TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חילוץ מוסק בנפאל עם פתיחת עונת הטרקים

כלל ביטוח ופיננסים בהובלת חברת החילוץ שלה 'מגן איתור וחילוץ', בחילוץ מוסק במהלך טרק של מטיילת בנפאל, שהייתה במצב תשישות רב וקושי בנשימה.
המטיילת נמצאה בכפר גוראקשפ, הכפר האחרון והגבוה ביותר בטרק מחנה הבסיס של הר האוורסט (EBC), בגובה של כ-5,164 מטר, יחד עם בן זוגה, תשושה וחולה עם תסמיני מחלת גבהים ובמזג אויר לא יציב.

"מגן איתור וחילוץ" חיבר כוח סיוע באופן מידי ועם הגעתם החלו בטיפול בחמצן ויתר מעטפת הטיפול במחלת גבהים, זאת בכדי להבטיח שהמבוטחת עוברת את הלילה בבטחה.

במקביל, ביצעו הערכות מצב ומוכנות למקרה הדרדרות בלילה והכנת תוכניות של פינוי ובחינת נושא מזג האוויר.

במצב של מזג אוויר טוב, תוכנן לבצע פינוי מוסק בשעות הבוקר. במידה ומזג האוויר ימשיך להיות סוער, הוכנה תוכנית חלופית להורדה רגלית משמעותית בגובה בשביל לשמור על בריאותה של המטיילת.

לשמחת כלל הגורמים המעורבים בפינוי, מזג האוויר בבוקר איפשר את נחיתת המסוק בכפר גוראקשפ ופינוי המבוטחת ובן זוגה, בדרכם לתחנת ביניים במנחת הכפר לוקלה. לאחר התייצבות במצבה בוצע המשך חילוץ במסוק לקטמנדו.

לאחר הפינוי השני לקטמנדו, המבוטחת פונתה באמבולנס למרכז הרפואי ולהמשך טיפול. מצבה השתפר מאוד והיא יצאה מכלל סכנה.

מהמחולצת נמסר: "במהלך טרק שלי ושל בן זוגי חשתי ברע והבנתי שאני לא יכולה להמשיך. יצרנו קשר עם מוקד החירום של כלל וחברת החילוץ טיפלה באופן מידי באירוע, על אף תנאי השטח וקשיי מזג האוויר שהיו, כבר באותו ערב קבלתי חמצן ולמחרת בבוקר כבר הגיע מסוק לחלץ אותנו. עם הנחיתה בקטמנדו, אושפזתי בבית חולים לקבלת טיפול רפואי, ואני כרגע מרגישה טוב יותר. אני מודה לכולם על העזרה המהירה, ועל כך שהייתי בידיים טובות״.

במגן איתור וחילוץ מבקשים להדגיש, עם פתיחת עונת הטרקים בנפאל, כי חשוב להכיר את הוראות הבטיחות ולהתייחס אליהן בכובד ראש בשביל לאפשר טיול מהנה וללא פציעות. עם זאת, חזרו והדגישו כי כלל ביטוח ופיננסים ומגן איתור וחילוץ יהיו בכל מקום בו ידרשו, בתגובה מהירה שתשמור על שלום המבוטחים.

דרור זסלר, משנה למנכ"ל, מנהל מערך התביעות בכלל ביטוח ופיננסים מסר: "מייד עם קבלת הקריאה במוקד, הפעלנו באופן מידי את צוות החילוץ של חברת כלל ביטוח ופיננסים, מגן איתור וחילוץ. דאגנו לאספקת חמצן למבוטחת, ושלחנו צוות רפואי מוסק לחלצה. אנו מבקשים מכל המטיילים לשים לב להוראות הבטיחות, להיות עם היד על הדופק, ולעמוד איתנו בקשר, אם חלילה, ישנה תחושת מצוקה מכל סוג שהיא. אנו זמינים 24/7 לכל קריאה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il