TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

דיסקונט ברוקראז' – כיל: עדכון על שוק האשלג


דיסקונט
לפי מגזין הדשנים ARGUS מחיר האשלג בברזיל עשוי לעלות רק במידה והביקוש יהיה גבוה מציפיות הספקים הנוכחיות

עדכון שבועי מהשטח ממשיך לסמל על "סביבת מחירים שטוחה"

§ לפי מגזין הדשנים ARGUS מחיר האשלג בברזיל עשוי לעלות רק במידה והביקוש יהיה גבוה מציפיות הספקים הנוכחיות. ככל שנתקדם בשבועות הקרובים נקבל מידע נוסף על רקע התפתחות עונת הדישון, כאשר בינתיים הצעות המחיר הינן 335-350 דולר לטון ובפועל נרשמו מכירות במחירים של כ-340-345 דולר לטון.


§ בדרום מזרח אסיה המחירים "תקועים" בעוד שהספקים אינם מוכנים להתפשר ואילו הרוכשים מוכנים לקצץ בכמויות במידה ולא יקבלו את המחיר המבוקש.


§ בצפון מערב אירופה יש כרגע אי-בהירות בנוגע לעתיד מחירי האשלג המגורען, שיכולים לנוע בכל כיוון, לפחות עד אשר K+S תפרסם את המחירונים החדשים שלה, אירוע שצפוי בתחילת מאי.


§ נזכיר כי לפני כשבוע וחצי שלחנו לכם מסמך נוסף בנוגע לשוק האשלג. במסמך ציינו כי מחירי האשלג בצומת דרכים, שהמו"מ באסיה צפוי להתאחר ליוני וכי בברזיל נכנסים לעונת הביקושים וייתכן כי המוכרים יוכלו לעלות מחירים, אך זאת במידה מוגבלת ומדורגת בלבד.


§ לאור האמור, עדיין מסתמנת אי וודאות בשוק, עם רמת מחירים יציבה. נזכיר כי מחצית 1 עבור כיל צפויה להיות חזקה לעומת אשתקד, אך במחצית 2 אנו צופים יציבות בלבד.


§ בשורה התחתונה - אנו ממשיכים להמליץ על כיל בתשואת שוק, במחיר יעד של 21.0 ₪ כ-8% אפסייד. לאור חוסר הוודאות באשר לכיוון שוק האשלג, ממשיכים להמליץ להמתין למועד כניסה אטרקטיבי יותר מבחינת תמחור או למידע רב יותר מהשוק, שלהערכתנו יתקבל בשבועות הקרובים.

קרדיט: מיכל אלשיך, מנהלת מחקר ורו"ח בדיסקונט ברוקראז'



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il