TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת BBB פותחת סניף נוסף בקונספט אקספרס: BBB BY THE WAY

הסניף ייפתח בבית חולים איכילוב בת"א בהשקעה הנאמדת בכ -1.1 מיליון ₪
קבוצת BBB ממשיכה להתרחב בפעילותה הקמעונאית תחת מותג האקספרס: BBB BY THE WAY ותפתח השבוע סניף בשדרת החנויות והמסעדות של הלובי הראשי בבית חולים איכילוב בתל-אביב. סניפים נוספים של המותג נפתחו בחצי השנה האחרונה במתחם דבירה בדרום הארץ, בפוד טראקס הממוקמים במתחמי דור אלון בכביש 6 ובנקודות נוספות.

מדובר בסניף אקספרס שבהקמתו הושקעו כ- 1.1 מיליון ₪, המשתרע על שטח של 90 מ"ר ומציע כ-20 מקומות ישיבה. הסניף יישרת את את ציבור המאושפזים בבית החולים, אורחיהם ומלויהם, צוותי הרפואה ותושבי הסביבה.

כמו כן, יציע הסניף החדש יציע בנוסף לישיבה גם שירותי איסוף עצמי. במקום גם פועלת שיטת הגשה באופן עצמאי, והסניף מרושת בעמדות הזמנה דיגיטליות ידידותיות, נוחות, מכירות ונגישות, ללא צורך בהמתנה לקופאי.

הסניף באיכילוב יתופעל ע"י זכיין- המסעדן קובי עזרן, המחזיק במתחם המזון של איכילוב גם בית קפה ודוכן מיצים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBBמסרה: "פתיחת סניף BBB BY THE WAY באיכילוב מהווה נדבך נוסף ומרכזי באסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו. אנחנו רוצים לפגוש את הצרכן הישראלי במקומות נוספים, חדשים ומפתיעים, מחוץ למסעדות הקיימות והמוכרות. הקהל הקיים שלנו, כמו גם קהלים חדשים הפוגשים בנו לראשונה, יוכלו ליהנות מארוחות מעולות, במחירים נוחים ובאיכויות בלתי מתפשרות, בדומה למתודה הקולינרית המובילה את כל הפעילות העסקית שלנו, בכל המותגים".

המותג BY THE WAY מבית BBB, פועל באופן מותג אקספרס, ומציע מגוון מנות המבוססות של תפריט הרשת האם, לרבות ההמבורגרים מבשר בקר טרי הנטחנים בכל בוקר במקום, טורטיות, סלטים ומנות נוספות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il