TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פריון מציגה תוצאות חזקות גם ברבעון השלישי:


פריון
צמיחה של 17% בהכנסות וגידול של 29% ב-EBITDA המתואם. החברה משיקה את WAVE, פתרון פרסום אודיו מבוסס בינה מלאכותית יוצרת
(ת"א, 1 בנובמבר 2023) פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי בערוצי חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי תוכן, וידאו וטלוויזיות חכמות, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2023, שהסתיים ב-30 בספטמבר.
״תוצאות הפעילות שלנו מוכיחות פעם נוספת את הצלחת אסטרטגיית גיוון המוצרים, המאפשרת לנו את הגמישות העסקית להציג צמיחה עקבית״, אמר מנכ״ל פריון, טל יעקובסון. ״למרות סביבה מאקרו-כלכלית מאתגרת, סיימנו את הרבעון השלישי עם גידול של 17% בהכנסות וגידול של 29% ב-EBITDA המתואם בהשוואה לרבעון המקביל - הודות למינוף יכולותינו הטכנולוגיות ומיקוד משאבים בפלחי שוק רווחיים. בהקשר זה, הצמיחה שלנו במדיה הקמעונאית עקפה את היעד השנתי".
״גיוון המוצרים המייחד את פריון, בשילוב יכולת ביצוע יוצאת דופן והשקעה מתמשכת בחדשנות טכנולוגית – מהווים את הבסיס למודל עסקי המייצר צמיחה עקבית״.
אלברטסונס מאמצת את WAVE
כחלק מהמחויבות לחדשנות טכנולוגית, מרחיבה פריון את סל מוצריה ומשיקה את WAVE, פתרון מתקדם לפרסום אודיו ממוקד המבוסס על בינה מלאכותית יוצרת. הפתרון שפיתחה החברה מבוסס על אלגוריתם בינה מלאכותית מתקדם, המאפשר למותגים לייצר פרסומות אודיו מותאמות לכל צרכן בזמן אמת בהתאם למשתנים כמו מזג אוויר, מיקום, זמן, ומשתנים רבים אחרים – ובכך לחזק את הקשר בין המפרסמים לצרכנים. פתרון האודיו של פריון כבר מיושם בהצלחה בקמפיינים של Albertsons, רשת הסופרמרקטים השניה בגודלה בארה״ב, והשימוש בו צפוי להתרחב לקטגוריות נוספות, בהן מסעדות בשירות מהיר, שוק הרכב ושוק התיירות.
התמקדות בתחומים רווחיים
״אנו ממוקדים בחדשנות טכנולוגית היוצרת חוויה צרכנית עמוקה ומשמעותית יותר״, הסביר יעקובסון. ״פיתוח WAVE משקף את המחויבות שלנו למפרסמים ליצירת פתרונות טכנולוגיים לקמפיינים ממוקדים ומדויקים. במקביל, הוא מאפשר לנו לחדור לתחומים רווחיים נוספים וליצור קטגוריות חדשות לחלוטין. אנו רואים עתיד בו קיימת אינטראקציה אישית מותאמת עם כל צרכן המבוססת על מיקום והרגלי צריכה״.
מנהל המדיה המסחרית ב-Albertsons, טוני קולווין, הוסיף: ״כשפריון הציגה לנו את תמלול וקול הבינה המלאכותית, נדהמנו מהתוצאות. התקשינו לזהות שמדובר בקול שנוצר בעזרת בינה מלאכותית – עד לרמת דקויות בביטוי שמות המוצרים. היה לנו חשוב מאוד לראות כיצד התוכנה לומדת את המוצרים השונים, את ההבדלים בין המוצרים, ויוצרת דיאלוג עם צרכנים״.

זינוק של 112% במדיה הקמעונאית
פריון סיימה את הרבעון השלישי עם צמיחה של 17% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל, ל-185.3 מיליון דולר. ההכנסות מפעילות הפרסום גדלו ב-14% והיוו 54% מסך ההכנסות. הצמיחה בפעילות הפרסום נבעה בעיקר מזינוק של 112% בהכנסות ממדיה קמעונאית, שהגיעו ל-13.0 מיליון דולר, כ-13% מהכנסות פעילות הפרסום, לעומת 7% מההכנסות ברבעון המקביל.

