TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נוטניקס תספק את פתרון הענן ההיברידי הייחודי שלה עבור הענן הממשלתי נימבוס


טל דורון- קרדיט ניב קנטור
כחלק מן הזכיה נוטניקס תוכל לאפשר לגופי הממשלה בישראל, לממש את היצע פתרונות הענן ההיברידי של נוטניקס ישירות מה- AWS Marketplace.
נוטניקס ישראל מובילה בתחום מחשוב בסביבת ריבוי עננים היברידית, זכתה במכרז לאספקת שירותיה בענן הממשלתי נימבוס (Nimbus) - רובד 5. במסגרת הזכייה נוטניקס תוכל לספק לגופי הממשלה בישראל פתרונות ענן מתקדמים, ביניהם מערכת ההפעלה בענן לסביבת ריבוי עננים היברידי.
כחלק מן הזכיה נוטניקס תוכל לאפשר לגופי הממשלה בישראל, לממש את היצע פתרונות הענן ההיברידי של נוטניקס ישירות מה- AWS Marketplace.
טל דורון, מנהל מכירות מגזר ציבורי בנוטניקס: "אנו נרגשים שזכינו באפשרות לספק לגופי הממשלה בישראל מערכת הפעלה בענן לסביבות מולטי-קלאוד היברדי. המערכת שלנו תסייע לחסוך בעלויות ולהפחית את זמן מיגרציית הענן, תוך שמירה על יצירת נייטיב קלאוד."
זכייתה של נוטניקס מעצימה את מחוייבותה של החברה לשוק הישראלי תוך הכרת היכולות של החברה ליישם פתרונות ענן חדשניים ואמינים לארגונים השונים בכל ענף ובכל סדר גודל.
בינואר 2020, יצאה ממשלת ישראל ב"פרויקט נימבוס", שמטרתו לספק שירותי ענן ציבורי לממשלת ישראל . המכרז מהווה את הרובד החמישי בפרויקט, שמטרתו להנגיש שירותי ענן המוצעים ב Marketplace של ספקי הענן הנבחרים של הממשלה, AWS ו-גוגל קלאוד ע"י ספקים שונים , כך שאלו יהיו זמינים לרכישה ע"י משרדי הממשלה ויחידות הסמך בשווקים הדיגיטליים הממשלתיים שיוקמו על בסיס ה-Marketplace של כל אחד מספקי הענן.
אודות נוטניקס
Nutanix הינה מובילה עולמית בפתרונות ענן וחלוצה בפתרונות תשתית Hyperconverged, מה שהופך עננים לשקופים ומשחרר לקוחות להתמקד בפעילויות העסקיות שלהם. ארגונים ברחבי העולם משתמשים בנוטניקס כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל יישום בכל מקום בסביבות ריבוי העננים ההיברידיות שלהם. למידע נוסף באתר www.nutanix.com או עקוב אחרינו ברשתות החברתיות @nutanix


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il