TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

רמלה הופכת לעיר דיגיטלית


מחשב
תוכנית Live@Edu של מיקרוסופט העולמית תקשר בין 25,000 מורים, הורים ותלמידים ברמלה שיהפכו לקהילה לומדת אחת
רמלה כיום היא עיר דיגיטלית עם ההשקה הרשמית של תוכנית Live@Edu של מיקרוסופט העולמית, שיישומה החל לפני מספר חודשים. הפרויקט מבוצע בארץ באמצעות מיקרוסופט ישראל וחברת טלרום, שותפה עסקית של מיקרוסופט שיישמה את המערכות הטכנולוגיות ומלווה את התהליך.

סביבת ה-Live@Edu פותחה על ידי מיקרוסופט העולמית כמערכת להעצמת למידה ולתקשורת בין כל גורמי החינוך, התלמידים והוריהם. באמצעותה הופכת מערכת החינוך לקהילה לומדת שמעשירה את כל חבריה, מייעלת את תהליכי הלימוד ומניבה הישגים טובים יותר. סביבת ה-Live@Edu כבר אומצה בארץ על ידי אוניברסיטאות, מכללות, אגפי חינוך בערים שונות ובתי ספר, ביניהם: אוניברסיטת בר אילן, המרכז הבין תחומי הרצליה, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, עיריית חיפה ועיריית ירושלים.

במסגרת התוכנית התלת שנתית, אשר בקידומה שותפים ראש עיריית רמלה יואל לביא, מנהל אגף החינוך גלעד גולדמן ומפקחת מחוז מרכז - משרד החינוך, גבריאלה יחזקאל, יקבל כל אחד מ-25,000 התלמידים, ההורים, המורים וצוותי ההוראה בעיר רמלה כתובת אישית לשימוש במגוון של כ-25 שירותים ומערכות תקשורת ממשפחת Windows Live וביניהן: דואר אלקטרוני Hotmail, מערכת מסרים מידיים Messenger, מערכת הקהילות Spaces, מערכת הקבוצות שמאפשרת בניית קבוצות למידה של תלמידים Groups, שירות האחסון ושיתוף הקבצים SkyDrive, מערכת תכנון האירועים Events ועוד.

המערכות המגוונות יאפשרו הקמת קהילות לכל צורך ולכל נושא. ביניהן: קהילת מנהלים, קהילת מורים בתוכנית מחשב לכל מורה וכלל המורים, צוות הדרכה יישובי, צוות אגף החינוך, צוות הגיל הרך ועוד. כל בית ספר יקים קהילה משלו וניתן יהיה לפתוח קהילות לכל שכבה, לכל כיתה, קבוצות תלמידים, קבוצות הורים וכולי. תלמידים יוכלו לתכנן ביחד אירוע באמצעות מערכת Events, לחלוק תמונות מאירועים ועוד.

העצמת תהליכי הוראה ולמידה באמצעות: ארגון תכני למידה אשר נוצרו על ידי מורים ותלמידים, שיתוף תכנים ולמידה שיתופית, תקשורת מיידית בין מפקחים,מנהלים,מורים, תלמידים והורים, שיתוף יומנים וניהול זמנים, קבוצות למידה לשיתופיות, לדיונים, ולהבניית ידע בתהליכי למידה קבוצתיים, אתרים אישיים בהם מבטא התלמיד את רעיונותיו ומפרסם את עבודותיו.

יואל לביא, ראש עיריית רמלה: הטמעת מערכת live@edu מהווה פרק משמעותי נוסף בתהליך של בניית קהילה פדגוגית מתוקשבת בעיר. המחשב הוא חלק אינטיגרלי וידידותי במערך החינוך, בקידום ההוראה ומורי ישראל. הלימוד הדיפרנציאלי הרבה יותר קל ונגיש, זו מהפכה שלא שמים לב אליה, אבל עצם זה שלמורה יש מחשב נייד, והוא משתמש בו באופן אישי והוראתי, יוצר לימוד מגוון שמתאפשר כתוצאה מכלי זה. החלטנו לקחת חלק בפרויקט שנועד לשדרג ולהעשיר את סביבת הלימוד. זהו עוד שלב בהטמעת טכנולוגיות הוראה מתקדמות במערך החינוך ברמלה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il