TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

איתמר מדיקל מדווחת על תוצאות שיא


איתמר מדיקל
צמיחה בהכנסות לכ-21 מיליון דולר וצמצום משמעותי נוסף בהפסד התפעולי; החברה בוחנת רישום למסחר בארה"ב

תוצאות שיא ברבעון הרביעי של 2017:
גידול של 21% בהכנסות – החוצות לראשונה את רף 6 מיליון דולר;
מכירות מוצר ה-WatchPAT™ בארה"ב – 4 מיליון דולר;
שמירה על רווחיות גולמית גבוהה של 76% מסך ההכנסות;
ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) – כ-0.5 מיליון דולר

ניתן אישור עקרוני של הדירקטוריון לביצוע הצעה פרטית לבעלי עניין ורישום למסחר בארה"ב

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל:
"תוצאות השיא מהוות המשך ישיר ליישום התוכנית האסטרטגית ומעידות על יכולתה של איתמר מדיקל לנצל את ההזדמנויות העסקיות בשוק האמריקאי ולמנף את יתרונה הטכנולוגי וכן את הישגיה אל מול חברות הביטוח. האישור העקרוני לביצוע הצעה פרטית לבעלי עניין ולרישום למסחר בארה"ב מתבסס על העיקביות בהישגי החברה וההבנה כי תנאי השוק, כמו גם מיצובה העסקי של איתמר מדיקל בשוק האמריקאי ובשווקי יפן ואירופה, תומכים בהאצת הצמיחה ובחשיפת החברה למשקיעים אמריקאים ואחרים"

איתמר מדיקל (TA.ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה, מדווחת על הכנסות שיא ברבעון הרביעי ובשנת 2017 ועל המשך צמיחה מואצת בהכנסות ממוצר ה-WatchPAT, בנטרול ההכנסות ממכשירי ה-PAP, בשיעור של כ-24% ו-20%, בהתאמה, ברבעון הרביעי ובשנת 2017 כתוצאה מיישומו המוצלח של השינוי במודל העסקי והגידול במכירת חיישנים ובדיקות. בנוסף, איתמר מדיקל שומרת על רווחיות גולמית גבוהה של 76% מסך ההכנסות וממשיכה בצמצום ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) ב-66% והוא עומד כעת על כ-0.5 מיליון דולר.

בנוסף, מדווחת החברה כי ניתן אישור עקרוני של הדירקטוריון לביצוע הצעה פרטית לבעלי עניין ולרישום למסחר בארה"ב. במסגרת ההצעה הפרטית ישקיעו בעלת השליטה בחברה ויולה, חברת מדטרוניק, ד"ר גיורא ירון, מרטין גרסטל ומשקיע מוסדי שהינו בעל עניין בחברה, כ-17.2 מיליון שקל באיתמר מדיקל כנגד כ-6.59% ממניות החברה. ביצוע ההצעה הפרטית יהיה כפוף לקבלת אישור סופי של דירקטוריון החברה, אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות ואישור הבורסה.

עוד מעדכנת החברה כי הדירקטוריון בוחן רישום למסחר של מניות החברה בבורסת ה-Nasdaq בארה"ב באמצעות תוכנית ADR (American Depository Receipt) ותעודות ADR המייצגות את מניות החברה. תוכנית ה-ADR לא כוללת, בשלב זה, גיוס הון כחלק מהרישום למסחר. השלמת המהלך כפופה לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות אישור ה-SEC וה-Nasdaq.

פעולות אלו משקפות את אסטרטגית החברה לפעול למימוש פוטנציאל הצמיחה ואת האמון המלא של בעלי המניות הגדולים באסטרטגיה העסקית של החברה. איתמר מדיקל מיישמת אסטרטגיה של מיקוד עסקי במוצר ה-WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה לחולים קרדיולוגיים, תוך שינוי במודל המכירה ומעבר ממכירת ציוד למכירה של בדיקות חד פעמיותTest as a Service (TaaS) . על רקע ההכרה ההולכת וגוברת בשכיחות הגבוהה של תסמונת דום נשימה בשינה, המוערכת בכ-25% בקרב האוכלוסייה הבוגרת הכללית ומעל 50% באוכלוסיית חולי הלב בארה"ב, ובחשיבות הרפואית של אבחון וטיפול בדום נשימה בשינה, בדגש על חולי לב, צמחו ב-2017 הכנסות החברה בצפון אמריקה ממכירת בדיקות, חיישנים ומכשירי PAP (מכשירים להזרמת אוויר בלחץ קבוע) והן מהוות כ-63% מסך הכנסות החברה ממוצר ה-WatchPAT בצפון אמריקה. בדרך זו, נהנית החברה מאפיק הכנסות צפוי ויכולת טובה לחיזוי ההכנסות לעתיד. הכנסות החברה ממוצר ה-WatchPAT בארה"ב הגיעו ברבעון הרביעי של 2017 לשיא של 4 מיליון דולר.

