TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סטארט אפ ישראלי מציע פתרון חלופי לקורות החיים


הדמיה Techstars TLV
Skillset פלטפורמה חכמה לאיתור המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד על ידי בדיקת יכולות ביצוע של מטלות מרכזיות בתפקיד - עוד לפני הראיון.
סטנדרט ההתאמה החדש של סקילסט מציע פתרון חלופי לקורות החיים - לא עוד מילים וסיפורים - אלא מדידת יכולות וכישורים. תהליך איתור מועמדים אובייקטיבי. שוויוני. שקוף.
חברת סקילסט היא סטארט-אפ ישראלי שמציע פתרון חלופי פורץ דרך לקורות החיים. הטכנולוגיה של סקליסט מבוססת על מבחנים סימולטורים חכמים ויוצרת מדד התאמה חדש ששם במרכז את צרכי המעסיק ואת כישורי העובד. הסימולציות של סקילסט מדמות את המשימות המרכזיות הנדרשות בעבודה ומאפשרות למועמד לחוות את התפקיד עוד לפני הגשת המועמדות. כך מתקבל תהליך מיון אובייקטיבי. שקוף ושיוויוני - מעסיקים ממיינים רק את העובדים הרלוונטים ומפחיתים את חוסר הוודאות לשני הצדדים. המיזם, פיתח טכנולוגיה ייחודית מבוססת AI שלא רק מספקת התאמה בין מועמד לתפקיד ספציפי, אלא מספקת למועמדים התאמות לתפקידים אחרים על סמך היכולות שלהם. כך - היא מאפשרת למעסיקים להרחיב את היצע המועמדים שלהם ולשני הצדדים - כלי תומך החלטה חכם בעולם העבודה. היעילות של סקליסט מוכחת - המערכת מוזילה עלויות גיוס ב 30%, משפרת אחוזי התמדה בעבודה ב 20% ומקדמת העסקה מגוונת. בנוסף, מייצרת תהליך חוויתי ומדויק.
משבר הקרונה, הביא איתו משבר אבטלה גדול והפך את התחרות בשוק העבודה לקשה עוד יותר. זאת ועוד, רבים ממחפשי עבודה נדחקו לשינוי קריירה וקורות החיים שלהם אינם רלוונטים להיצע בשוק. מדד סקילסט מאפשר למועמדים להביא את עצמם לידי ביטוי ולמעסיק לבחון את יכולות העבודה של המועמד מרחוק לפני ראיון העבודה הראשון.
הפיתוח של סקילסט נולד מעבודת שטח ומחקר של מייסדות החברה, מיה הובר ומור פנפיל, אשר ניהלו יחדיו את הפרויקטים הגדולים בארץ בתחום הגיוס וההשמה עבור אוכלוסיות מגוונות. מיה הובר, מנכ"ל ומייסדת החברה, Phd Candidate בריפוי בעיסוק ובעלת ניסיון של כ-15 שנים בפרקטיקה ומחקר בתחום השילוב של אוכלוסיות מודרות בשוק העבודה. מור פנפיל, סמנכ"ל תפעול ומייסדת החברה, בעלת MBA בלימודי עבודה ותואר ראשון בריפוי בעיסוק, בעלת ניסיון של 15 שנים בניהול פרויקטים חברתיים בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלות. המייסדות חברו לניר פמלייר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים בעל ניסיון כסמנכ"ל פיתוח ומנהל מחקר ופיתוח בחברות הייטק גלובליות. לניר ניסיון ייחודי בעבודה על מערכות ניתוחי וידאו ב- AI ובמערכות נגישות אוטומטיות.
סקילסט השתתפה בתוכנית האצה של 8200IMPCAT וקיבלה עד כה מימון מבנק הפועלים, הרשות הישראלית לחדשנות ותכנית האקסלרטורים הבינלאומית Techstars TLV.
למרות ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם הגיוס, רוב תהליכי המיון מבוססי קורות חיים שמדירים משוק העבודה את כל מי שקורות החיים שלו לא משקפים את היכולות שלו. ביניהם: אנשים בעלי מוגבלות, צעירים בסיכון, מבוגרים (45+), מיעוטים מרקע אתני שונה ועוד, וזאת על אף התאמתם לתפקיד. סקילסט מייצרת תהליך מיון חלופי המבוסס על הערכת כישורים, ובכך יוצרת סטנדרט התאמה בשוק העבודה - מכליל, אובייקטיבי ושקוף למעסיק ולמחפש העבודה.
סקילסט פועלת כיום בשוק הישראלי והאמריקאי ומספקת מועמדים איכותיים למעסיקים בתחום שירות הלקוחות, הבנקאות והביטוח. הסטרטאפ מסיים בימים אלה את גיוס ה pre-seed לקראת הגדלת הפיתוח והמכירות בארץ ובארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il