TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכלי המתוחכם שעשירי תבל משתמשים להורדת מסים- PPLI


PPLI
בראשית הפירמידה של עולם הפיננסים וניהול העושר, ישנו כלי החשוף רק לאולטרה עשירים, הכלי נקרא PPLI או בראשי תיבות (Private Placement Life Insurance) ובתרגום חופשי, ביטוח חיים בהשמה פרטית (PPLI)

בראשית הפירמידה של עולם הפיננסים וניהול העושר, ישנו כלי החשוף רק לאולטרה עשירים, הכלי נקרא PPLI או בראשי תיבות (Private Placement Life Insurance) ובתרגום חופשי, ביטוח חיים בהשמה פרטית (PPLI) הכלי הפיננסי המתוחכם הזה, המואפל לרוב על ידי אסטרטגיות השקעה מסורתיות יותר, מציע שילוב ייחודי וכמעט בלעדי של הטבות המותאמות לצרכים של אנשים בעלי שווי גבוה.






מהיכן הגיע PPLI?






למעשה PPLI קיים עשרות שנים אך בשנת 1997 חברה שוויצרית בשם PPLI המפעילה את אתר האינטרנטPPLI.COM  נתנה למוצר הזה את הבמה שלו בקרב עשירי תבל, אשר למעשה איגדה את קרנות הגידור והפמילי אופיס ברחבי העולם למתן מענה ללקוחות הפוליסה.






אז מה זה PPLI?






בבסיסו, PPLI הוא סוג של ביטוח חיים, אבל הוא רחוק מהפוליסות הקונבנציונליות שרובם מכירים בישראל, אלא יותר בכיוון של קרן חיסכון. הפתרון מותאם של PPLI הוא הכללה של מגוון רחב של השקעות בתוך עטיפת ביטוח חיים. הפיתוי העיקרי של PPLI טמון ביכולתו להציע הימנעות ממס, תכנון עיזבון וגמישות השקעה.






יעילות מס: סימן ההיכר של PPLI






אחת התכונות המשכנעות ביותר של PPLI היא הימנעות ממס. רווחי השקעות במסגרת פוליסת PPLI גדלים בדרך כלל ללא מס, ומבוטחים יכולים לגשת להשקעותיהם באמצעות הלוואות ללא מס כנגד הפוליסה. תכונה זו הופכת אותה לאופציה הכי אטרקטיבית בשוק ניהול העושר העולמי.






תכנון עיזבון והגנת נכסים






PPLI גם משחק תפקיד משמעותי בתכנון עיזבון. קצבת המוות שמספקת הפוליסה היא בדרך כלל ללא מס, ומציעה דרך פשוטה להעביר עושר ליורשים. בנוסף, נכסים בתוך פוליסת PPLI מוגנים מפני נושים, מה שמספק למעשה תכונה נוספת לשלל התכונות של PPLI.






גמישות בהשקעה






בניגוד למוצרי ביטוח חיים מסורתיים, PPLI מציעה גמישות ניכרת בבחירות ההשקעות. מבוטחים יכולים לכלול מגוון רחב של נכסים, כגון קרנות גידור, הון פרטי ונדל"ן. גמישות זו מאפשרת אסטרטגיית השקעה אישית יותר שיכולה להתאים לצרכים ולמטרות המשתנות של האדם העשיר.






האם PPLI מתאים לכל אדם?






בעוד ש-PPLI מציג יתרונות רבים, זה לא מתאים לכולם. זה מתאים ביותר לאנשים עם נכסים משמעותיים המבקשים למקסם את עושרם בטווח הארוך. המבנה והעלויות הקשורים ל-PPLI הופכים אותו למועיל ביותר עבור אלה שיכולים להתחייב בסכומי הון גדולים.






הדרך קדימה






למי שעומד בדרישות, PPLI יכול להיות גיים צ'אנצ'ר בניהול עושר ותכנון עיזבון. על ידי שילוב של יעילות מס, הגנה על נכסים וגמישות השקעה, הוא מהווה עדות לאסטרטגיות החדשניות של עשירי העולם. ככל שנוף ניהול העושר ממשיך להתפתח, כלים כמו PPLI נשארים בחזית, ומציעים למשקיע המתמצא דרך לשימור והשבחת עושרם בעולם פיננסי מורכב.





להסבר מורחב על הנושא לחצור על הקישור הבא: PPLI






 






 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il