TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

בנק מרכנתיל במפגש מקוון עם 100 יועצים עסקים


גדי שובל מנהל מחלקת קרנות לעסקים מרכנתיל צילום יחצ
בתקופת מלחמת "חרבות ברזל" מתמודדים בעלי עסקים עם אי ודאות כלכלית ירידה בהכנסות ועלייה בהוצאות. מצב המעמיד בעלי עסקים בפני אתגרים מימוניים ומחייב מתן פתרונות להקל על התנהלותם הפיננסית
גדי שובל מנהל מחלקת קרנות לעסקים בבנק :"בנק מרכנתיל מציע הקלות לבעלי עסקים ופתרונות מימון בשעת חירום להקלה מיידית על תזרים המזומנים לעסקים
בנק מרכנתיל יזם מפגש מקוון עם כ-100 יועצים עסקיים במטרה לעשות סדר בין כל ההנחיות שפורסמו, כך שבעל עסק יידע מהם הפתרונות הרלוונטיים עבורו. ככלל המערכת הבנקאית, גם בנק מרכנתיל מציע הקלות לבעלי עסקים ופתרונות מימון בשעת חרום. המפגש נועד להציג לבעלי עסקים את הדרכים להקל על תזרים המזומנים ולהתמודד בצורה כלכלית הולמת עם האתגרים בתקופה זו.
בתקופה כואבת זו של מלחמת "חרבות ברזל", מתמודדים בעלי עסקים עם אי ודאות כלכלית, ירידה בהכנסות מחד ועליה בהוצאות מאידך. מצב זה מעמיד את בעלי העסקים בפני אתגרים מימוניים ומחייב מתן פתרונות אשר יש בהם כדי להקל על התנהלותם הפיננסית.
את המפגש הנחו גדי שובל – מנהל מחלקת קרנות לעסקים וחיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים למוסדות וארגונים.
גדי שובל הרחיב במהלך המפגש על האפשרויות העומדות בפני כל בעל עסק (ללא מגבלה גאוגרפית) שבעזרתן יכול להקל מידית על תזרים המזומנים שלו. כמו כן, הציג את המסלול החדש בקרן לערבות מדינה 'חרבות ברזל' המיועד לעסקים הנכללים ב'מעגל הראשון' ועומד להיכנס לתוקף. בנוסף לכך, הרחיב בעניין ההקלות במסגרת מתווה בנק ישראל ומשרד האוצר והשפעתן על התזרים של בעלי העסקים ב'מעגלים הראשון והשני'.
שובל הוסיף לומר בפני היועצים העסקיים: "תקופת מלחמה מציבה אתגרים מימוניים בפני בעלי עסקים. חשוב לעשות התאמות לתזרים המזומנים מדי יום, כי עסקים קורסים בגלל תזרים ולא בגלל רווחיות. חשוב לצאת מהקופסה ולמצוא פתרונות יצירתיים בצד ההכנסות ובצד ההוצאות, כדי לכסות על הכנסות אבודות או הוצאות לא צפויות. אשראי הוא לאו דווקא הפתרון הנכון בסביבת הריבית הנוכחית.
חשוב שבעלי העסקים יפנו לבנקאי שלהם, לשתף אותו במצבו של העסק, ולהתייעץ עמו. הבנקאי מכיר את מתווי בנק ישראל ומשרד האוצר, את הפתרונות שמאפשר הבנק. בעל העסק והבנקאי יוכלו יחד למצוא את הפתרון ההולם והמדויק לניהול תזרים נכון, אשר באמצעותו יצליח בעל העסק לצלוח את הסערה.
בנוסף לפתרונות שפורסמו, צפוי להיפתח מסלול חדש בקרן בערבות מדינה על מנת לתת מענה לצרכי בעלי עסקים. המסלול מיועד לעסקים שכתובתם עד 80 ק"מ מרצועת עזה".
חיים הולצברג, המנהל את מרכז העסקים למוסדות וארגונים, ציין בפני המשתתפים כי: "בבנק מרכנתיל הוקם מרכז המתמחה בטיפול בעמותות, הכולל מעל 2,000 עמותות. המרכז נותן מענה במימון לזמן קצר וארוך. אנו עדים לכך, כי עת החלה המלחמה, ה'מגזר השלישי' נרתם מידית לעזרה לכל מגזרי האוכלוסייה ובמיוחד לאלה השייכים ל'מעגל הראשון'". הולצברג עוד הוסיף לומר כי: "כל ההקלות הקיימות במסגרת מתווי בנק ישראל ומשרד האוצר תקפות גם לעמותות. מעבר לכך, קיימת אפשרות חדשה אשר רשם העמותות פרסם. הרשם מאפשר לכל עמותה או לחברה שמטרתה תועלת הציבור לפעול באמצעות כרטיס אשראי לעמותות.
בנק מרכנתיל מכיר את המצב עמו מתמודדות עמותות, דהיינו, העובדה כי תקציבים או הכנסות מתעכבים מסיבות שונות בעקבות המלחמה, קיים קושי לגייס מקורות לעמותה מצד אחד, ויש הוצאות רבות מצד שני. מרכז העסקים החרדי יודע לתת את המענה המקצועי הנכון ומציע פתרונות מימון להון חוזר ולגישור פערי תזרים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il