TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מה אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני לקיחת הלוואה לעסק?


קרדיט ל Andrea Piacquadio באתר PEXELS
אין ספק שהלוואה הכי כלי פיננסי מרכזי עבור עסקים, שיכולה להציע את התמיכה הפיננסית הדרושה לצמיחה, התרחבות או אפילו בשביל לעזור לעסק שלכם לשרוד בזמנים מאתגרים. עם זאת, להחלטה אם לקחת הלוואה או לא יש השלכות משמעותיות
לפני שאתם לוקחים הלוואה לעסק שלכם, יש שאלות קריטיות שאתם צריכים לשאול את עצמכם, על מנת להבטיח לא רק שזו הבחירה הנכונה עבור החברה שלכם, אלא שתצליחו להתמודד איתה בטווח הארוך.

למה העסק זקוק להלוואה?
השאלה הראשונה והבסיסית ביותר שיש לשאול, היא מדוע אתם צריכים את ההלוואה. האם אתם שואפים להרחיב את העסק, להשקיע בציוד חדש, להגדיל את המלאי, או אולי לחזק את ההון החוזר שלכם? הבנת מטרת ההלוואה מסייעת בקביעת הסכום הדרוש והיתכנות ההשקעה.

כמה כסף העסק באמת צריך?
לאחר שזיהיתם את הסיבה לבקש הלוואה לעסק, השלב הבא הוא לחשב כמה כסף אתם באמת צריכים. יש לבצע ניתוח מפורט של התוכנית העסקית והתחזיות הפיננסיות שלכם. הערכת יתר עלולה להוביל לחובות מיותרים, בעוד שהערכת חסר עלולה למנוע מכם להגיע ליעדים עסקיים.

מהו ציון האשראי וההיסטוריה הפיננסית של העסק?
ציון האשראי וההיסטוריה הפיננסית ממלאים תפקיד משמעותי בזכאות של העסק להלוואה. דירוג אשראי חזק גם מגדיל את הסיכויים לאישור וגם מבטיח לכם תנאים נוחים יותר. מומלץ לעיין בדוח האשראי לפני בקשת הלוואה, לבצע התאמות אם נדרשות ולהבין היכן אתם עומדים לפני שניגשים למלווים.

האם העסק יכול להרשות לעצמו את תנאי ההחזר?
הבטחת הלוואה זה דבר אחד, אבל החזר זה דבר אחר. העריכו את תזרים המזומנים של העסק כדי להבטיח שתוכלו לעמוד בתנאי ההחזר של ההלוואה מבלי לפגוע בעסק. קחו בחשבון את הריבית, תקופת ההלוואה, עמלות וכל פקטור משמעותי בהלוואה.

האם בדקתי את כל ההלוואות האפשרויות?
חשוב לבחון את כל האפשרויות ולמצוא את האחת המתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם. בקשו הצעות ממלווים שונים, בנקאיים וחוץ בנקאיים, ונהלו משא ומת על התנאים במידת האפשר.

מהם התנאים וההגבלות של ההלוואה?
לפני שאתם מתחייבים, הבינו היטב את תנאי ההלוואה: שיעור וסוג הריבית, לוח התשלומים, דרישות לגבי בטחונות וכו'.

איך ההלוואה תשפיע על העסק בטווח הארוך?
לבסוף, שקלו את ההשפעה ארוכת הטווח של לקיחת הלוואה לעסק - איך ההחלטה תשפיע על הבריאות הפיננסית של העסק ועל סיכויי הצמיחה? ודאו שההלוואה תואמת את האסטרטגיה והיעדים העסקיים הכוללים שלכם.

סיכום
לקיחת הלוואה לעסק היא החלטה חשובה, הדורשת שיקול דעת ותכנון מדוקדק. אם תשאלו את עצמכם שאלות מפתח אלו, תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר התואמת את היעדים העסקיים והיכולות הפיננסיות שלכם. זכרו, הלוואה לעסק צריכה להיות כלי לצמיחה, לא נטל, לכן בחרו בחוכמה ותכננו בקפידה.
"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il