TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

אלון גלזר, סמנכ"ל מחקר בלידר שוקי הון בתגובה לדוחות מזרחי:


לידר שוקי הון
הדו"ח של מזרחי לרבעון הראשון היה מאכזב לדעתנו, כאשר הבנק רשם רווח של 265 מיליון ₪, המשקף תשואה על ההון של 8.6%, נמוך במעט מהתחזיות המוקדמות שלנו.

הדו"ח של מזרחי לרבעון הראשון היה מאכזב לדעתנו, כאשר הבנק רשם רווח של 265 מיליון ₪, המשקף תשואה על ההון של 8.6%, נמוך במעט מהתחזיות המוקדמות שלנו.
נכון שברבעון הרביעי נרשמו מספר השפעות חד פעמיות, בעיקר השינוי במס החברות (פגיעה של 40 מיליון ₪ נטו), והשפעות האינפלציה (20 מיליון ₪ נטו), ובנוסף מדובר ברבעון רביעי בו ההוצאות גבוהות יותר בדרך כלל, אולם עדיין ציפינו שעליית המרווח בתחום המשכנתאות תתרום לדו"ח טוב יותר.

הסיבה העיקרית לתוצאות החלשות ביחס לתחזיות נובעת מסעיף ההוצאות. אנחנו ממשיכים לראות גידול בהוצאות השכר, כאשר ברבעון הנוכחי הגידול היה חד מהצפוי (גידול של 13.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד). הדבר נובע הן ממענק חד פעמי לעובדי בנק יהב והן מגידול שוטף בכח האדם בבנק.

לאחר עליות השערים האחרונות מזרחי כבר נסחר ברמות לא נמוכות בכלל עם מכפיל הון של 1.15.
מזרחי כאמור הוא הוא הנהנה הגדול מפתיחת מרווחי האשראי בתחום המשכנתאות, ולהערכתנו הוא צפוי להציג תוצאות חזקות מאד בשנה הקרובה עם תשואה על ההון של 12% לפחות.
מאידך, אי אפשר להתעלם מהעליה בהוצאות השוטפות, ובפרט בהוצאות השכר, מהסיכון (שגדל) בתחום ההלוואות לדיור, וכן מכך שמרווחי המשכנתאות כיום גבוהים משמעותית מהממוצע בשנים האחרונות.

ברמת מכפילי ההון הנוכחית, ולאור הסיכונים הקיימים, מזרחי כבר לא זול, ובעינינו גם בהשוואה לסקטור מזרחי הינו מהבנקים היותר יקרים.
לאור האמור אנו ממשיכים להמליץ על הבנק בתשואת שוק עם מחיר יעד של 62 ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il