TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שר התמ"ת: המשבר מביא עמו גם הזדמנויות -חובתנו לתמוך בכלכלת ההיי-טק ולהפוך אותה לבולטת אף יותר מבעבר


פואד
בן אליעזר: "על אף המצוקה והאתגרים סקטור ההיי-טק הישראלי שמר על מקומו כמוביל עולמי בכושר ההמצאה והחדשנות וכמנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הישראלית"
שר התמ"ת, בנימין (פואד) בן אליעזר, השתתף הבוקר (ג') בכנס ההיי-טק של איגוד קרנות הון הסיכון הישראלי (IVA) בקריית שדה התעופה.
הכנס נערך במעמד יו"ר איגוד קרנות הון הסיכון הישראלי, ד"ר אורה ברי, חבר דירקטוריון האיגוד, אדי שליו, מייסד קרן הון הסיכוןGP Bessemer , דיויד קראון, ומנכ"ל עיתון גלובס, איתן מדמון.

השר בן אליעזר נשא דברים בפתח הכנס, כאורח הכבוד. להלן עיקרי דבריו:

"אלה הם זמנים של אתגרים גדולים לכלכלה הגלובאלית, כמו גם לכלכלה הישראלית. האינדיקציות הכלכליות בנוגע למצב המשק המקומי מורות על ירידה של 3.9% בצמיחה במשק במהלך הרבעון הראשון של 2009.

האינדיקציות הללו מייצגות נסיבות המוכרות לכל אחד מהאנשים הנמצאים כאן בחדר. כולנו מודעים, בכאב רב, לתוצאות הכואבות והקשות של נסיבות אלו. כל אחד מאיתנו בוודאי מכיר חברים וקרובי משפחה שסובלים מהפחתה בתנאי תעסוקתם, או אף גרוע יותר, שאיבדו את עבודתם לחלוטין.

על אף המצוקה והאתגרים, סקטור ההיי-טק הישראלי שמר על מקומו כמוביל עולמי בכושר ההמצאה והחדשנות וכמנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הישראלית. אני מאמין כי כיום יותר מתמיד, זוהי חובתנו להמשיך ולתמוך בכלכלה חשובה זו במאמץ להמשיך ולבסס את יכולותיה ולהפוך אותה לבולטת אף יותר במעבר.

ניתן לשייך את הקמת תעשייה הון הסיכון הישראלי, כפי שאנו מכירים כיום, בחזרה לשנת 1993, כשהממשלה דאז החליטה לייסד קרן של קרנות (Fund of Funds). כיום, 15 שנים לאחר מכן, ישנן כ- 80 קרנות סיכון גדולות הפועלות בישראל, עם גיוס כספים כולל בגובה של 10 מיליארד דולרים והשקעות ביותר מ- 1,000 חברות סטארט-אפ ישראליות.

רבות מהחברות הללו עברו בהצלחה הנפקת מניות לציבור וכעת ישנן 70 חברות ישראליות הנסחרות בנאסד"ק ובסביבות 30 הנסחרות בשווקים האירופאים השונים. ישראל מדורגת שנייה, אחרי קנדה, במספר החברות הלא אמריקניות הנסחרות בנאסד"ק. מאז 1993, גודלה הממוצע של קרן הון הסיכון הישראלית המובילה, עלה מ- 20 מיליון דולרים, ליותר מ- 250 מיליון דולר כיום.

לאור נסיבות אלו, הנחיתי את אנשי משרדי לפתח תוכנית שתאפשר לנו לתמוך באופן טוב יותר בתעשייה ושתספק כלים משופרים להילחם באבטלה. לאחר דיונים נוספים עם משרד האוצר, אף קיבלנו תוספת של 450 מיליון שקלים לתקציב המדען הראשי.

אני מאמין כי ההזדמנויות הגדולות עדיין לפנינו. אני בטוח ששיתוף הפעולה הפורה בין הממשלה לתעשיינים, יחד עם המאפיינים הייחודיים של התעשייה שלנו, יאפשרו לכולנו להבין את ההזדמנויות הגדולות שמצב הנוכחי מביא עמו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il