TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיזם חדש של הלוואות לעסקים מקבוצת "אלוני האפט"


ביזלנד
הצעד הבא בעולם ההלוואות לעסקים. אלוני האפט תובעת מושג חדש בשוק.עד היום רווח בשוק המושג p2p . מהיום I2B מושג חדש המשכלל את שוק האשראי החוץ בנקאי

החברות המוסדיות הגדולות בישראל – למען העסקים הקטנים

קבוצת "אלוני האפט משיקה מיזם מהפכני בשוק האשראי בישראל - הלוואות של עד 500,000 ₪ לעסקים קטנים תוך ימים ספורים ללא צורך בביטחונות

שחר אלוני, בעלים, חברת BIZLEND: "מדובר בנוסחה מנצחת –
1.הכסף של החברות המוסדיות חוזר למשק ומושקע בעסקים בינוניים וקטנים.
2.ביזלנד מציעה לעסקים הקטנים אפשרות לקבל אישור עקרוני להלוואה חוץ בנקאית תוך דקות ספורות וללא צורך בביטחונות- בניגוד לגופים אחרים הדורשים בטחונות.

שיטת ההלוואה שמציעה ביזלנד מנתבת את כספן של החברות המוסדיות הגדולות במשק, אל העסקים הקטנים ומציעה להן סיוע ישיר ואטרקטיבי.

היקף ההלוואות של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל עומד כיום על כ500 מיליארד בשנה. אנו צופים כי בשנה הראשונה היקף העסקאות ב BIZLEND יעמוד על כ500 מיליון שקלים"

קבוצת "אלוני האפט"- החברה המובילה בתחום הייעוץ, הגיוס והליווי הפיננסי בישראל, משיקה את BIZLEND מיזם חדש וייחודי של הלוואות שבבסיסו עומדת נוסחה פיננסית
חדשנית: הלוואות I2B -Institution To Business - הלוואות של גופים מוסדיים / חברות האשראי לעסקים קטנים ובינוניים בישראל.

שיטת ההלוואות שמציעה ביזלנד מנתבת למעשה את כספן של החברות המוסדיות הגדולות במשק, אל העסקים הקטנים ומציעה להן סיוע ישיר ואטרקטיבי.
ביזלנד מציעה לעסקים הקטנים אפשרות לקבל הלוואה חוץ בנקאית תוך דקות ספורות וללא צורך בביטחונות - בניגוד לגופים אחרים הדורשים בטחונות.
את הבקשה למתן אשראי מגישים באתר החברה. לאחר מילוי שאלון קצר, ניתוח הנתונים וחיתום אלקטרוני על בסיס מידע פיננסי קיים יתקבל אישור ויושלם התהליך.

יניב האפט בעלים חברת BIZLEND : "מבחינת הלווה, ייצרנו מוצר המגלם יתרונות והקלות נוספים: האובליגו, במסגרת ביזלנד, אינו יושב על המסגרת הבנקאית. ההלוואה היא ללא בטחונות וללא פקדונות. מדובר במוצר מהיר באמצעות דיגיטציה של התחום".
לעסקים הקטנים אנו מציעים הלוואה מהירה של עד חצי מיליון שקלים, ללא צורך בערבים ובריבית משתלמת של כ- 5%-8%, ובנוסף מאפשרים פתרונות אשראי נוספים לעסקים.
לקוחות מוסדיים גדולים מביעים אמון במיזם ואנו נמצאים בשלבי משא ומתן מתקדמים עם חברות מוסדיות נוספות המעוניינות להצטרף. אנו צופים ,כי כבר בשנה הראשונה לפעילות ביזלנד היקף ההלוואות יעמוד על כ500 מיליון ₪."

בישראל פועלים כ-500,000 עסקים קטנים ובינוניים, כאשר 95% מהם נעזרים בהלוואות אשראי . הסכום הממוצע לנטילת אשראי עסקי בישראל עומד על כ300 אלף ₪.

BIZLEND הוקמה על ידי קבוצת אלוני האפט.
קבוצת "אלוני האפט" בבעלות שחר אלוני ויניב האפט , הוקמה בשנת 2005 ונחשבת פורצת דרך בתחום הייעוץ העסקי, גיוס האשראי והליווי הפיננסי בישראל. הקבוצה מעניקה ללקוחותיה, תחת קורת גג אחת, את כל הנדרש בתחום הפיננסי. לקוחות החברה כוללים את המגזר העסקי, הפרטי והציבורי בענפי התעשייה, המסחר הנדל"ן והשירותים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il