TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סקר ה- AI הגדול: המנהלים מתלהבים מהחידושים - העובדים הרבה פחות


בינה מלאכותית
73% מהמנהלים עושים שימוש בבינה מלאכותית כמעט יומיומי, לעומת 32% מהמועסקים שלהם

בסקר החדש שנערך בהזמנת זום, התברר גם כי רוב המנהלים (90%) מדווחים כי הם מרגישים נוח להשתמש ביישומי AI לעומת 65% מהעובדים מהשורה.

לאור הפופולריות הגוברת בשימוש בבינה המלאכותית בקרב ארגונים ועסקים, נערך סקר בינלאומי שיצא לבחון כיצד מנהלים ועובדים משתמשים בחידושי הבינה המלאכותית (AI) בעבודה השוטפת. הסקר מגלה כי הדעות חלוקות: 82% מהמנהלים מדווחים כי הם נלהבים ביותר מהשימוש ב-AI בהשוואה ל-57% מהעובדים. זאת ועוד: 73% מהמנהלים עושים שימוש ביישומי בינה מלאכותית כמעט בכל ימות השבוע, בעוד רק 32% מהעובדים עושים זאת. רוב המנהלים בסקר (90%) מדווחים כי הם מרגישים נוח להשתמש ביישומי AI לעומת 65% מהעובדים מהשורה.

הסקר נערך על ידי חברת המחקר Morning Consult בהזמנת חברת זום, ולקחו בו חלק מעל 11 אלף איש מרחבי אירופה, יפן, סינגפור ואוסטרליה.

על פי ממצאי הסקר, בעוד העובדים עושים שימוש ב-AI בעיקר להגברת יעילות ואוטומציה של תהליכי עבודה, המנהלים שלהם רואים ב-AI כלי עזר אפקטיבי במהלך קיום שיחות ועידה ולאחריהן. המשתמשים ב-AI מכל קבוצה מסכימים כי ה-AI תורם ביותר לחסכון בזמן.

כאשר נשאלו המנהלים מדוע לדעתם ניצבים העובדים מול מחסום בבואם לעשות שימוש ב-AI, העריכו 71% מהם כי מדובר ב״קושי להגמל מביצוע עבודה בדרך מסויימת וחשש מדרכים חדשות״. 69% מהם אף העריכו שצוות העבודה בארגונים כלל לא יידעו כיצד להשתמש בכלי בינה מלאכותית שכן הם ״לא מרגישים בנוח מול טכנולוגיות חדשות״.

זום עצמה השיקה באחרונה את ה-Zoom AI Companion, עוזר אינטליגנטי שביצע מהפכה בזרימת העבודה על ידי שילוב תכונות כמו עיבוד הקלטות פגישות כדי לספק דגשים וסיכומי מנהלים, הצגת השלבים הבאים המעשיים, ניסוח תגובות צ'אט ומיילים תוך שימוש בהקשר היסטורי וסיכום שרשורי צ'אט ארוכים.


סרטון
https://youtu.be/Zm5DC-vxaYk?feature=shared



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il