TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איך נמנעים מתביעות בתור מאמני כושר?


קרדיט תמונה : freepik
כמאמני כושר שמדריכים אנשים בביצוע פעילות גופנית, דברים עלולים להשתבש ואתם חשופים למידה מסוימת של סיכון.

כמאמני כושר שמדריכים אנשים בביצוע פעילות גופנית, דברים עלולים להשתבש ואתם חשופים למידה מסוימת של סיכון. כדי למזער את הסיכון כמה שיותר ולהימנע מבעיות משפטיות פוטנציאליות, חיוני לנקוט במספר צעדים.

מהתנהלות מקצועית ועד
ביטוח עסקי הכולל כיסוי אחריות מקצועית - כך תפעלו למניעת תביעות של לקוחות.

השיגו השכלה ברמה גבוהה
קו ההגנה הראשון שלכם הוא חינוך והסמכה. על ידי רכישת הידע והכישורים הנדרשים בענף, תוכלו להיות בטוחים שאתם מסוגלים להנחות את הלקוחות שלכם בבטחה וביעילות. השכלה אינה עניין חד פעמי. למעשה, השכלה מתמשכת צריכה להיות מרכיב קבוע בקריירה שלכם. חוקים, שיטות עבודה מומלצות וטכניקות אימון מתפתחים עם הזמן, ובאחריותכם להישאר מעודכנים.

ישמו תהליך מיון לקוחות יסודי
לפני שאתם מתחילים לאמן לקוח או לקוחה חדשים, עליכם להיות מודעים להיסטוריה הרפואית ורמת הכושר שלהם. תהליך מיון קפדני צריך לכלול שאלון בריאות מפורט והערכת כושר.
תהליך זה יכול לעזור לכם לזהות בעיות בריאותיות פוטנציאליות, שעלולות להשפיע על יכולתם של הלקוחות לתרגל בבטחה. יתרה מכך, המידע שנאסף יעזור לכם לעצב תוכנית אימונים מותאמת אישית לכל אחד ואחת.

הגדירו ציפיות ריאליות
תקשורת ברורה עם הלקוחות שלכם היא חיונית כדי למנוע אי הבנות. דונו איתם על סיכונים ויתרונות של תרגילים, למדו אותם כיצד לבצע בצורה הנכונה ותהיו ברורים לגבי הציפיות. אם תבטיחו יותר מדי, לא רק תפגעו במוניטין שלכם אלא תסתכנו בכך שלקוחות ירגישו שהטעו אותם.

השתמשו בחוזים ובכתבי ויתור
כל לקוח ולקוחה צריכים לחתום על הסכם כתוב, המפרט את היקף השירותים שלכם, הסיכונים הכרוכים בפעילות גופנית, ואת העובדה שהם מכירים ומקבלים את התנאים. חשוב להחתים לקוחות על כתבי ויתור, המכסים פציעות ותאונות פוטנציאליות. התייעצו עם עורך דין כדי לוודא שהמסמכים הללו תקינים מבחינה משפטית ומקיפים מספיק.

שמרו על רישומים מדויקים ומעודכנים
רישומים של מאמני כושר צריכים לכלול מידע אישי של לקוחות, כתבי ויתור והסכמים חתומים, הערכות כושר, יומני אימונים, הערות על התקדמות וגם - תקריות ותאונות שהתרחשו במהלך אימונים. תיעוד מסודר לא רק עוזר לכם לעקוב אחר ההתקדמות, אלא גם לשמש בתור ראיה חשובה אם מתעוררת מחלוקת.

שימו את בטיחות הלקוחות במקום הראשון
העדיפות העליונה שלכם תמיד צריכה להיות שלום הלקוחות. בדקו תמיד את בטיחות הציוד, שמרו על סביבה נקייה, ושימו לב שהלקוחות לא דוחפים מעבר לגבולות שלהם שלא לצורך.

רכשו ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח עסקי עם כיסוי אחריות מקצועת מגן עליכם, אם אתם נתבעים על ידי לקוחות בגין פציעה או נזק הקשור לשירותים שלכם, על ידי כיסוי הוצאות משפט. הקפדה על הנחיות אלו יכולה לסייע בהפחתת הסבירות שתעמדו בפני תביעה משפטית. עם זאת, אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה, אז חשוב להיות מוגנים מכל הכיוונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il