TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מספרי ברזל להתפקד: פלטפורמת חמ״ל דמוגרפי חינמית מספקת תמונת מצב בזמן אמת על היישוב


יודי בר און, מנכ״ל Kaleidoo קרדיט: יחצ בינת
המערכת המבוססת ענן, שפותחה בעקבות המלחמה על ידי קבוצת מתנדבים בהובלת Kaleidoo, מאפשרת לרשויות המקומיות לקבל מידע עדכני על התושבים

לאחר אירועי 7 באוקטובר, אחד הצרכים שעלו מצד הרשויות המקומיות והעיריות הוא פלטפורמה שתציג בזמן חירום תמונת מצב עדכנית על התושבים ומצבם. באמצעות מוקד ערבה - מוקד טכנולוגי שהוקם עם פרוץ המלחמה בשיתוף חברות ההייטק בישראל ומערך הדיגיטל הלאומי – נעשה חיבור לחברת קאליידו (Kaleidoo), חברת בת של בינת תקשורת מחשבים המתמחה בבינה מלאכותית וביג דאטה, שהתנדבה לפתח מענה מהיר לצורך הדחוף.

חברת קלייאדו יחד עם צוות מתנדבים מרחבי הארץ וחברת ״גליל כתיבה טכנית״, שנרתמו למשימה בהתנדבות מלאה, פיתחו את ״תמר - חמ״ל דמוגרפי״, מערכת לניטור וניהול אוכלוסיית היישוב. המערכת, מבוססת הענן, נותנת לרשויות המקומיות תמונת מצב עדכנית, אמינה, רצופה ומדויקת על מצב התושבים ביישוב, הן בשגרה והן במצבי חירום. המערכת מספקת מידע על נוכחות התושבים ביישוב, כמו גם על הצרכים המיוחדים שלהם בעת אירוע. המידע מוזרם למערכת מ/ואל התושבים דרך אפליקציית וואטסאפ.

הנתונים שמגיעים מהתושבים מוצגים על לוח בקרה, ומאפשרים ירידה לפרטים כמו גם תצוגה גיאוגרפית על גבי מפת האזור הנבחר, המאפשרת להכווין את כוחות הביטחון לנקודת ציון מסוימת. המערכת מציגה מידע על תושבים שיכולים לסייע באירוע (כיתת כוננות, נושאי נשקים, צוות רפואי וכו׳), ומידע על תושבים עם צרכים מיוחדים (נפגעים, אנשים עם מוגבלויות, חסרי ממ״ד וכו׳).

התקשורת עם התושבים נעשית דרך אפליקציית וואטסאפ באמצעות שיחה עם בוט. כל רשות יכולה להגדיר את המידע שהיא מבקשת מהתושב ברגע נתון ומתריעה על חוסר תגובה מצד התושבים. ניתן כמובן להימנע משליחת הודעות לתושבים שאינם מעוניינים בכך, והעדכון על מיקומו של התושב תלוי בהסכמתו. נתונים קיימים על התושבים ניתן לטעון במערכת באמצעות קובץ אקסל פשוט והמידע נשמר באופן מאובטח.

יודי בר און, מנכ״ל ומייסד קלייאדו, אמר כי ״קלייאדו גאה לתרום מיכולותיה לטובת הגנה על תושבי ישראל. המערכת שפיתחנו מאפשרת לכל רשות מקומית לקבל במהירות ובקלות תמונת מצב עדכנית בזמן אמת על התושבים, ולסייע להם במידת הצורך״.

שלב הפיילוט של ״תמר - חמ״ל דמוגרפי״ הושלם, וכעת היא נמצאת בשימוש בחמישה יישובים בדרום הארץ. תהליך ההצטרפות למערכת פשוט, והיא פתוחה בחינם לכל גוף.

להצטרפות ופרטים נוספים:
barell@bynet.co.il

לאתר החברה:
https://www.kaleidoo.ai



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il