TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קוויקליזארד חתמה על ההסכם הגדול בתולדות החברה:


פיני מנדל מנכ״ל ומייסד קוויקליזארד. צילום: יחצ
חוזה לשלוש שנים עם רשת קמעונאות בריטית בהיקף של כ- 11.55 מיליון ₪
לאחר הסכם שיתוף הפעולה וההשקעה עם פובליסיס שנחתם בשבוע שעבר

לדברי פיני מנדל מנכ"ל קוויקליזארד, " לקוחות ענק בעולם מבינים את הערך הרב שאנחנו מביאים להם להכנסות ולרווח ומוכנים לשלם על כך.

החוזה עם התאגיד הבריטי הוא החוזה הגדול ביותר עליו חתמנו ואנחנו בטוחים שיהיו עוד כאלו, במיוחד אחרי ההסכם האסטרטגי שחתמנו עם פובליסיס".

• החברה עימה התקשרה קוויקליזארד, הינה תאגיד בריטי המפעיל רשתות קמעונאות בפריסה רחבה בבריטניה בתחומי חנויות הכל-בו, המזון, האופנה ובתחומים נוספים.

• קוויקליזארד תספק לתאגיד הבריטי עבור כל חברה מקבוצת התאגיד, רישיון לשימוש בפלטפורמת מערכת התמחור הדינמית של החברה וכן חבילת שירותים נלווים הכוללת שירותי הטמעה, ביצוע התאמות אישיות ומתן שירותי תמיכה טכניים.

• ההיקף הכספי של החוזה מול רשת הקמעונאות הבריטית נאמד ב-11.5 מיליון ₪ לתקופה של כשלוש שנים המתחילות בינואר 2024.

• בשבוע שעבר הודיעה החברה כי חתמה על הסכם אסטרטגי והסכם השקעה עם ענקית התקשורת הצרפתית Publicis Groupe על סך של כ- 3 מיליון דולר, עם אופציה להרחבה ל-5 מיליון דולר.

• ל- Publicis Groupe ניתנה אופציה להשקיע עוד 2 מיליון דולר בהתאם ליעדי מכירות שנקבעו בשנתיים הראשונות שלאחר השלמת ההסכם.

• כספי ההשקעה הראשונית ישמשו להקמת מערך מכירות בצפון אמריקה – השוק הגדול בעולם.

• חברת הבת Publicis Sapient תשווק את פלטפורמת התמחור הדינאמי של קוויקליזארד ברחבי העולם ותאפשר ללקוחותיה גישה לפלטפורמה של קוויקליזארד.



עוד הוסיף פיני מנדל מנכ"ל קוויקליזארד, "במכרז על ההסכם עם התאגיד הבריטי התחרינו מול מיטב החברות העוסקות בתחום ומכל החברות שהתמודדו - התאגיד הבריטי בחר לעבוד איתנו.

אנו עושים ימים כלילות בכדי לספק את אחת המערכות המשוכללות והטובות בתחום התמחור הדינאמי וכל הזמן משפרים ומייעלים את המערכת שתתממשק בקלות, תהיה קלה להפעלה והבנה מצד הלקוח, ותיתן לו את כל הפרמטרים להם הוא נזקק בכדי לראות תוצאות הן ברווחיות החברה והן בחוויית המשתמש.

העסקה עם התאגיד הבריטי לצד ההסכם האסטרטגי עליו חתמנו בשבוע שעבר עם ענקית התקשורת הצרפתית מספקים לנו נקודת פתיחה מצוינת לשנת 2024".


תל אביב, 20 לדצמבר 2023 - (ת״א: קלרד) חברת קוויקליזארד המפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AIלתמחור דינמי מתכבדת להודיע כי חתמה על הסכם שירותים עם חברת קמעונאות מהגדולות בבריטניה המפעיל רשתות קמעונאות בפריסה רחבה בבריטניה בתחומי חנויות הכל-בו, המזון, האופנה ובתחומים נוספים.

בהתאם להסכם השירותים, החברה תספק ללקוח ו/או עבור כל חברה מקבוצת הלקוח מרישיון לשימוש בפלטפורמת מערכת SAAS – Dynamic pricing של החברה וכן חבילת שירותים נלווים הכוללת שירותי הטמעה, ביצוע התאמות אישיות ומתן שירותי תמיכה טכניים לתקופה של כ- 3 שנים החל מתאריך ה- 1 בינואר 2024, בתמורה לסך כולל של כ- 2.478 מיליון פאונד, כ- 11.55 מיליון ₪, באופן הממצב את הלקוח כלקוח מהותי של החברה.

בהתאם להסכם השירותים, הלקוח רשאי לסיים את ההתקשרות בהסכם בכפוף להודעה מוקדמת של 180 יום.

מבלי לגרוע מהאמור, כל אחד מהצדדים להסכם רשאי לסיים את ההתקשרות בהסכם השירותים באופן מיידי אם הצד השני הפר באופן מהותי את ההסכם ולא תיקן את ההפרה תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעה על כך, וכן במקרים נוספים, בין היתר, במקרה של חדלות פירעון, שינוי שליטה בחברה, הפרה של סעיף סודיות והגנת מידע וכן פגיעה במוניטין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il