TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נחמיה שטרסלר מעיתון "הארץ", זכה בפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית לשנת 2011


נחמיה שטרסלר
הפרס מוענק על ידי "האגודה לזכות הציבור לדעת" זו השנה החמישית, עבור עיתונאות כלכלית אמיצה המדווחת ללא התחשבות בגורמים עסקיים או פוליטיים; הפרס, בגובה 5,000 דולר, יוענק בטקס השנתי של "האגודה לזכות הציבור לדעת" שיתקיים בפברואר
נחמיה שטרסלר, העורך הבכיר לכלכלה וחברה בעיתון "הארץ" הוא הבחירה של ועדת השופטים כזוכה בפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית לשנת תשע"א - 2011. הפרס יוענק על ידי "האגודה לזכות הציבור לדעת" בטקס השנתי שיתקיים בחודש הבא.

הפרס, המוענק זו השנה החמישית, ניתן לשטרסלר עבור תרומתו לעיתונות הכלכלית הן ככתב והן כפרשן וכתיבתו המקורית בה הוא תוקף חולשות וחושף ללא מורא פגמים במדיניות הכלכלית.

הפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית ניתן עבור עיתונאות או תקשורת כלכלית אמיצה המדווחת על נושאים כלכליים כהווייתם, ללא התחשבות בגורמים עסקיים, פוליטיים, תקשורתיים ואחרים. הפרס ניתן לעיתונאי, פובליציסט או כל אדם אשר תרם תרומה משמעותית ואמיצה לתקשורת כלכלית איכותית בישראל.

הפרס מוענק אחת לשנה במסגרת הטקס השנתי של הענקת פרסי האגודה. בשנים הקודמות זכו בפרס: דניאל דורון, מייסד ומנהל המרכז הישראלי לקידום חברתי וכלכלי, גיא רולניק, סגן מו"ל הארץ, מייסד ועורך ראשי של העיתון TheMarker מוטי בסוק מ- TheMarker וגד ליאור, הכתב הכלכלי וראש מערכת ידיעות אחרונות בירושלים.

על הפרס השנה התמודדו 14 עיתונאים כלכליים בכירים, ממגוון רחב של אמצעי התקשורת. על הזוכה החליטה וועדת השיפוט בראשותו של עו"ד אוריאל לין-נשיא איגוד לשכות המסחר, יורם גבאי-יו"ר פעילים ניהול תיקי השקעות, גב' דליה זליקוביץ' והאלוף (במיל) אורן שחור.

וועדת השיפוט התכנסה בשבוע שעבר על רקע הידיעה על מותה הטראגי עו"ד נורית אמיתי שכהנה כחברה בוועדת השופטים ב- 3 השנים האחרונות ואשר הייתה אמורה להשתתף בישיבה. הוועדה והאגודה לזכות הציבור ציינו כי עו"ד אמיתי הייתה ידידת אמת של האגודה והביעו צער כבד על מותה הטרגי.

בנימוקי ועדת הפרס צוין כי העיתונאי נחמיה שטרסלר, "בעל ראיה אנליטית והבנה פוליטית-כלכלית גבוהה ביותר, כתיבתו מקורית בעלת עצמאות וחשיבה שופעת. הוא תוקף חולשות וחושף ללא מורא, פגמים וחללים במדיניות הכלכלית. שטרסלר, עושה עבודה מקצועית ועניינית הן ככתב והן כפרשן, מצביע על היבטים שעמיתיו לא תמיד רואים ולא מהסס להביע עמדות לא מקובלות. כתיבתו של שטרסלר מעוגנת ליידע מעמיק ורחב ושליטה בפרטים.

"שטרסלר, הינו בעל תרומה חשובה בתחום הצרכנות, כמי שהוביל בין היתר את המהלך לסימון מחירים על מוצרים. תרומתו לתחום העיתונות הכלכלית היא ניכרת, בלתי פוסקת ומתפרשת על פני עשרות שנים. על תרומתו זו לתקשורת כלכלית הוגנת, באופן עקבי וחסר מורא במדינת ישראל, אנו מעניקים לו את הפרס".

האגודה לזכות הציבור לדעת הוקמה במטרה לבצר ולממש את הדמוקרטיה הישראלית על ידי מסירת מידע אמין לציבור על אמצעי התקשורת השונים ועל מידת עמידתם בכללי האתיקה, ההגינות והאובייקטיביות. האגודה מקיימת ביקורת ומעקב שיטתי על אמצעי התקשורת במטרה לחשוף הטיות תקשורתיות פוליטיות ותרבותיות. זאת במטרה להעמיק את מעורבות הציבור והמוסדות האחראים בשמירה על כללי האתיקה העיתונאית, וההגנה על האזרח הפרטי בפני ניצול כוחה הגובר של התקשורת נגדו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il