TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טופ מערכות רוכשת את חברת פנורמה


רפי סנקר - מנכל פנורמה-צילום יחצ
טופ מערכות (Top Group), הנסחרת בבורסה לני"ע תל-אביב, רוכשת את חברת פנורמה, המפתחת ומשווקת פתרונות אנליטיקס, AI ובינה עסקית לחברות וארגונים.
חברת פנורמה שנוסדה על ידי רוני רוס מובילה מזה שנים רבות את פתרונות האנליטיקס והבינה העיסקית בסביבות מיקרוסופט עם מאות לקוחות בארץ ובעולם. בשנים האחרונות פנורמה התרחבה למתן פתרונות אנליטיקס ו- AI לעולמות ה- Telecom וה- Retail, נבחרה לאחרונה למובילה בתחומי ה Retail Analytics על ידי Deloitte, ומוצבה כחברת חדשנית בתחום ה- Telecom Analytics ע"י קבוצת האנליסטים העולמית Global Data.

חברת טופ מערכות (Top Group) היא אחת החברות המובילות והצומחות בישראל במגוון פתרונות תכנה לארגונים בענפי הבניה והנדל"ן, ניהול משובים, ציות ורגולציה, איכות, ניהול נכסים וכן משווקת ומיישמת מערכות ERP מובילות (SAP Business One, Oracle Agile, PLM Cloud NetSuite).

פנורמה צפוייה להעמיק ולהרחיב במסגרת קבוצת טופ את פעילותה בתחומי האנליטיקס וה- AI לחברות, ארגונים וחברות טלקום בארץ ובעולם. כמו כן, השילוב בין החברות יאפשר לטופ מערכות להעשיר את הפתרונות השונים פרי פיתוחה ביכולות אנליטיקה מתקדמות כגון: Construction Analytics.

צוות העובדים בחברת פנורמה מצטרף לחברת טופ מערכות, כאשר רפי סנקר יקודם למנכ"ל פנורמה ועינב (נבי) עזריה ימשיך כדירקטור.

לדברי שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ גרופ, "אנו שמחים מאד על הצטרפותה של חברת פנורמה לקבוצת טופ. תחום ניתוח הנתונים הופך לקריטי עבור כל ארגון. לפנורמה צוות מנוסה והצלחה מוכחת במאות לקוחות בארץ ובעולם. אנו נמשיך להשקיע ולבסס את הפתרונות כ- World leader בתעשית הטלקום וה- Retail ולקדם את פתרונות ה AI של פנורמה להמשך גידול בשווקים ובמוצרי החברה."

טופ מערכות נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ובעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בפיתוח, והטמעת תוכנה מתקדמת לארגונים בישראל ובאירופה. עם לקוחותיה של החברה נמנים למעלה מ-1500 ארגונים וחברות בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון, הייטק, רפואה והמגזר הציבורי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il