הכנסות איתמר מדיקל ברבעון הרביעי של 2017 חצו לראשונה את רף 6 מיליון דולר, גידול של 21% בהשוואה להכנסות של כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2016. הכנסות החברה ב-2017 צמחו לכ-20.7 מיליון דולר, גידול של 12% בהשוואה להכנסות של כ-18.4 מיליון דולר ב-2016. הצמיחה בהכנסות החברה נובעת מהצלחת המעבר למודל של מכירת בדיקותTaaS , Test as a Service, המושפע מהיקף השימוש ומשקף טוב יותר את הצורך והביקוש הגובר לבדיקות ה-WatchPAT. מודל הכנסות זה צפוי לייצר לחברה זרם הכנסות קבוע, שיושפע מגידול במספר לקוחות החברה בארה"ב, ולהקטין את תלות החברה במכירות קפיטליות חד פעמיות. החברה צופה כי המשך הגידול במספר הבדיקות וקצב ההכרה הגובר בהכנסות ממכירות אלו יאפשרו לאיתמר מדיקל להמשיך את מגמת הצמיחה ב-2018.

הרווח הגולמי של איתמר מדיקל ברבעון הרביעי של 2017 הסתכם בכ-4.6 מיליון דולר, גידול של 36% בהשוואה לרווח גולמי של כ-3.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי בשנת 2017 הסתכם בכ-15.7 מיליון דולר, גידול של 17% בהשוואה לרווח גולמי של כ-13.5 מיליון דולר ב-2016. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הרביעי ובשנת 2017 נותר גבוה ונאמד בכ-76% מסך ההכנסות. השיפור ברווח הגולמי וברווחיות הגולמית מקורו בתהליכי התייעלות בתהליך הייצור שביצעה החברה במהלך השנתיים האחרונות, כמו גם גידול בכמויות מוצרי החברה שיוצרו, מבלי גידול של ההוצאות הקבועות באותה מידה.

ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) ברבעון הרביעי של 2017 הצטמצם ב-66% והסתכם בכ-0.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור החד בהפסד התפעולי מקורו בגידול בהכנסות, בשיפור ברווחיות הגולמית ובצמצום בהוצאות מכירה ושיווק ובעיקר ביפן ובשכבת הביניים הניהולית בארה"ב. בשמונת הרבעונים האחרונים נרשמה ירידה מתמשכת בהפסד התפעולי של החברה מ-2.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2016 ל-0.5 מיליון דולר ברבעון הנוכחי. בשנת 2017 כולה הסתכם ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) בכ-3.7 מיליון דולר, צמצום של 47% בהשוואה לזה ב-2016.


בנוסף דיווחה החברה ב-2017 על מספר הישגים המשפיעים רוחבית בצורה חיובית לטווח הבינוני:

נחתם הסכם הפצה עם פיליפס, מהחברות המובילות בעולם בתחום הפתרונות הטיפוליים בתסמונת דום נשימה בשינה, שיצטרף להסכם ההפצה הקיים עם חברת DeVilbiss.

החברה הבת בארה"ב קיבלה הזמנה ראשונה למכשירי WatchPAT מ-Mayo Foundation for Medical Education and Research ממינסוטה, ארה"ב, אחד ממרכזי הרפואה והמחקר המובילים והגדולים בעולם.

ה- AIM Specialty Health®, גוף המנהל את מדיניות הכיסוי הביטוחי עבור חלק מחברות הביטוח והאיגודים הנושאים בעלויות טיפול רפואי במסגרת ביטוחים רפואיים פרטיים בארה"ב, פרסם גרסה מעודכנת של הנחיות ה-AIM למבטחים הרפואיים המאמצות לראשונה ובצורה ישירה את טכנולוגית ה-PAT™ שפיתחה החברה. להערכת החברה, עדכון ההנחיות עשוי להגדיל באופן משמעותי את מספר המבוטחים בארה"ב הזכאים לשיפוי בגין בדיקות השינה הביתיות המבוצעות באמצעות מכשיר ה-WatchPAT ועל כן עשוי לתרום לגידול בהכנסות החברה בארה"ב החל משנת 2018.

