TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרתון ארץ ים המלח ה-5 יתקיים כמתוכנן בצל המלחמה

יום שישי, 2.2.2024, עין בוקק, אלפים ירוצו על המים בגבול ירדן, במקום הנמוך בעולם. ניר ונגר, ראש מ.א. תמר ים המלח: "קיום המרתון הוא השליחות והניצחון שלנו בימים אלו"
עונת המרתון של 2024 נפגעה השנה בשל המלחמה וביטולם של מרתונים אחרים בישראל אך ההרשמה למקצי מרתון ארץ ים המלח נמצאת בעיצומה. המרתון במקום הנמוך בעולם - ים המלח, יוזנק ביום שישי כ"ג שבט, 2/2/2024, בחוף עין בוקק במועצה האזורית תמר ים המלח.
מתוך אמונה כי המאמץ המלחמתי בצפון ובדרום מחייב אותנו להמשיך בשגרה ולא לאכזב אלפים שהתאמנו למקצים השונים במרתון, החליטה לאחרונה המועצה האזורית תמר ים המלח, לאחר הערכת מצב, לקיים כמתוכנן את המרתון זו השנה החמישית. בימים אלו נמשכות ההכנות למרתון ארץ ים המלח אשר יציע למשתתפים חווית ריצה ייחודית בשטחים בהם לא ניתן לרוץ במשך השנה, לצד גבישי מלח עתיקים, אל מול נופי המדבר הקסומים ועל גבולה המזרחי של ישראל.
כל הרצים יוזנקו על מסלולים חדשים במקטע הטיילת החדש ועל סוללות שלא רצו עליהן מעולם. במהלך הריצה יעלו המשתתפים על סוללת הגבול עם ירדן המאפשרת תצפית אל גבולה המזרחי של ישראל. המסלולים מישוריים במיוחד, עם מינימום אספלט ומקסימום נוף. מרתון ארץ ים המלח זוכה להתעניינות גוברת בעולם אך בשל מלחמת חרבות ברזל יגיעו אליו משתתפים מעטים מחו"ל.

מקצי התחרות:
5 ק"מ – מסלול ריצה והליכה נוח למשפחות ולמתנסים בחוויית הריצה.
10 ק"מ - ריצה על הטיילת הדרומית החדשה, ואל הסוללה לתוך הים.
21.1 ק"מ חצי מרתון - מסלול מהיר ושטוח, המקצה ע"ש תומר וגיורא רון ז"ל, בני עין גדי.
42 ק"מ מרתון – ריצה סביב חופו של ים המלח הדרומי.
50 ק"מ אולטרה מרתון - אליפות ישראל למרחק 50 ק"מ.
* פרסים כספיים יוענקו למנצחים הכלליים בארבעת המקצים הארוכים.



ניר ונגר, ראש מ.א. תמר ים המלח: "ההרשמה למרתון ארץ ים המלח , נמצאת בעיצומה. לאחר התלבטויות החלטנו שקיום המרתון כמתוכנן זו השליחות והניצחון שלנו בימים אלו.
ספורט ותרבות הם מאפייני השגרה והחוסן, וכאן אנחנו האזרחים יכולים לתמוך את לוחמי ולוחמות צה"ל
בחיזוק החוסן של העורף. אני מזמין את מי שיכול לבוא ו לקחת פסק זמן לריצה בריאה בנופי ים המלח. אני מודה לכל השותפים לארגון ההפקה המאתגרת הזו".





מרתון ארץ ים המלח צומח מתוך יסודותיו של מרוץ עין גדי הוותיק, אשר במשך למעלה מ- 30 שנה אירח רבבות רצים והיווה נקודת עוגן בלוח המרוצים השנתי של חובבים ומקצוענים מכל הארץ אשר התמכרו לנוף הקסום ולשקט. כהמשך למפעל ההנצחה מקצה החצי מרתון באירוע יתקיים לזכר תומר וגיורא רון ז"ל, בני קיבוץ עין גדי.
המתחם המרכזי השנה יפעל בפארק 'תמר בלב' שהוקם במיוחד לפעילויות למענם של אלפי המפונים שנמצאים באזור. בפארק יפעל יריד האקספו ויחולקו הערכות למשתתפים כבר מיום ה' אחה"צ. מהמתחם גם יוזנקו המקצים השונים ובסמוך אליו גם ימוקם שער הסיום. כאמור גולת הכותרת של המרוץ היא ריצה אל תוך הים על סוללת הגבול של מפעלי ים המלח המקיפה את חלקו הדרומי של ים המלח. רק פעם בשנה מתקבלים האישורים הביטחוניים לעלות על הסוללה ובפני הרצים מתגלים נופים עוצרי נשימה שנשמרו עד כה רק לעובדי מפעלי ים המלח או אנשי כוחות הביטחון.

הסוללה משמשת כאזור הגבול בין שטחי ים המלח הישראלי לים המלח הירדני ועוברת כחיץ ללא גדר בין המדינות המקיימות שגרת יום משותפת ושלווה בין שני הצדדים. המסלול ברובו על שטח כורכר מהודק ושטוח, על חלק מהמסלולים רצים זו השנה הראשונה. את האירוע יאבטחו כוחות הביטחון והמשטרה.
המרוץ מתקיים בסיוע ובתמיכת חברת כימיקלים לישראל, רשות הניקוז ים המלח והחברה הממשלתית להגנות ים המלח.
מועצה אזורית תמר ים המלח וחברת פורום הפקות מזמינים את הרצים להירשם ולקחת חלק במרתון הייחודי אשר קיבע את עצמו כמרוץ חובה בלוח המרוצים הישראלי!

פרטים נוספים באתר התיירות של המועצה: https://www.deadsea.co.
ובאתר המרוץ – https://deadsea.run


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il