TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוד צור, מייסד ומנכ"ל קמהדע לשעבר, התמנה כחבר מועצת המנהלים של קאנבו מחקר - המפתחת פתרונות קליניים לאידוי קנאביס רפואי


דוד צור
במקביל לצור, התמנה ד"ר דורון פרידמן, מפתח טיפות העיניים "לוטמקס", כמדען הראשי בחברה וד"ר נחשון קנולר, נוירולוג בעל שם עולמי, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית במרכז הרפואי שיבא תל השומר, ישמש כיועץ רפואי

הצטרפותם של השלושה היא חלק ממהלך השקעה שמבצעת קנאבו מחקר בימים אלה שצפוי להסתכם בהיקף של 4 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ הישראלית קנאבו מחקר (Kanabo Reaserch), המפתחת פתרונות קליניים למכשירי אידוי (Vaporize) של קנאביס רפואי, מכריזה היום (א') על הצטרפותם של שלושה משקיעים חדשים, הנחשבים דמויות מפתח ומובילים בעולם הפארמה והרפואה העולמי שישמשו גם כבעלי תפקידים פעילים בחברה. מהלך זה הוא שלב ראשון בסבב גיוס ראשון שקאנבו מחקר מבצעת בימים אלה במסגרתו עתידה החברה לגייס סכום של 4 מיליון דולר.
דוד צור, המייסד והמנכ"ל הראשון של חברת קמהדע (NASDAQ:KMDA), ומכהן כיום כסגן יושב ראש מועצת המנהלים של קמהדע, מצטרף לקנאבו כחבר מועצת המנהלים וכמשקיע.
ד"ר דורון פרידמן, דמות ותיקה נוספת בענף הפארמה, מצטרף לחברה כמדען ראשי. ד"ר פרידמן הוא מומחה למו"פ רפואי, עם למעלה מ-25 שנות ניסיון כיזם בתחום הביו-רפואה והוא הממציא והמפתח של טיפות העיניים "לוטמקס" של חברת Baush & Lomb. כמי שעומד עד היום לכ – 80 פטנטים, הוא נחשב לאחד הממציאים הפוריים ביותר בישראל. בנוסף, ד"ר פרידמן כיהן כמנהל טכנולוגיה ראשי של חברת פואמיקס (NASDAQ:FOMX).
ד"ר נחשון קנולר, נוירולוג בעל שם עולמי, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית במרכז הרפואי שיבא תל השומר, מצטרף לקנאבו כמשקיע ויועץ רפואי. פעילותו המחקרית כוללת את טיפולים תרופתיים חדשניים ותרפיה תאית לטיפול בפגיעות עמוד שידרה ומוח. מכיוון שקנאבו מתמקדת בפיתוח פורמולת מבוססות קנאביס רפואי לטיפול בהפרעות במערכת העצבים המרכזית, ד"ר קנולר הוא תוספת משמעותית לחברה.
לדברי מנכ"ל החברה, אביהו תמיר, "הצטרפותם של שלושה אישים בעלי ניסיון וידע כה רב בתחומי הפארמה והרפואה מגיעה בעיתוי מרגש וחשוב עבורנו. מדובר ללא ספק בתוספת בעלת עוצמה משמעותית לקאנבו מחקר שמעידה יותר מכל על האמון הרב בפוטנציאל הרפואי והעסקי שלנו".

לדבריו, "אנו צופים כי עקב המעבר של מרבית מצרכני הקנאביס הרפואי לשימוש במכשירי אידוי (Vaporize) החברה צפויה להגיע להיקף מכירות של כ-10 מיליון שקל תוך שלוש שנים בשוק הישראלי בעוד שוק הקנאביס הישראלי צפוי להגיע להיקף של כ-400 מיליון שקל בשנה. אנו רואים בשוק הישראלי כ'פיילוט' אשר יהווה בסיס ליצוא של הטכנולוגיה שלנו לצפון אמריקה והשוק האירופי עד 2019".

קנאבו מתמקדת בפיתוח פורמולות ייעודיות שיעברו תהליך אישור קליני של מיצויי קנאביס לאידוי. הפורמולות מפותחות לשימוש בעזרת מכשיר האידוי מסוג VapePod אשר נמצא בשלבים האחרונים של התהליך לאישורו לשימוש רפואי על ידי משרד הבריאות הישראלי.
השילוב בין מכשיר האידוי לפורמולת המיצוי יאפשר למטופלים לקבל טיפול יעיל, עקבי ומדויק בהרבה מאשר בשיטות הטיפול המקובלות כיום. לחברה שני פטנטים הנוגעים לפורמולות המיצוי, הממתינים לאישור סופי. אחד מהפטנטים צפוי להיות פיתוח חדשני לטיפול בהפרעות שינה. במקביל החברה ממשיכה בפיתוח מכשיר האידוי הרפואי ופורמולות מיצוי חדשות.
יצוין כי לאחרונה קיבל משרד הבריאות החלטה לאפשר לחולים להשתמש בקנאביס רפואי בציבור אך ורק בצורה של אידוי או שמן לבליעה. החלטה זו הדגישה את הצורך בפיתוח מיצויים איכותיים של קנאביס רפואי מה שיגדיל את השימוש בפתרונות דוגמת קאנבו מחקר.
"רוב החולים עדיין מטופלים בקנאביס רפואי וצורכים זאת באמצעות עישון - למרות כל הסיכונים הכרוכים בכך", ציין תמיר. "בעזרת קנאבו יוכלו החולים ליהנות משיטה בטוחה מבחינה רפואית המעניקה את אותה תחושה לה התרגלו בעישון ללא הסיכונים הנגרמים כתוצאה מכך – לשאוף קנאביס טבעי ללא עשן".
לדברי דוד צור, "אני נרגש להצטרף לצוות המוביל של קנאבו בשלב חשוב זה בהתפתחותה. אני סבור שיש לקנאבו פוטנציאל רב לפתח פתרונות ייחודיים לשימוש בקנאביס רפואי על ידי מחקר ופיתוח של טיפולים חדשים המבוססים על הצמח ושיטות טובות יותר לצריכה רפואית. אני משתוקק לעבוד עם הצוות הניהולי ולעזור לחברה להשיג את יעדיה האסטרטגיים."
ד"ר פרידמן אופטימי מאד לגבי עתידה של קנאבו "אני משקיע בחברה זו כי אני חושב שאביהו, הוא האדם הנכון, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית, לקחת את מאמצי המחקר ופיתוח של החברה בתחום הקנאביס הרפואי לשלב הבא. קנאביס רפואי יכול להיות גורם משמעותי ביותר שישפר משמעותית את חייהם של אנשים רבים. יחד עם זאת, כדי שזה יקרה, דרושים מוצרים בטוחים, שנבחנו וקיבלו אישור רפואי. אני סמוך ובטוח שהצוות של קנאבו נמצא על הדרך הנכונה ויביא אותנו ליעד זה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il