TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סופווייב ממשיכה להציג צמיחה חזקה ומתקרבת לאיזון תפעולי


דר שמעון אקהויז קרדיט תומר שלום
ההכנסות ברבעון השלישי של 2023 עלו בכ-49% לכ-12.2 מיליון דולר
הכנסות החברה ממכירת פולסים, המשקפות את הביקוש הגובר לפתרונות שמציעה החברה, זינקו ברבעון בכ-99% לכ-3.1 מיליון דולר
הכנסות החברה בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2023 צמחו בכ-60% לכ-35 מיליון דולר יחסית לתקופה המקבילה אשתקד
החברה מציגה צמצום משמעותי נוסף בשיעור הוצאות התפעול, בקצב שריפת המזומנים ומתקרבת לאיזון תפעולי

לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "הפתרונות של סופווייב ממשיכים לצבור אחיזה משמעותית בשווקים הגלובליים שבהם אנו פועלים. לאור זאת, ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2023 כמעט ועקפו את סך ההכנסות השנתיות שלנו ב-2022 כולה, נתון המדגים את האפקטיביות של אסטרטגיית ה- go-to-marketשלנו. יתרה מכך, אנו ממשיכים להראות צימצום משמעותי בהפסדים התפעוליים וקצב שריפת המזומנים של החברה ואנו ממוצבים היטב להשגת איזון תפעולי ורווחיות בטווח הקרוב. בנוסף, אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את סל המוצרים שלנו ולהיכנס לשווקים חדשים, מה שיאפשר לנו למנף אף יותר את הביקוש הגובר לטכנולוגיות שאנו מציעים".


ד"ר שמעון אקהויז, מייסד החברה ויו"ר הדירקטוריון: "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות המצויינות שסופווייב ממשיכה להציג, מצפים להשיק חידושים נוספים ולהרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלנו בשווקי האסתטיקה הרפואית החשובים בעולם. מעבר לכך, אנו מאמינים כי ההצלחה והפופולריות של התרופות המטבוליות החדשות שנכנסו לשוק ומיועדות לירידה במשקל ולטיפול בסכרת, יובילו לביקוש הולך וגובר לקו המוצרים הצומח שלנו. במבט לעתיד, סופווייב ממוצבת בצורה מיטבית לשנות את תעשיית הרפואה האסתטית שזקוקה לחדשנות תמידית ולהראות המשך צמיחה חזקה".

