TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קונג'ן מחדשת רטינול חדשני ממקור טבעי עבור פורמולציות קוסמטיות


קונג'ן
"פיתוח חדש זה מאפשר לפורמולטורים קוסמטיים ליצור מוצרים המצטיינים הן בביצועים והן בחדשנות"
בדפורד, מסצ'וסטס, 22 באוגוסט 2023, (GLOBE NEWSWIRE):
Conagen, החדשנית והיצרנית הביולוגית של הפלטפורמה הביולוגית, פיתחה סוג ראשון מסוגו, ממקור טבעי, של רכיבים בני קיימא הנגזרים מרטינול באמצעות תסיסה מדויקת. הישג זה במרכיבים פעילים חדשים של רטינול מעצב מחדש יישומי יופי וטיפוח אישי.
"Conagen מוכנה למסחר את מרכיבי הרטינואידים הללו בשנת 2024", אמר ד"ר יישנג וו, Ph.D , סמנכ"ל תחום טעמים וניחוחות ב-Conagen. "מותגי יופי וטיפוח אישי המחפשים את הטכנולוגיה החדשה ביותר בגמישות נוסחת רטינול מוזמנים לחקור את מרכיבי הרטינואידים של Conagen".
נגזרות הרטינואידים של Conagen נוצרות על ידי קשירה קוולנטית של רטינואידים עם מרכיב פעיל קוסמטי אחר למולקולה אחת. הרטינול מיוצר ממקור פחמן מתחדש ב-100% באמצעות תהליך תסיסה מדויק. באמצעות מיזוג של רטינול ומרכיב משלים שני, הטכנולוגיה מציעה לצרכנים פונקציות המשתרעות מעבר להפחתת קמטים ויתרונות אנטי אייג'ינג.
"פיתוח חדש זה מאפשר לפורמולטורים קוסמטיים ליצור מוצרים המצטיינים הן בביצועים והן בחדשנות, בהתאם לדרישות המתפתחות ללא הרף של הצרכנים האנינים של ימינו", אמר וו. "על ידי מתן יציבות משופרת, שחרור מבוקר ויכולות רב-תכליתיות, נגזרות הרטינואיד של Conagen מגדירות מחדש את האפשרויות בתעשיית הקוסמטיקה".
מאפיין בולט של גרסאות הרטינואיד החדשניות של Conagen הוא יכולת ההסתגלות שלהן. בהתאם לשותף שנבחר לשילוב בצנרת, תרכובות אלה מציגות גמישות, ומאפשרות לפורמולטורים קוסמטיים לשלב פונקציה משנית. זה מציג הזדמנויות לתכונות חדשניות המשפרות באופן ייחודי פורמולציות קוסמטיות.
במתיחת גבולות היופי היצירתי, ההישג העיקרי של Conagen טמון ביציבות המשופרת שמספקות נגזרות רטינואידיות אלה. יציבות משופרת זו מאפשרת למוצרי קוסמטיקה להבטיח שחרור עקבי וממושך של רטינול, וכתוצאה מכך השפעות ארוכות טווח על העור. רטינול מסורתי ידוע כגורם לגירוי בעור, כגון אדמומיות, יובש וקילוף. מרכיבי הרטינול של Conagen מסייעים בגיבוש מוצרי רטינול בעלי גירוי נמוך. מרכיבים אלה תואמים לתרכובות אחרות, כגון סקוואלן, בקוצ'יול ותמצית רימונים, וממקסמים את האספקה והיעילות תוך מזעור השפעות פוטנציאליות מחוץ למטרה.
על פי Innova Market Insights, חיפושי צרכנים מקוונים אחר רטינול בתחום היופי והטיפוח האישי עולים. עם כמיליון תיוגים באינסטגרם ומגמה הולכת וגוברת, הביקוש לחומר פעיל אנטי אייג'ינג זה ממשיך לזנק. הדו"ח הגלובלי של Innova מדגיש את הצרכנים שנותנים עדיפות לתכונות אנטי אייג'ינג ואנטי אקנה בטיפוח העור, ולאחר מכן הפחתת פגמים.
ההצלחה של חדשנות רטינול זו נובעת מפלטפורמת הקרוטנואידים הייחודית בעלת התפוקה הגבוהה שמוביל וו, שעבד על הפרויקט במשך שנים. פלטפורמה זו שנחקרה בקפידה הניבה תרכובות קרוטנואידים רבות בשימוש נרחב, כולל בטא-קרוטן ואסטקסנטין. על ידי הצגת שלבים נוספים במסלול המטבולי, Conagen יכול לייצר רטינול ביעילות גבוהה. אותה פלטפורמה רב-תכליתית טומנת בחובה פוטנציאל לייצר טעמים, ניחוחות ותרכובות תזונתיות שונות שמקורם בקרוטנואידים, מה שמדגיש עוד יותר את חשיבותה.
"ההישג של Conagen מדגיש את מחויבותה האיתנה לדחוף את גבולות הביוטכנולוגיה ולהניע חדשנות", אמר וו. "בעוד תעשיית הקוסמטיקה עוברת טרנספורמציה לכיוון נקי ובר קיימא, Conagen נשארת בחזית ההתקדמות הטרנספורמטיבית, ומוכנה לתרום לעידן חדש בפורמולציות קוסמטיות".
אודות Conagen
Conagen קונג'ן היא חברת מו"פ ביולוגיה מלאכותית ממוקדת מוצר עם יכולות ייצור בקנה מידה גדול. Conagen היא חברת מו"פ ממוקדת מוצר, ביולוגיה סינתטית עם יכולות ייצור בקנה מידה גדול. המדענים והמהנדסים שלנו משתמשים בכלי הביולוגיה הסינתטית העדכניים ביותר כדי לפתח מוצרים איכותיים, בני קיימא ומבוססי טבע על ידי תסיסה מדויקת והמרה ביולוגית אנזימטית. אנו מתמקדים בייצור ביולוגי של רכיבים בעלי ערך גבוה לתעשיות המזון, חומרי הטעם והריח, יופי, טיפוח אישי, התרופות וחומרים מתחדשים. www.conagen.com
קבצים מצורפים
המרכיבים הפעילים החדשים של רטינול מבית Conagen מעצבים מחדש יישומי יופי וטיפוח אישי.
הפיתוח של Conagen מאפשר לפורמולטורים קוסמטיים ליצור מוצרים המצטיינים הן בביצועים והן בחדשנות, בהתאם לדרישות המתפתחות ללא הרף של הצרכנים האנינים של ימינו


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il