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il