TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

ליאור וידר מנהל השקעות בכיר באפסילון לסקירת מסחר


אפסילון
מדד ה- S&P500 עלה ב- 12 מתוך 14 ימי המסחר האחרונים, וכעת נמצא כאחוז בלבד משיא כל הזמנים שנמצא ברמה של 2940 הנקודות
וול סטריט סגרה אמש בעליות שערים קלות בהובלת סקטור הפיננסים שבלט לטובה ועלה בכ- 1.5%, כשמנגד סקטור הבריאות נסגר בירידה של למעלה מ- 2% והמשיך להעיב על המגמה החיובית הכללית בשוק, בעיקר בגלל המשך לחץ רגולטורי על חברות הבריאות מכיוונה של המערכת הפוליטית בארה"ב ביחס למחירי התרופות והמימון של תכניות הבריאות.

מדד ה- S&P500 עלה ב- 12 מתוך 14 ימי המסחר האחרונים, וכעת נמצא כאחוז בלבד משיא כל הזמנים שנמצא ברמה של 2940 הנקודות. המומנטום החיובי נמשך לאור העובדה שההסכם הסחר נראה קרוב מתמיד, וסביר להניח שהחתימה הרשמית תתקיים כבר בימים הקרובים.

בגזרת הברקסיט מנהיגי האיחוד האירופי הסכימו לבקשת ממשלת בריטניה והעניקה למדינה הארכה של מועד עזיבת האיחוד עד ה- 31 באוקטובר, ונראה כי בגזרה הזו צפוי שקט יחסי בתקופה הקרובה למרות שהפתרון המלא עדיין נראה רחוק. בנוסף, צריך לזכור כי כבר בעוד כחודש יתקיימו הבחירות הכלל-אירופיות לפרלמנט האירופי, ואם בריטניה לא תצליח לאשר הסכם פרישה מהאיחוד האירופי ולפרוש עד למועד זה, היא תהיה חייבת לקיים אותן גם בשטחה.

בגזרה המקומית, ההודעה החיובית של חברת המדדים הבריטית FTSE Russell על כך ששוק החוב של מדינת ישראל צפוי להיכלל במדד האג"ח העולמי של החברה שנקרא מדד ה- WGBI, שלחה בימים האחרונים בעיקר את אגרות החוב הממשלתיות הארוכות לראלי משמעותי, ונתנה רוח גבית חיובית גם לשאר נכסי הסיכון, האג"ח הקונצרני והמניות שרשמו עליות שערים נאות. חברת פוטסי הודיעה כי במידה וישראל תמשיך לעמוד בקריטריונים הנדרשים לכניסה למדד בספטמבר השנה, אגרות החוב המקומיות יצטרפו למדד העולמי כבר בתוך כשישה חודשים. כניסת שוק האג"ח המקומי למדד העולמי צפויה להביא ארצה השקעות של מיליארדי דולרים, ובכך לתמוך בהמשך התחזקות השקל כנגד סל המטבעות, ובהמשך ירידת תשואות אגרות החוב השקליות.

כרגע נראה כי השווקים ידשדשו ללא תנודות חריפות ברמות הנוכחיות עד לטריגר חדש, שיוכל לגרום להם לעלות מדרגה נוספת ולרשום שיאים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il