נפרע מלוא התשלום השני והאחרון לקרן אג"ח י"ב בסך של כ-38.1 מיליון שקל. שלושה בעלי עניין בחברה, חברת מדטרוניק, ד"ר גיורא ירון ומר מרטין גרסטל, הודיעו לחברה כי במטרה לתמוך באסטרטגיה העסקית של החברה, בכוונתם להעמיד לחברה הלוואה בסכום של כ-6 מיליון שקל שאמור היה להיות משולם להם בגין חלקם בקרן. בנוסף, עומדת לרשות איתמר מדיקל מסגרת אשראי בנקאי בהיקף כולל של עד 10 מיליון דולר, וב-20 בפברואר 2018 משכה החברה סך של כ-5 מיליון דולר מתוכה.

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל, ציין כי "שנת 2017 מהווה שנת שיא עבור איתמר מדיקל ושנה שבה זכה ה-WatchPAT שלנו להכרה מצד קרדיולוגים בארה"ב ובעולם כמוצר המאבחן הפרעות נשימה בשינה ומאפשר להקדים טיפול בחולי לב. תוצאות השיא מהוות המשך ישיר ליישום התוכנית האסטרטגית ומעידות על יכולתה של איתמר מדיקל לנצל את ההזדמנויות העסקיות בשוק האמריקאי ולמנף את יתרונה הטכנולוגי והתחרותי. האישור העקרוני שניתן על ידי דירקטוריון החברה לביצוע הצעה פרטית ולרישום למסחר בארה"ב מתבסס על הישגיה העיקביים של החברה וההבנה כי תנאי השוק, כמו גם מיצובה העסקי של איתמר מדיקל בשוק האמריקאי ובשווקי יפן ואירופה, תומכים בהאצת הצמיחה וחשיפת החברה למשקיעים אמריקאים ואחרים.

"הפתרון המלא שאנו משווקים בארה"ב, ה-TSS, המאפשר לאיתמר מדיקל ללוות את המטופל לאורך כל התהליך משלב האבחון ולאורך שלב הטיפול, מיצב את אימתר מדיקל כשחקן מהותי אל מול המרכזים הרפואיים והקליניקות בארה"ב. העלויות העצומות הכרוכות בטיפול בחולי לב בשוק האמריקאי מחייבות את המרכזים הרפואיים לנהל ולהתמודד טוב יותר עם הקשר שבין דום נשימה בשינה למחלות לב ולפעול להפחתת הסיכון המשמעותי למחלות קרדיולוגיות. איתמר מדיקל מצליחה להציע פתרון ייחודי ופועלת לניצול מיטבי של יתרון תחרותי זה.

"הגידול החד במכירות ה-WatchPAT בארה"ב נובע, בין היתר, גם מעדכון הנחיות ה-AIM האמריקאי. ההנחיות בשילוב מודל המכירה החדש שלנו המתבסס על מכירת בדיקות ושימוש מואץ ברכיבים המתכלים תומכים בצרכי הלקוחות, מפשטים את תהליך המכירה ומבססים תשתית להמשך צמיחה מואצת גם לשנים הקרובות.

"הצמיחה בתוצאות הכספיות, לצד הצמצום העקבי בהפסד התפעולי תואם את תוכנית העבודה ואת היעד שהצבנו לעצמנו להמשך גידול במכירות בארה"ב, כמו גם בשוקי יפן ואירופה, וחתירה לאיזון תפעולי. לאור תנאי השוק, המודל העסקי, תהליכי ההתייעלות בהם נקטנו והבעת האמון המרשימה מצד בעלי המניות הגדולים בחברה אנחנו מביטים באופטימיות רבה אל עבר שנת 2018 ומצפים להמשך צמיחה".

אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מאז היווסדה במחקר ובפיתוח של מכשור רפואי לא פולשני לצורכי דיאגנוסטיקה מבדלת, לרבות בתחום הרפואה הקרדיולוגיות ובתחום הפרעות הנשימה. שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על פיתוח ייחודי של החברה, הם ה-WatchPAT™ מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה, וה-EndoPAT™ המכשיר היחיד המאושר על ידי ה-FDA בארה"ב לבדיקת תפקוד האנדותל (תפקוד עורקים), ולהערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ולמחלות קרדיווסקולריות אחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il