TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרב ינאי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הביטוח AIG


קרדיט: ענת קזולה Q Elite Bea
מרב מחליפה את יעל נדב שעוזבת את החברה לאחר 6 שנים


חברת הביטוח AIG מינתה את מרב ינאי לסמנכ"לית משאבי האנוש החדשה של החברה בישראל, ולאחראית על Talent Acquisition באזור EMEA של AIG.

מרב מגיעה ל- AIG עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בעולמות משאבי האנוש והפיתוח הארגוני, ובעולמות התהליכים העסקיים והתפעול, במגוון רחב של ארגונים מקומיים וגלובליים. ינאי הייתה יועצת ארגונית ובעלים של חברה לייעוץ ארגוני במשך כ – 15 שנים ולאחר מכן כיהנה כמנהלת משאבי אנוש באורבוטק וכסמנכ"ל משאבי אנוש בחברות סאפיאנס ו- AVT, שמוזגה לתוך חברת "Esko".


מרב ליוותה ארגונים בתהליכים של צמיחה מואצת, תהליכי שינוי והטמעת פרקטיקות, תפיסות ותהליכים ארגוניים שתמכו במימוש אסטרטגיות עסקיות מגוונות. במקביל לתפקידיה המקצועיים, משמשת כחברת דירקטוריון בעמותת "החברים של ג'וחא". למרב תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בפסיכולוגיה ארגונית, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.

במסגרת תפקידה, ינאי תנהל את אגף משאבי אנוש ב- AIG, ותהיה אמונה על הגיוס, ההכשרה, פיתוח העובדים והמנהלים, יחסי העבודה והתגמול בחברה, תוך התמודדות עם אתגרי שוק העבודה ה"נלחם" על ההון האנושי שלו, בכל ארגון ובכל תחום. בנוסף על תפקידה ב- AIG ישראל, תקבל ינאי אחריות לגיוס טאלנטים בכל אזור EMEA של AIG.

מרב תחליף את יעל נדב, סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה ב- 6 השנים האחרונות.

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל: "מרב מצטרפת אלינו בתקופה בה שוק העבודה עובר טלטלה ושינויים מהותיים. אין לי ספק כי הניסיון והכלים שמרב מביאה עימה, יסייעו לנו להתמודד עם אתגרים אלה בצורה מצוינת, ואף להכין את הארגון בצורה אופטימלית לאתגרים שעוד נכונים לנו. ברצוני גם להודות ליעל על תרומתה הרבה להצלחת החברה בשש השנים האחרונות, בהן היוותה גורם מרכזי בפיתוח ההון האנושי בחברה."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il