גידול של 39% בטלוויזיות החכמות
פריון רשמה צמיחה חדה גם בהכנסות מפרסום בטלוויזיות חכמות (CTV), שגדלו ב-39% לעומת הרבעון המקביל והגיעו ל-7.9 מיליון דולר, כ-8% מהכנסות פעילות הפרסום, לעומת 7% ברבעון המקביל. ההכנסות מווידאו ירדו ב-16% לעומת הרבעון המקביל כתוצאה מהסטת מלאים מווידאו לפורמטים אחרים בעלי רווח גבוה יותר. ההכנסות מווידאו היוו 32% מהכנסות פעילות הפרסום, לעומת 44% מההכנסות ברבעון המקביל.

מספר החיפושים הממוצע גדל ב-86%
ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-20% לעומת הרבעון המקביל והיוו 46% מסך ההכנסות, מספר החיפושים היומי הממוצע זינק ב-86% ל-31.3 מיליון ומספר אתרי התוכן גדל ב-16% ל-164.

שיפור ברווח הגולמי
עלויות רכישת מדיה ברבעון השלישי הסתכמו ב-108.0 מיליון דולר, או 58% מסך ההכנסות, לעומת 93.6 מיליון דולר, או 59% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל. הגידול ברווח הגולמי (הכנסות בניכוי עלויות מדיה) נבע בעיקר משיפור בתמהיל המוצרים ואופטימיזציה בין ערוצי המדיה השונים.

הרווח המתואם למניה: 84 סנט
הרווח הנקי ברבעון השלישי גדל ב-28% לעומת הרבעון המקביל ל-32.8 מיליון דולר.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-42% ל-42.4 מיליון דולר, או 23% מסך ההכנסות, לעומת 29.9 מיליון דולר, או 19% מסך ההכנסות ברבעון המקביל.
הרווח המדולל למניה על בסיס GAAP הסתכם ב-65 סנט, והרווח המדולל למניה על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-84 סנט. התחזית הממוצעת בוול-סטריט עומדת על רווח של 63 סנט למניה ברבעון השלישי.
EBITDA מתואם בניכוי עלויות מדיה: 55% מההכנסות
ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי גדל ב-29% ל-42.7 מיליון דולר, או 23% מההכנסות, לעומת 33.0 מיליון דולר, או 21% מההכנסות ברבעון המקביל. שיעור ה-EBITDA המתואם גדל ל-55% מסך ההכנסות בניכוי עלויות המדיה, לעומת 51% ברבעון המקביל.
התאמה בין הכנסה תפעולית על בסיס GAAP ו-EBITDA מתואם מצורפת להודעה זו.
קופת המזומנים: 523.6 מיליון דולר
תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון השלישי הסתכם ב-40.1 מיליון דולר, לעומת 34.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. קופת המזומנים, הפיקדונות לטווח קצר והבטוחות הסחירות של החברה גדלו בסוף הרבעון השלישי ל-523.6 מיליון דולר, לעומת 429.6 מיליון דולר בסוף דצמבר 2022.

ההכנסות ממדיה קמעונאית כוללות את כל ערוצי המדיה, כמו טלוויזיות חכמות, וידאו ואחרים.
החל מהרבעון השני, מדווחת פריון על פעילותה בטלוויזיות החכמות לפי מדידת ערוצי מדיה, במקום מדידה לפי קמפיינים. מגמת הצמיחה בשני אופני הדיווח דומה. בשיטת הדיווח המעודכנת, ההכנסות מטלוויזיות חכמות ברבעון השלישי של 2022 הסתכמו ב-5.7 מיליון דולר, לעומת 7.4 מיליון דולר בשיטת הדיווח הקודמת.


שיחת ועידה
בעקבות פרסום התוצאות, תקיים הנהלת פריון שיחת ועידה בשעה 14:30 שעון ישראל.
לינק לשיחה: https://incommconferencing.zoom.us/webinar/register/WN_MwxqMqNRZKyt3FCZ1XXxQ
חיוג חינם: 1-877-407-0779
חיוג בינלאומי: 1-201-389-0914
הקלטת ותמלול השיחה יהיו זמינים 24 שעות לאחר השידור החי, בעמוד קשרי המשקיעים של החברה: www.perion.com/investors


פריון נטוורק
פריון נטוורק מספקת פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי במגוון ערוצי מדיה, כולל חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי תוכן, וידאו וטלוויזיות חכמות. ערוצים אלה מקושרים ל-HUB חכם המשלב את הביקוש וההיצע בפרסום הדיגיטלי ומספק יתרונות משמעותיים למותגים ואתרי תוכן.
למידע נוסף: www.perion.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il