TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ן פרשקובסקי יוצאת במבצע מיוחד לקראת מכירת הדירה מס' 100 בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בחיפה


פרשקובסקי פרויקט חדש בחיפה הדמיית חוץ צילום 3d
במסגרת המבצע המיוחד, משלמים עכשיו 15% בלבד ויתרת התשלום על רכישת דירה בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בחיפה תשלום בעת האכלוס
מחירים לדוגמא בפרויקט במסגרת המבצע:
דירת 4 חדרים – תשלום של 329,000 ₪ עכשיו והיתרה באכלוס
מגוון דירות גן – תשלום של החל מ-519,000 ₪ עכשיו והיתרה באכלוס

חברת הנדל"ן פרשקובסקי יוצאת במבצע מיוחד לקראת מכירת הדירה מס' 100 בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בחיפה.

במסגרת המבצע המיוחד, משלמים עכשיו 15% בלבד ויתרת התשלום על רכישת דירה בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בחיפה תשלום בעת האכלוס. מחירים לדוגמא בפרויקט במסגרת המבצע:
דירת 4 חדרים – תשלום של 329,000 ₪ עכשיו והיתרה באכלוס.
מגוון דירות גן – תשלום של החל מ-519,000 ₪ עכשיו והיתרה באכלוס.

המבצע המיוחד בתוקף עד מכירת הדירה ה-100 בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בחיפה.

במסגרת הפרויקט בשכונת רמת הנשיא בחיפה, פרשקובסקי תקים 9 מגדלים יוקרתיים עם נוף מרהיב לים, על צלע הר ובקו ראשון לפארק הפרפר המציעים תמהיל דירות מגוון ויכללו 352 יח"ד סך הכל. פרויקט 'פרשקובסקי בשכונת רמת הנשיא, חיפה' תוכנן על ידי שוורץ בסנוסוף אדריכלים.

בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה' יוצעו דירות 3-5 חדרים, דירות גן 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "אנו גאים שתוך פחות משנה אנו נמצאים רגע לפני מכירת הדירה מספר 100 בפרויקט השני של החברה בעיר חיפה 'פרשקובסקי ברמת הנשיא'. המבצע המיוחד שאנו מציעים לרגל ציון הדרך יאפשר ללקוחות שלנו תנאי תשלום נוחים מאוד בדרך למימוש החלום שלהם לרגוש דירה בפרויקט האדיר והיוקרתי של החברה על צלע הר הכרמל עם הנוף לים."




שכונת רמת הנשיא בחיפה הינה שכונת מגורים חדשה במורדות המערביים של רכס הכרמל המשתרעת על פני 200 דונם שבה יוקמו כ-18 מגדלים עם למעלה כ-1200 יח"ד עם נוף פתוח לים, פארק מרכזי ומרכז מסחרי.

לרשות תושבי השכונה פארק הפרפר בחלקה הפנימי של השכונה, המשתרע על פני 20 דונם של שטחים ירוקים, מתקני משחק אתגריים, מתקני כושר וטיפוס ומשחקים לכל הגילאים.

השכונה נמצאת במיקום נוח ונגיש שכונה סגורה ללא עורקי תחבורה ראשיים וקרובה לכל מה שמשפחות צריכות: מתחמי קניות ובילוי, מרכזי תחבורה, , קירבה לאזורי תעסוקה (פארק מת"מ) קניון עזריאלי, ומרכז הכרמל , צירי תנועה מהירים המחברים את השכונה תוך דקות ספורות לכביש החוף, למנהרות הכרמל ולכל מקום בעיר ומחוצה לה.

אודות פרשקובסקי
פרשקובסקי, הינה חברה חדשנית הנסחרת במדד ת"א 90 בבורסה ועוסקת במגורים, משרדים, מסחר והתחדשות עירונית מזה ארבעה דורות.
חברת פרשקובסקי, המושתתת על יסודות מוצקים של מצוינות, מובילות מקצועית ואמינות, מאמינה שמצוינות נמדדת לא רק בפרטים הגדולים, אלא גם - ואולי אף יותר - בפרטים הקטנים. בחברה מקפידים על עבודה עם טובי המהנדסים והאדריכלים, כמו גם על שימוש בחומרים המתקדמים ביותר, בעלי תו התקן המותאם לחדשנות פורצת הדרך.
העובדה כי החברה היא היזמית וגם המבצעת, מהווה יתרון משמעותי המאפשר לפשט ולייעל תהליכי בנייה, לפקח באופן צמוד ויומיומי על איכות הביצוע של כל פרויקט, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהעניק לרוכשים את השקט הנפשי של כתובת אחת לפנות אליה בכל שלב, בכל נושא.
החברה מסרה ובנתה אלפי יחידות דיור ומאות אלפי מטרים של מסחר ומשרדים ברחבי הארץ ובימים אלו בונה פרויקטים בערים חיפה, רמלה, ראשון לציון, הרצליה, לוד,באר יעקב, רחובות, תל אביב ובתקופה הקרובה בערים אשדוד, הרצליה, חיפה, באר יעקב, נתניה, רחובות, נס ציונה חולון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il