TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

QualiSystems ו- Top-Q חתמו על הסכם שיתוף פעולה


Top-Q
Top-Q תספק שירותי הטמעה ותמיכה למערכת הייחודית של QualiSystems לניהול בדיקות אוטומטיות
QualiSystems חברה בינלאומית לניהול בדיקות אוטומטיות וניהול איכות למוצרי חומרה, מערכות ושירותי תקשורת; ו- Top-Q (לשעבר AQUA Software) מקבוצת Top (לשעבר קבוצת רמדור), חתמו על הסכם שיתוף פעולה לפיו תספק Top-Q שירותי הטמעה ותמיכה למערכת הייחודית של QualiSystems לניהול בדיקות אוטומטיות.
Top-Q, המתמחה בפיתוח והטמעה של בדיקות אוטומטיות, תיתן מענה ללקוחות QualiSystems המעוניינים להיעזר בחברה חיצונית בהטמעת המערכת. כמו כן, יוכלו הלקוחות להסתייע ב- Top-Q בתכנון פתרון האוטומציה הכולל, וכן בתפעול שוטף של בדיקות האוטומציה במעבדות הבדיקה שלהם בשלבי הפיתוח, אימות-האיכות והייצור.

לדברי ליאור קוריאט, מנכ"ל QualiSystems: "עם התרחבות מצבת לקוחותינו, התעורר גם הצורך להכשיר גוף חיצוני שיסייע בהטמעה ומתן שירותים לביצוע הבדיקות. ניסיונה הרחב של Top-Q בפרויקטים מסוג זה בקרב חברות מובילות, ואיכות ומקצועיות השירות שלה, הם שעושים אותה לבחירה הטבעית כשותפה של QualiSystems".

אוטומציה בבדיקות איכות היא מגמה הולכת ומתרחבת בקרב יצרניות וספקיות שירותים המשפרות את מערך הQA - שלהן על-מנת להבטיח ללקוחותיהן מוצרים איכותיים ללא פשרות. ייחודיות המערכת של QualiSystems מתבטאת בניהול תהליך האיכות כולו, ללא שימוש בקוד, גם בסביבות מורכבות במיוחד.

לדברי אוהד קריסטל מנכ"ל :Top-Q"מערכת TestShell שפתחה QualiSystems מייצגת את קדמת הטכנולוגיה בתחום הבדיקות האוטומטיות, ואנו שמחים על ההזדמנות לספק לה שירותי תמיכה ולקדם אותה בקרב לקוחותינו. שיתוף הפעולה עם QualiSystems הינו נדבך חשוב נוסף לביסוס מעמדנו בתחום ויסייע להרחבת פעילותנו גם בשוק הבינלאומי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il