TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חיסכון בדלק אינו קריטריון הקנייה היחיד של רכבים "ירוקים" – הצרכנים דורשים יותר


אקסנצר
אחד הממצאים בסקר אקסנצ'ר: 60% צפויים לרכוש רכב היברידי או חשמלי רק כשהוא עולה על רכבי הבנזין בכל הפרמטרים
מחקר חדש של אקסנצ'ר (accenture. ניו יורק: ACN), המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם, מצא כי בעוד גובר העניין בכלי רכב ידידותיים לסביבה, רוכשי המכוניות לא רואים את הפן ה"ירוק" כסיבה היחידה לרכישת כלי רכב כאלה, ודורשים יותר מהיצרניות.

היום, על יצרניות הרכבים לספק תכונות פנים רכב שיענו על מגוון דרישות מהצרכנים, כולל בידור, בטיחות, תחזוקה, תקשורת וניווט, המהווים כולם גורמי מפתח המשפיעים על החלטות הצרכן, ומשחקים תפקיד חשוב בפיתוח רכבים המוגדרים כבעלי צריכת דלק נמוכה – כך על פי המחקר.

ממצאים עיקריים:

42% מהמשיבים ציינו כי הם עשויים לקנות רכב היברידי או חשמלי בשנתיים הקרובות.

80% השיבו כי יעדיפו רכב היברידי על כלי הרכב החשמליים.

60% צפויים לרכוש רכב היברידי או חשמלי רק כשהוא עולה על רכבי הבנזין בכל הפרמטרים.

36% בלבד ציינו את מחירי הדלק הגבוהים כסיבה לקניית מכונית "ירוקה".

על פי הסקר קיימת עלייה במידת העניין שמגלים הצרכנים במאפיינים נוספים של הרכב מלבד צריכת הדלק, ומעבר לזה צרכנים שנהגו ברכב היברידי או חשמלי אמנם ציינו כי צריכת הדלק "טובה מאוד" עד "מצוינת", אולם בכל הנוגע לאיכות הנסיעה, הביצועים, הסגנון והתחזוקה – אלה קיבלו במקרה הטוב דירוג ברמת "טוב" בלבד.

הסקר מבוסס על מחקר שוק וסקר מקוון שהקיף 1,850 צרכנים בחמש מדינות: גרמניה, צרפת, איטליה, ארה"ב וקנדה בפברואר 2010. טווח הגילאים של המשיבים נע בין 18-61, מהם 48% נשים ו-52% גברים.

אקסנצ'ר (ניו יורק: ACN) מעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם. החברה, מחויבת לחדשנות,ומסייעת ללקוחותיה -עסקים וממשלות,להשיג ביצועים גבוהים. עם מומחיות עמוקה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיה והכישורים הנחוצים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.

החברה מעסיקה מעל ל-177 אלף איש ב-52 מדינות ברחבי העולם, לקוחותיה פזורים ב-120 מדינות, והכנסותיה נטו בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2009, הסתכמו ב- 21.58 מיליארד דולר. אקסנצ'ר ישראל הוקמה בשנת 2001 ועובדת עם הארגונים המובילים בארץ במגוון מגזרי תעשייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il