TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רישומי האמן מנשה קדישמן יוצגו בלובי מגדלי נאמן בתל אביב


הזדמנות אחרונה בהחלט להצטרף לקהילת אזורים היוקרתית ולרכוש את אחת מ- 5 דירות הפרימיום שנותרו
חברת אזורים מקיימת אירוע מכירות בשיתוף האמן מנשה קדישמן, במסגרתו יוצעו למכירה 5 דירות הפרימיום האחרונות שנותרו לשיווק בפרויקט מגדלי נאמן. כל רוכש יוכל לבחור רישום הכולל את חתימתו והקדשה אישית של קדישמן.
בתערוכה יוצגו 32 יצירות הכוללות רישומים חדשים שלא נחשפו ולא הוצגו בעבר בין היתר של היצירות עקדת יצחק והקורבן לצד ראשי כבשים שהפכו לסימן ההיכר של האמן. התערוכה תוצג בלובי בנייני נאמן בתל אביב למשל חודש ימים והינה פתוחה לקהל הרחב.
מתחם נאמן כולל 7 מגדלים וביניהם 5 בניינים בני 4 קומות, לובי ענק משותף המשמש כגלריה לאמנות, המחבר בין שני אגפי הבניינים. על חזות הבניינים חתום האמן יעקב אגם, ששילב פסיפס קרמי המתכתב עם הנוף התכול והמתאר הגלי של המגדלים. את החללים המרווחים (אופן ספייס) שמציעות הדירות והפנטהאוזים עיצב משרד "כנען שנהב" אדריכלים.
מדובר בקומפלקס מגורים יוקרתי המאובטח 24 שעות ביממה וכולל קאנטרי קלאב עם בריכה חצי אולימפית, חדר כושר, ספא, פארק, גן פסלים פעוטון, בית כנסת, ספרייה ומועדון דיירים. הדיירים נהנים מרחוב פרטי, מערכת בית חכם בדירות ומכלול שירותים נוספים.
"מתחם נאמן הוא מקום שבו הצלחנו ליצור חיי קהילה מלאים, לצד שמירה על פרטיות מקסימאלית לכל אחד מהדיירים. התכנון המיוחד מבסס מקום מפגש שמתפקד כלובי וכגלריית אמנות פעילה, והדיירים נהנים מגישה ישירה אל הבניינים. ואם נוסיף לכך גם את מפגשי התרבות והתערוכות המרתקות שעולות כאן, הרי שיש לנו מרכז אמנות פעיל, שמייצר חוויית מגורים ייחודית", מספר עו"ד אייבי נאמן אשר ליווה את הפרויקט מראשיתו, והמתגורר בפנטהאוז של מגדלי נאמן: "בגלריית הלובי אנו מאפשרים לדיירים ליהנות מתצוגה של כ-300 יצירות אמנות ייחודיות. נוסף על כך אנו מאפשרים לאמנים להציג ולמכור את היצירות בגלריה ללא תשלום ולדיירים מובטחת הנחה בשעת הרכישה. הצגת יצירות אמנות והפעילות סביבן הן חלק מהדופק של המתחם, שדייריו שוחרי האמנות מגלים נכונות רבה להשתתף באירועי הגלריה ואוהבים לאתר יצירות חדשות".
הדירות האחרונות בהחלט בפרויקט הנמצאות בשיווק, מחכות לדייריהן החדשים ומציעות מפרט גבוה במיוחד עם ריצוף שיש טבעי, מיזוג אוויר מלא, כלים סניטריים מהודרים, ארונות מטבח יוקרתיים, כל מערכות הבית החכם, נוף מרהיב לים הכחול ועיצוב בסגנון 'חלל פתוח' (Open Space) המאפשר לכל דייר לתכנן את הדירה בהתאם להעדפותיו ולטעמו האישי.
*בנוסף ליצירות שיקבלו הרוכשים במסגרת אירוע המכירות, שאר היצירות שיוצגו יוצעו למכירה במחירים של החל מ- 3,000 דולר לראשי הכבשים ועד ל-40,000 דולר לרישומים שיחשפו לראשונה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il