TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אביב ייזום עם פרויקט נוסף בעיר תל אביב


קבוצת אביב הדמיית חפץ חיים תל אביב Evolve Media
'אביב בחפץ חיים 13|11' בלב שכונת נחלת יצחק. במסגרת הפרויקט, תקים אביב ייזום 2 בנייני בוטיק בני 10 קומות בשכונה המתחדשת נחלת יצחק בתל אביב
בפרויקט יוצעו דירות בנות 2-5 חדרים, מיני פנטאוזים ודופלקסים

לדוגמא דירת 4 חדרים תימכר החל מ4.185 מיליון ₪

כלל המחירים עכשיו במחירי פריסייל במספר מסלולי תשלום

דפנה הרלב מנכ”לית אביב ייזום: "בימים אלו אנו מרגישים יותר מתמיד את כובד האחריות, את החשיבות העצומה ואת השליחות בהמשך בנייה על אדמת מדינת ישראל. פרויקט אביב בחפץ חיים בתל אביב הוא המשך של מימוש האסטרטגיה של החברה לבנייה של פרויקטים איכותיים במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים, תוך הקפדה על תיכנון וביצוע מיטביים. השקת פרויקט 'אביב בחפץ חיים 13|11' מסמן את יריית הפתיחה לשנה עמוסה עם יציאה לשיווק של פרויקטים רבים בגוש דן להקמת מאות יחידות דיור. בכוונת אביב ייזום להמשיך ולהיות חברה מובילה בתחום ההתחדשות עירונית באזור המרכז".

חברת אביב ייזום בשיתוף אביב אורבן מעמיקה את פעילותה בעיר תל אביב ומשיקה את פרויקט 'אביב בחפץ חיים 11-13' . שני בנייני בוטיק בני 10 קומות בלב שכונת נחלת יצחק הפסטורלית והשקטה הממוקמת כמה דקות ממרכז התוסס האורבני והעסקי של העיר תל אביב יפו.

פרויקט חפץ חיים הינו יריית הפתיחה לשנה הקרובה שבה עתידה אביב ייזום לצאת לשיווק עם מאות יחידות דיור במיקומים מבוקשים בגוש דן וכחלק מתנופת פרויקטי הפינוי בינוי והתחדשות עירונית של אביב ייזום באזור המרכז. פרויקט זה מגיע מיד לאחר איכלוסו המלא של מגדל אחימאיר היוקרתי בלב שכונת רמת אביב ג' שכלל הקמת מגדל ייחודי בן 18 קומות ורגע לפני יציאה לשיווק של פרויקט רידינג ברמת אביב הירוקה.

במסגרת פרויקט 'אביב בחפץ חיים 11-13 בשכונת נחלת יצחק, תקים אביב ייזום שני בנייני בוטיק בני 10 קומות במקום 2 בניינים ישנים עם 32 דירות. בנייני הבוטיק החדשים יכללו 63 יח"ד אשר תוכננו בקפידה על ידי משרד האדריכלים פרנק רייך אדריכלים בעיצובם של יותם ריילך וגיא פרנק.

הריסת הבניינים הקיימים והתחלת שלב הביצוע, אותו תבצע אביב ייזום, צפויים להתקיים ברבעון 2 .


אודות שכונת נחלת יצחק, תל אביב
שכונת הלווין של תל אביב, ממוקמת בעבר המזרחי של האיילון ונושקת לגבול גבעתיים. השכונה נמצאת בפיתוח מואץ ומוגדרת כבר שנים רבות כשכונת מגורים שקטה ונעימה המאוכלסת בעיקרה במשפחות. כמו כן, השכונה סמוכה מאוד למוקדי תעסוקה כמו, מתחם הבורסה ברמת גן, מחלף השלום, מגדל ToHa, אזור המסחר "הסיטי של גבעתיים" ומגדלי המשרדים ביגאל אלון. מבחינת נגישות תחבורתית השכונה נמצאת בסמוך לצירי תחבורה ראשיים ובעלת נגישות רבה לתחבורה ציבורית המובילים לתוך מרכז העיר ומחוצה לה.

אודות אביב ייזום: חברת אביב ייזום הינה חברה העוסקת בייזום והקמת פרוייקטים למגורים וקידום פרוייקטים בתחום ההתחדשות העירונית . החברה מוחזקת בחלקים שווים על ידי קכוצת אביב וחברת מליסרון בשליטת ליאורה עופר. שתי החברות מביאות לחברה המשותפת ידע, ניסיון רב, מוניטין ואיתנות פיננסית.

אודות אביב אורבן: אביב אורבן מתמחה בייזום פרוייקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית באוזרי ביקוש תוך שאיפה בלתי מתפשרת לבחירה קפדנית של מיזמים נבחרים בתחום, בחירת מיקומים משובחים ומודעות סביבתית. אביב אורבן היא אחת מזרועות ההתחדשות העירונית של אביב ייזום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il