TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בזק משדרגת את תשתיות התמיכה במשתמשים


הפתרון של VMware מאפשר לבצע עדכון עשרות יישומים במאות שרתים תוך שעה
מידי יום נדרשים אלפי עובדים בחברת בזק לספק מענה מיידי ללקוחות החברה. ברמת שירות גבוהה זו, חייבת התשתית עליה מבוססים היישומים לטיפול בלקוחות לעמוד בדרישות הגבוהות ביותר של גמישות עסקית, שרידות גבוהה ותפעול יעיל וחסכוני.

כדי לעמוד בדרישות אלו, הטמיעה לאחרונה בזק את מערכת הוירטואליזציה המתקדמת VMware vSphere4 ומעליה תשתית ניהול VMware Lab Manager המספקת שכבת ניהול חכמה לפריסה אוטומאטית של מאות שרתים וירטאולים להצגת היישומים השונים למשתמשי המחשוב בחברה.

התשתית החדה מאפשרת עדכון של עשרות יישומים למאות שרתים בתוך פחות משעה, ובכך סיפקה לבזק את היכולת להגיב למהלכים בשוק בזמן קצר. הפרויקט כלל הטמעה של תשתיות וירטואליזציה ומערכות פריסה אוטומאטית של VMware. הפתרון נחשב לייחודי בארץ ובעולם וכלל שיתוף של מומחי VMware מישראל ומחו"ל.

אילן ינובסקי, מנהל אגף טכנולוגיות ותפעול בחברת בזק: "אחד היעדים שהצבנו בבזק הינו להגיע למצב שרובה המכריע של תשתית השרתים תתבסס על וירטואליזציה. חברתVMware מספקת לנו את הכלים למימוש יעד זה. הפרויקט שביצענו מעניק לנו גמישות ויעילות תפעולית ומאפשר לנו להקים מאות שרתים בפחות משעה ובכך גם לשפר את רמת השירותים בזמני שיא. בחרנו את פתרון VMware לאחר בחינת פתרונות מתחרים. הייחודיות של הפתרון מבחינתנו, היא גם ביכולת ההרחבה וההתאמה למוצרי צד שלישי שונים".

טרם הטמעת המערכת החדשה הפעילה בזק בתשתית הטרמינלים שלה מאות שרתים פיסיים, שהריצו את היישומים המשמשים את משתמשי המוקדים והמטה של החברה. עדכון היישומים על בסיס התשתית הפיסית ארך שעות ארוכות, חייב אתחול של השרתים, ניתוק משתמשים ואף היה חשוף לתקלות ונקודות כשל רבות. בעזרת הפתרון של VMware צמצמה בזק את מספר השרתים לעשרות בודדות של שרתים פיסיים בלבד, תוך חסכון בעלויות תחזוקה ואנרגיה.
בנוסף תהליך העדכון מתבצע בתוך פחות משעה. המהלך מאפשר הסטת משאבים של אנשי תשתיות מפעילויות תפעול שוטפות למשימות תכנון. הפתרון גם מאפשר תמיכה להרחבה מהירה בעתיד וזמן התאוששות מאסון קצר בהרבה לעומת המערכת הקודמת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il