TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היסטוריה בשוק ההון הישראלי: פלטפורמת ההשקעות "Blink" קיבלה חברות בורסה ויוצאת לפעילות מלאה


שלומית ארז ערמון אלעד בנבגי קרדיט הגר בדר
פלטפורמת ההשקעות 'בלינק' צפויה לשנות את חוקי המשחק בעולם ההשקעות עם עמלות אפסיות וביטול חיוב הפקדה מינימלית
שוק ההון הישראלי לקראת עידן חדש במסחר העצמי עם ביטול חיוב הפקדות מינימליות וגביית עמלות אפסיות, כל זאת בעזרת פלטפורמת ההשקעות Blink שקיבלה אישור חבר בורסה המאפשר לה להפעיל מסחר באופן עצמאי ומלא.
ע"פ מייסדי 'בלינק' אלעד בנב'גי ושלומית ארז-ערמון, מדובר בחבר בורסה היחידי בישראל שבנה את מערכות הליבה שלו מאפס בצורה עצמית וייחודית ולכן יוכל להפעיל את פלטפורמת ההשקעות בעמלות אפסיות ובשיפור משמעותי בחוויית הלקוח, שכן הפלטפורמה פועלת בצורה יעילה ומתקדמת יותר.
בנוסף, "בלינק" מציעה גם נוחות מרבית ואמינות בכל הנוגע לניהול ההשקעות, על ידי ממשק קל, פשוט וחדשני המאפשר גם לקנות מניות החל מ1$ בזמן אמת (באמצעות השקעה בחלקי מניות)
מערכת השקעות של "בלינק" מבטיחה להיות מהפכנית בתחום להוריד את החסמים הקיימים היום ולהביא לשינויים משמעותיים בסדרי הגודל של השוק הכלכלי הישראלי. השקת הפלטפורמה צפויה לחזק את התחרות ולסייע למשקיעים לשפר את יכולת ההשקעה שלהם בצורה יעילה ופשוטה.
כאמור בבלינק:

עמלות אפסיות
אין צורך בהפקדה מינימלית לצורך פתיחת חשבון.
*אפשר לקנות את כל המניות החל מ1 דולר, בזמן אמת בשוק באמצעות השקעה בחלקי מניות.
יש הפקדה מיידית בכרטיס אשראי לחשבון.
המייסדים:
אלעד בנב'גי
מייסד ומנכ״ל משוף
בעשור האחרון היה מנכ"ל אקסלנס השקעות וניירות ערך. בשנות כהונתו החברה נכנסה לתחומי פעילות חדשים והכנסות החברה עלו במאות אחוזים. לפני תפקידו זה היה ראש צוות בנקאות ביטוח ושוק ההון ברשות התחרות, שם היה מעורב בין היתר בועדת בכר והסכמי הסליקה הצולבת בין חברות כרטיסי האשראי.
שלומית ארז-ערמון
מייסדת ומנכ״לית משותפת
בשנתיים שלפני הקמת בלינק שלומית הקימה וכהנה כמנכ״לית של חברת הפינטק Finq, העוסקת במתן ייעוץ השקעות דיגיטלי מותאם אישית. לפני כן כהנה כמשנה למנכל אקסלנס השקעות וניירות ערך תוך הובלת תחום הלקוחות הפרטיים וכן במגוון רחב של תפקידי ניהול בשוק ההון ביניהם סמנכ"ל תפעול וכספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il