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי לשנת 2023, המציגות המשך גידול חד בהכנסות, זינוק בהכנסות החוזרות ממכירת פולסים והמשך צמצום ניכר בקצב שריפת המזומנים ובהפסד התפעולי והנקי.
עיקרי התוצאות לרבעון השלישי לשנת 2023
ההכנסות של סופווייב ברבעון השלישי של 2023 צמחו בכ-49% לכ-12.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022. הגידול בהכנסות נרשם כתוצאה מהרחבת היקף המכירות של מכשירי החברה, וכן מגידול במכירות חוזרות של פולסים עבור מכונות אשר נמצאות ברשות לקוחות קיימים. ההכנסות ממכירת פולסים ללקוחות קיימים זינקו ברבעון השלישי של 2023 בכ-99% לכ-3.1 מיליון דולר ומהוות כ-26% מסך המכירות ברבעון. בחברה מציינים כי סה"כ בוצעו למעלה מ-185 אלף טיפולים מתחילת הפעילות.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2023 טיפס בכ-48% לכ-8.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2023 עמד על כ-73%, לעומת כ-73.6% ברבעון השלישי של שנת 2022.
סופווייב מדווחת על המשך צמצום משמעותי של ההפסד התפעולי, שהסתכם ברבעון השלישי של 2023 בכ-1.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-5.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2022, בין היתר הודות לצמצום בהוצאות התפעול כאחוז מסך ההכנסות הכולל.
בשורה התחתונה מסכמת סופווייב את הרבעון השלישי של 2023 עם צמצום נוסף בהפסד לכ-1.2 מיליון דולר, לעומת כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2022.
נכון ליום ה-30 בספטמבר 2023, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-24.3 מיליון דולר.
עיקרי התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של 2023
הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2023 צמחו בכ-60% לכ-35 מיליון דולר, לעומת כ-21.9 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2022. שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד על 73.8% בדומה לשיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2022. ההפסד התפעולי בתשעת החודשים הראשונים הצטמצם לכ-7.8 מיליון דולר, לעומת כ-14.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וההפסד הנקי הצטמצם באופן משמעותית לכ-7.9 מיליון דולר, לעומת כ-15.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2022.
אירועים אחרונים
בחודש אוגוסט 2023 עדכנה החברה על קבלת אישור ה-FDA להרחבת אפשרויות הטיפול באמצעות טכנולוגיית ה- SUPERBTM של החברה, גם לשיפור מראה צלקות האקנה. על מנת לתמוך בבקשה לאישור ה-FDA, ביצעה סופווייב מחקר קליני בקרב 67 מטופלים ומטופלות ב-4 מרכזים רפואיים שונים בארה"ב. תוצאות הניסוי הדגימו את בטיחות ויעילות הטיפול, כאשר 97% מהמשתתפים שטופלו, הראו שיפור במראה של צלקות אקנה לאחר 3 סבבי טיפול. היקף שווי השוק הגלובלי של טיפול בצלקות אקנה צפוי להגיע לכ-4.9 מיליארד דולר עד שנת 2029.
בחודש יולי 2023 עדכנה החברה על קבלת אישור פטנט שני בארה"ב לטכנולוגיית מיצוק והצערת העור ושימושים נוספים שפיתחה. האישור מעניק לסופווייב הגנת פטנט בארה"ב על תכונות מפתח נוספות של טכנולוגיית ה-SUPERBTM של החברה. הפטנט בארה"ב מצטרף לאישור פטנט ראשון שסופווייב כבר קיבלה בארה"ב באוקטובר האחרון וכן לאישורים דומים בסין, הונג קונג, אוסטרליה וישראל. לצד זה, לסופווייב 31 פטנטים נוספים הממתינים לאישור ברחבי העולם.
באפריל 2023 עדכנה החברה על קבלת אישור ה-FDA להוספת רכיב ה-IoT (Internet of Things) למכשיר SofwaveTM של החברה. רכיב ה-IoT הינו רכיב חיצוני שיחבר את מכשירי החברהלרשת האינטרנט ויאפשר העברת נתונים דו כיוונית מהחברה ללקוחותיה ובחזרה. באמצעות הרכיב, תוכל החברה, בין היתר, לבצע שידרוגי תוכנה מרחוק, למכור שירותים נוספים ולנטר מרחוק את פעילות לקוחותיה.

אודות החברה
חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי. המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה ממצקים ומחליקים את עור המטופלים, מורידים את רמת הקמטים, מאפשרים שיפור במראה הפנים, הצוואר, הצלוליט וצלקות אקנה. כל התוצאות האסתטיות האלה מושגות בטיפול לא פולשני שאינו פוגע בשכבה החיצונית של עור המטופל. בשנת 2021 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בת"א ופועלת באמצעות החברה וחברות הבנות שהקימה בארה"ב ובאנגליה. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר דירקטוריון החברה ומייסד שותף שלה הוא ד"ר שמעון אקהויז.

*** מסמך זה מסכם את עיקרי הדיווח של החברה, לצורך הנגשת תמצית המידע הרלבנטי, כפי שאושר על ידי החברה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לעיון בדיווח המלא, כפי שפורסם רשמית על ידי החברה באתר רשות ני"ע ו/או באתר הבורסה ו/או באתר החברה, והכולל מידע נוסף, לרבות אזהרות משפטיות. אין לראות במסמך זה המלצה ו/או ייעוץ לרכישת ני"ע, ביצוע השקעות או עסקאות כלשהן בני"ע.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il