TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אישור ESTA בעברית - מה היתרונות?


קבוצת ויזהטק בע״מ
הנסיעה לארצות הברית מתקרבת וצריך כבר להגיש את בקשת הפטור מויזה? באמצעות אתר קבוצת ויזהטק תוכלו למלא את הטופס בעברית בתהליך קצר ומהיר, ואם יש לכם שאלה או נתקלתם בבעיה כלשהי תוכלו לקבל עזרה בשפה העברית, כדי להפחית עד למינימום את הסיכוי שהבקשה שלכם תידחה
חשוב שתדעו כי בקשה שנדחית לא ניתן להגיש שוב, ולכן רצוי שתהיה לכם הזדמנות נאותה למלא את טופס הבקשה בצורה מובנת, ברורה ונהירה שתגביר את הסיכויים לכך שהבקשה שלכם לא תידחה.

אתר קבוצת ויזהטק – הדרך שלכם לארה"ב מתחילה כאן
קבוצת ויזהטק הוקמה על מנת לאפשר לכל בעלי דרכון ישראלי להגיש בצורה קלה ונוחה את טופס ESTA אונליין לפטור מויזה לארצות הברית ולהגביר את הסיכוי כי הבקשה תאושר. מילוי שגוי ולא מדוייק של הטופס עלול להוביל לדחיית הבקשה, שלאחריה לא ניתן להגיש בקשה חוזרת אלא לאחר תקופה מסויימת. דחייה שכזו פירושה שתאלצו לפנות למסלול הרגיל של הוצאת ויזה לארצות הברית על כל המשתמע מכך של תורים ארוכים, בזבוז של יום שלם בשגרירות האמריקאית, עלות גבוהה יותר של האגרה והמתנה ממושכת לתשובה. כדי שגם אתם תוכלו להגיש בקשת פטור מויזה באונליין ולקבל תשובה מהירה בתוך מספר ימים למייל האישי שלכם, דאגנו לכל הפרטים הקטנים שהופכים את התהליך כולו לפשוט, קל ונוח במיוחד.

אישור ESTA בעברית – כל היתרונות
כאשר אתם ממלאים את טופס ה- ESTA באמצעות אתר קבוצת ויזהטק אתם נהנים מכל היתרונות הבאים:
מילוי הטופס בעברית – גם אם האנגלית שלכם סבירה ייתכן כי חלק מהשאלות ייראו לא ברורות או לא מובנות ונסיון 'לנחש' את כוונתן עלולה להסתיים במילוי שגוי ולא נכון שיגרום לדחיית הבקשה לחינם. מילוי טופס בשפת האם שלכם, עברית, יכולה להנגיש לכם את הטופס בצורה בלתי משתמעת לשני פנים, בלי להתבלבל, בלי לטעות ובלי לפרש לא נכון את מה שאתם מתבקשים למלא.
חוויית משתמש נוחה וקלה – באתר הושקעה חשיבה מעמיקה ורבה כיצד להפוך אותו לידידותי ונוח למשתמש כדי שהגשת הבקשה לא תהיה מטלה קשה, פשוט למלא ולשלוח בלי להסתבך יותר מדי וליהנות מתהליך קצר ומהיר.
תיקון שגיאות אוטומטי – מילאתם פרט לא נכון או לא הגיוני? המערכת מיד תתריע כי ייתכן ויש כאן שגיאה. התרעה מעין זו יכולה לחסוך לכם עוגמת נפש גדולה בשל מילוי פרטים לא נכונים או במיקום הלא נכון ולגרום לדחיית הבקשה מסיבות טכניות מיותרות שכאלו.
עזרה בעברית לכל שאלה – נתקלתם בבעיה? יש לכם שאלה? תוכלו לקבל מענה וסיוע בעברית בכל שלב של מילוי הטופס על מנת להסיר כל ספק שאתם ממלאים אותו בצורה נכונה ומדויקת ולהגביר את הסיכויים שהבקשה לא תידחה.
מסלולים לבחירה – באתר תוכלו לבחור בין מסלול מהיר לבין מסלול רגיל. המסלול המהיר יאפשר לכם לקבל תשובה בתוך 24 שעות למי שאצה לו הדרך והטיסה כבר קרובה.
מילוי מספר טפסים בבקשה אחת – במידה ואתם נוסעים עם כל המשפחה או כחלק מקבוצה, תוכלו להגיש את הבקשות של כולם כבקשה אחת ובכך לחסוך הרבה מאד טרחה, בלאגן וחוסר סדר ולוודא שאף אחד לא נשאר בחוץ.

בלי לחץ ובלי מתח – פשוט למלא ולשלוח
מילוי טופס בקשה לפטור מויזה לארצות הברית באמצעות אתר קבוצת ויזהטק חוסכת לכם הרבה מאד כאב ראש, לחץ ומתח על ידי הבנה מלאה, ברורה ובהירה של הנדרש מכם בעת מילוי הטופס, עזרה וסיוע במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי, תהליך נוח, מהיר וקל שמקל מאוד על התהליך הבירוקרטי, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות זה לארוז.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il