TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

RBC על סראגון: רווחיות בטווח הבינוני


סרגון
ב-RBC מאמינים כי האימוץ הגובר של תחום הסלולר במדינות המתפתחות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של סראגון בשנים הקרובות
אורבוטק
האנליסט מאהאש סנגנירה מ- RBC, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן, שומר על תשואת יתר ומעלה את מחיר היעד שלו לאורבוטק ל 17 דולר. למרות הראות המוגבלת, אשר אופיניית לתחום ה PCB, אורבוטק נותנת תחזיות חיוביות לשנת 2011, תחזיות אשר מתאימות לעדכון האחרון של החברה מינואר השנה.

ב- RBC לא צופים עליה משמעותית בהכנסות מתחום הצגים השטוחים (FPD) וסנגנירה ממדל את מרבית הצמיחה של החברה ב 2011 מתחום המעגלים המודפסים (PCB). עוד צופים ב- RBC כי אורבוטק תמשיך להנות מהחוסן בשוק המעגלים המודפסים (PCB) ומהעליה בחלק היחסי של קישוריות בצפיפות גבוהה.

האנליסט מאהאש אומר כי לטעמו הנחיות החברה ל- 2011 יווכחו כנמוכות מדי; מאהאש משנה מעט את תחזיותיו ומצפה להכנסות של 560 מליון דולר ב 2011 עם שיפור ברווח התפעולי אשר יביא לרווח למניה של 1.48 דולר.

נייס
האנליסט דניאל מירון מ- RBC, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן, מציין את נייס כאחת מהחברות החזקות בכיסוי שלו ואשר פועלת בתחום בעל מגמת צמיחה בריאה עם מיקום טוב ויכולת גבוהה של הוצאה אל הפועל; מירון שומר על תשואת יתר ומחיר יעד של 40 דולר.

ב- RBC ציינו לטובה את תוצאות הרבעון הרביעי, את צבר ההזמנות החזק, את תוכנית הרכשיה החוזרת ואת הרכישה של סיברטק (CyberTech) אשר מירון צופה כי זו תוסיף פן נוסף ליכולתיה ולקוחותיה של נייס, בעיקר אצל לקוחות מסדר בינוני (SMB). מירון צופה כי היכולת המוכחת של נייס להוציא את תוכניותיה אל הפועל יחד עם הרכישה החוזרת יניעו את המניה אל מעבר לגבולות המסחר של 2010.

לאור הרכישה של סיברטק (CyberTech) מירון מעלה מעט את תחזיותיו כאשר ב- 2011 הוא מצפה ל- גידול של 14% בהכנסות ל- 790 מליון דולר עם שיפור ברווח התפעולי השולי ל 19% מירון מצפה לרווח למניה של 2.03 דולר. ל- 2012 RBC צופים המשך צמיחה ושיפור ברווחיות להכנסות של 865 מליון דולר ורווח למניה של 2.34 דולר.

סראגון
משיחות המתקיימות בכנס הסלולר בברצלונה השבוע הוציא האנליסט דניאל מירון מ- RBC, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן, עדכון על סאראגון (Ceragon) ובו הוא מציין את המשך הביקוש הגבוהה לחיבור סלולרי ולהעברת מידע דרך הסלולר. לאור ביקושים אילו ב- RBC מאמינים כי סאראגון ממוקמים היטב ליהנות מהצורך הגובר בפתרונות סלולר לכמות מידע ההולך וגובר. למרות שלחלק מהמתחרים של סאראגון יש יתרון בגודל ובהיצע הרחב לסאראגון יש יתרון משמעותי במחיריה הנמוכים.

ב- RBC מאמינים כי האימוץ הגובר של תחום הסלולר במדינות המתפתחות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של סאראגון בשנים הקרובות. מירון צופה כי הצמיחה האורגנית של החברה ב 2011 תהיה לפחות בהתאם לציפיות האנליסטים ל- 15% - 20%. בפגשיות בברצלונה הנהלת החברה הצביעה על עסקאות מוצלחות בהודו, אמריקה הלטינאית ואפריקה, עסקאות אשר צפויות לבוא לידי ביטוי ככל ש 2011 תתפתח. עם זאת מירון מציין כי השידרוגים מטכנולוגיית G3 ל G4 לא צפויים להתממש בצורה ניכרת לפני 2012-2013.

מירון מרחיב ואומר כי נראה שהאינטגרציה של נירא (Nera) מתקדמת בהתאם לתוכניות כאשר סאראגון דיווחה על הזמנות ראשוניות מאמריקה הלטינאית ותגובות טובות מלקוחות ומשותפים. בצד התפעולי סאראגון ביצעה מספר התאמות נצרכות כמו גם מספר שינויים ביעדי המחקר.

ב RBC מציינים כי בטווח הקרוב המשקיעים עלולים לראות בסאראגון כסיפור הטמעה ולא כחברת גידול וזאת עד שסאראגון תוכיח כי ביכולתה לבצע את השילוב על הצד הטוב ביותר. עוד מאמינים ב- RBC כי צעד זה יכול לייצר רווחיות גדולה למשקיעים בטווח הבינוני כאשר תקופת ההרצה והטמעה תסתיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il