TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרטנר משיקה מוצר חדשני שפותר קשיי קליטה סלולרית בבית


סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי. צילום: ינאי יחיאל.
לראשונה במגזר הפרטי בישראל, פרטנר משיקה מכשיר קומפקטי המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים
פרטנר האיצה את השקת המוצר לאור המצב והביקוש הגובר בימים אלה לזמינות וחיבור מהיר ויציב

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום לראשונה במגזר הפרטי בישראל את Partner Cellular Booster Box – מוצר מהפכני המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים. פרטנר האיצה את השקת המכשיר לאור המצב והביקוש הגובר בימים אלה לזמינות וחיבור מהיר ויציב.

לפרטנר פריסת הרשת הסלולרית הרחבה והגדולה בישראל, אך לצד זאת ישנם חסמים היוצרים כיסוי מוגבל באזורים מסוימים, כדוגמת קושי בהקמת אתרים מול רשויות, בנייה אורבנית לגובה וחסימה על ידי מבנים וקירות. במקרים אלו, יתכן קושי בביצוע שיחה סלולרית רציפה, בשליחת הודעות ובגלישה.

השירות החדשני (Femto-cell בעגה מקצועית) נועד לתת מענה ללקוחות פרטנר ולספק חוויה סלולרית מלאה, יציבה ואיכותית. המוצר בגודל קטן וקומפקטי, בעיצוב אלגנטי ומאפשר התקנה עצמאית ופשוטה בשני שלבים בלבד: חיבור לחשמל וחיבור בכבל לרשת האינטרנט הביתית של הלקוח (לראוטר). המכשיר, בעל מעבד שלQualcomm , משדר בטכנולוגיית דור 4 ומאפשר מהירות הורדה של עד 115Mbps ומהירות העלאה של עד 35Mbps, בדומה לקצבים באתרי סלולר חיצוניים. כמו כן, מאפשר המכשיר שימוש בעד 16 מכשירי סלולר במקביל, תוך כיסוי שטח של כ-120 מטר רבוע (בית של כ-5 חדרים).

שימוש במוצר באזורים בהם הקליטה חלשה, מפחית את עוצמת השידור ורמת הקרינה של מכשיר הסלולר, שכן ככל שהוא קרוב יותר לתחנת הבסיס, הוא מתאמץ פחות ואף חיי הסוללה שלו מתארכים.

המכשיר מוצע במוקדי השירות הטלפוני ובאתר וחנויות פרטנר ברחבי הארץ במודל מכירה, במחיר של 1,199 ₪ בתשלום בודד. ניתנת גם האפשרות לחלוקה ל-36 תשלומים. פרטנר תעניק שנה אחריות לרוכשים, כמו גם תמיכה טכנית מלאה. המכשיר תואם ללקוחות המנויים לרשת הסלולר של פרטנר או 012 מובייל.

סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "פרטנר מיישמת הלכה למעשה את אחד ממיקודי החברה, להוביל חדשנות טכנולוגית בישראל, בכל תחומי העשייה שלה. אנו משיקים היום מוצר שרבים מחכים לו, בטח בימים אלה, וצפוי לספק פתרון משלים לחוויית כיסוי סלולרי מלא, גם באזורים עם תנאים פחות אופטימליים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il