TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Digma גייסה 6 מיליון דולר כדי להתאים תהליכי פיתוח לעידן ה-GenAI


קרדיט: Digma
a נוסדה בשנת 2022 על ידי ניר שפריר, המשמש מנכ"ל, ורוני דובר, CTO, שניהם בעלי ניסיון של כ-20 שנים בפיתוח תוכנה ומכירים היטב את האתגרים של מפתחים הכותבים קוד בסביבה סטרילית
חברת הסטארטאפ Digma נחשפת עם גיוס סיד של 6 מיליון דולר בהובלה משותפת של at.inc/, ו- Sorenson Ventures, ובהשתתפות Abstraction Capital, Innerloop Capital ו- Hetz הישראלית. כמו כן, השתתפו בסיבוב משקיעים פרטיים בהם, גיא פודג'רני, מייסד משותף של Snyk, תום פרסטון-ורנר, מייסד משותף של GitHub וכריס באך, מייסד משותף של Netlify.

בתקופה בה ארגונים מאיצים את השימוש ב-GenAI ומערכות הופכות להיות מבוזרות ומורכבות, דיגמה משיקה את פלטפורמת (Continuous Feedback (CF הראשונה למפתחים, המנתחת את התנהגות הקוד בזמן ריצה ומספקת תובנות תוך כדי כתיבתו (בסביבת עבודה ב-IDE). בכך היא נותנת מענה לפערים במחזור שלבי הפיתוח, בדגש על היכולת לחזות את התנהגות הקוד כדי להימנע מגילוי הבעיות רק בדיעבד ובפרודקשן. דיגמה מאפשרת למפתחים לבדוק את תקינות הקוד בשלב מוקדם בתהליך הפיתוח (בין אם כתבו אותו בעצמם או חוללו אותו בעזרת AI), לחשוף בעיות קריטיות מהר יותר, ולחסוך זמן יקר.

Continuous Feedback הוא שלב משלים בתהליך הפיתוח, אשר בו Digma משתלבת לצד כלי בדיקה וכלי אימות בתהליכי CI/CD. הפלטפורמה בנויה על טכנולוגיות observability מודרניות ובהן OpenTelemetry ועושה שימוש ב-ML על מנת להפיק מנתוני ה-observability תובנות קריטיות למפתחים לשיפור הקוד. כלי הניתוח של דיגמה מחפשים באופן רציף רגרסיות וחריגות כדי לסמן למפתחים אזורים בעייתים ולחשוף תקלות אפשריות. בשלב ראשון, הפלטפורמה מותקנת לוקאלית בסביבת העבודה של המשתמש כתוסף ל-IDE וללא צורך לבצע שינויי קוד.

Digma נוסדה בשנת 2022 על ידי ניר שפריר, המשמש מנכ"ל, ורוני דובר, CTO, שניהם בעלי ניסיון של כ-20 שנים בפיתוח תוכנה ומכירים היטב את האתגרים של מפתחים הכותבים קוד בסביבה סטרילית, אשר אינם חשופים למידע רציף על תפקודו בעולם האמיתי. לפני הקמת דיגמה שימש ניר סמנכ"ל Field Engineering ב-Nyotron ורוני כיהן כ-Field CTO בחברת Quali.

ניר שפריר, מייסד משותף ומנכ"ל Digma: "לאורך השנים נתקלנו שוב ושוב בפער הבעייתי בין תהליך הפיתוח להתנהגות הקוד בפרודקשן. הדבר מוביל לכך שארגונים מאבדים לקוחות ומוניטין בגלל קוד פגום או לא מתאים, ואין ביכולתם להשתפר. Digma פותרת בעיה נפוצה: מפתחים מקבלים פידבק מאוחר מדי, לאחר שהקוד שכתבו כבר יצר בעיה. מצד אחד, בסביבות פיתוח מודרניות, מצופה ממפתחים לספק קוד מהר ובאיכות גבוהה, אבל מנגד אין בידם כלים המאפשרים להם לנטר התנהגות הקוד שלהם בעולם האמיתי. כפועל יוצא, הם גם לא יכולים לקבל החלטות מושכלות ולהעריך את ההשפעה של השינויים שהם מבצעים בקוד עד אשר מתרחשת תקלה המצריכה התערבות. Digma פועלת כרשת ביטחון בעזרת ניתוח רציף של הקוד, ומציגה למפתחים בזמן אמת את השינויים הקריטיים שהם צריכים לעשות עוד בזמן הקידוד וב-IDE, לפני שהקוד נדחף לפרודקשן."

רוני דובר, מייסד משותף ו-CTO: "ארגונים מעבירים את המיקוד של Observability מ-DevOps ו-IT אל המפתחים באמצעות Continuous Feedback, כאמצעי לפיתוח מהיר בקוד מורכב או מיושן. יכולת זו היא קריטית במיוחד עבור ארגונים שמשתמשים או מתכוננים להשתמש ב-GenAI. ארגונים שלא מאמצים בינה מלאכותית בפיתוח נשארים מאחור במרוץ הפרודוקטיביות, ומפתחים שלא עושים שימוש בטכנולוגיה מתקשים לעמוד בקצב. האתגר הגדול שעומד בפני ארגונים כעת, הוא כיצד להשתמש ב-AI באופן בטוח ואחראי. לשם כך, אנו זקוקים לרשת ביטחון המהווה חלק אינטגרלי מתהליך הפיתוח. ממש כפי שתהליכי CI/CD לוקחים את הקוד לפרודקשן, Continous Feedback לוקח תובנות מפרודקשן בחזרה לקוד."

וידיה רמן, שותפה בקרן Sorenson Ventures, שהובילה את סיבוב ההשקעה: "Digma מביאה חדשנות ייחודית ויוצאת דופן על ידי הוספת משוב לתהליך הפיתוח הסטנדרטי בארגונים, דבר שנחוץ בעולם הפיתוח המודרני ולא מומש עד כה. הטכנולוגיה של דיגמה תשנה את הדרך שבה מפתחים קוד. התרשמנו מהתגובות שראינו בקהילות מפתחים על היכולת של Digma להכניס משוב רציף והיזון חוזר למחזור החיים של הפיתוח, כדי לשפר את איכות הקוד והפרודוקטיביות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il