TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בלנדר מצטרפת למהפכת הבנקאות הפתוחה:


בועז אביב, ממייסדי בלנדר צילום סיון פרג
פיתחה והטמיעה מנועי ניתוח פיננסי מבוססי בנקאות פתוחה המשפרים את יכולות החיתום בזמן אמת; בכך הופכת לחברת הפינטק הראשונה המשתמשת בכלים אלה כחלק מתהליכי חיתום אשראי בישראל
בועז אביב, ממייסדי בלנדר משנה למנכ"ל וסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO):
"ההטמעה של מודולי הבנקאות הפתוחה מהווה מבחינתנו קפיצת מדרגה טכנולוגית חשובה המאפשרת אנליזה מורחבת יותר של פרמטרים פיננסיים לגבי צרכי ויכולות הלקוחות בזמן אמת. התחלנו לפתח מודלי חיזוי על בסיס בנקאות פתוחה באירופה כבר ב-2017 ועם השנים צברנו ניסיון באופן השילוב של מודלים אלו כחלק מתהליכי החיתום בפלטפורמה דבר המאפשר לנו בין היתר תהליך חיתום מהיר ויעיל. כמו כן, מודולי הבנקאות הפתוחה הוטמעו בסל השירותים הטכנולוגיים של בלנדר כחלק מפעילות ה- Embedded Finance שהושקה בשנה האחרונה בשיתוף פעולה עם אמדוקס, במסגרתה בלנדר ואמדוקס משווקות את טכנולוגיות האשראי והפיקדונות החכמים של החברה למוסדות פיננסים גלובליים"

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות (BLND:TASE) הודיעה על הטמעה מוצלחת של מודלי חיזוי מבוססי בנקאות פתוחה בפעילותה בישראל, בכך הופכת לחברת הפינטק הראשונה המשתמשת בבנקאות פתוחה כחלק מתהליכי חיתום אשראי בישראל. לחברה ניסיון רב בתחום הודות לפעילותה באירופה שמשתמשת במודלי חיזוי מבוססי בנקאות פתוחה כבר משנת 2017. הודות לרפורמת הבנקאות הפתוחה שנכנסה לתוקף ביוני 2022 בישראל, החברה הטמיעה כעת בהצלחה את מודולי הבנקאות הפתוחה גם בפעילותה בישראל. הגישה למקורות מידע מגוונים ורחבים יותר תשדרג משמעותית את המודל הטכנולוגי שעליו מבוססת הפלטפורמה של בלנדר למתן אשראי דיגיטלי מהיר .




מדובר למעשה בהרחבת מאגרי המידע הרשמיים שהפלטפורמה הטכנולוגית של בלנדר מתבססת עליהם בתהליך החיתום ומתן האשראי. כעת, הודות לרפורמה וחוק שירותי המידע הפיננסי, פתוחה לחברות פינטק כמו בלנדר לדוגמא, האפשרות להרחיב את המידע הפיננסי ביחס ללקוחותיהם ובכך לשפר את יכולת מתן האשראי באופן מהיר ואיכותי יותר.

כמו כן, השלמת הטמעת מודולי הבנקאות הפתוחה מרחיבה את סל השירותים הטכנולוגיים שהחברה מציעה במסגרת פעילות ה- Embedded Finance. פעילות זו שהוקמה בשנה האחרונה בשיתוף עם ענקית הטכנולוגיה אמדוקס, במסגרתה בלנדר משווקת את הטכנולוגיה שלה לגופים פיננסים בינלאומיים, כחלק אינטגרלי בפעילות חטיבת הבנקאות של אמדוקס.

הפלטפורמה של בלנדר כוללת מערכת למניעת הונאות, מערכת סיכוני אשראי, ניהול תאימות, הדרכה תמיכה ואינטגרציה לצדדים שלישיים, מערכת בק-אופיס, ומודלים של תהליכי אשראי מקוונים מקצה לקצה. הפלטפורמה פועלת בתחום המימון לרכב, אשראי בנקודות מכירה ובאתרי איקומרס – BNPL ואשראי לכל מטרה. בשנה האחרונה הקימה בלנדר את blenderPay BNPL, חברה בבעלות משותפת עם בנק הפועלים בתחום ה-BNPL,. blenderPay BNPL, עוסקת במתן אשראי צרכני דיגיטלי למימון רכישות בנקודות מכירה ובאתרי אי-קומרס (סחר אלקטרוני) במגוון תחומים ושירותים בפריסת תשלומים של עד 60 תשלומים.

אודות בלנדר טכנולוגיות פיננסיות
בלנדר הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים לעשרות אלפי לקוחות בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי בדגש על אשראי כאמצעי לפריסת תשלומים. החברה פועלת באמצעות שיטות וכלים טכנולוגיים ייחודיים, תוך שימוש במתודולוגיות מוצרים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. בשנת 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסה לנירות ערך בתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il