TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק דיסקונט מכריז על צעדים יוצאי דופן


בנק דיסקונט
יעניק פטור מלא, לשישה חודשים, מתשלומי המשכנתא, ללקוחות תושבי העוטף, באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה לבנק
בנוסף, יאריך את תקופת מתווה הסיוע של בנק ישראל משלושה לשישה חודשים

בנק דיסקונט ממשיך להתגייס למען לקוחותיו, אשר נפגעו בזמן מלחמת חרבות ברזל ומודיע על צעדים נוספים ויוצאי דופן, שיסייעו להם להתמודד בתקופה קשה זו.

במסגרת זו, לקוחות הבנק, תושבי העוטף, המתגוררים במרחק של עד 7 ק"מ מהגבול, יהיו פטורים באופן מלא (לא דחייה), במשך שישה חודשים, מתשלומי המשכנתא לבנק. הפטור המלא מתייחס לששת החודשים הקרובים, נובמבר 23'-אפריל 24' והוא ייכנס לתוקף באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה לבנק.

לצד בשורה משמעותית זו, דיסקונט מודיע כי יאריך את תקופת מתווה הסיוע של בנק ישראל, אותו פרסם בנק ישראל, לפני כשבוע. המתווה יוארך מתקופה של שלושה חודשים, לתקופה של שישה חודשים וזאת ללקוחות דיסקונט מאוכלוסיות המעגל הראשון, כהגדרתן במתווה בנק ישראל.

עם פרוץ המלחמה, העמיד דיסקונט לרשות משקי הבית והעסקים הקטנים שורה של הטבות בניהול חשבון הבנק, בין היתר, באמצעות הגדלת מסגרות האשראי למשקי בית ועסקים קטנים והעמדת הלוואות ללא ריבית, לתקופה של עד 24 תשלומים. כמו כן, הוקם מוקד טלפוני למתן שירות וסיוע ייעודי (*9658).

בנוסף, הקים הבנק את 'קרן אור' – קרן סיוע ייעודית בסך התחלתי של 50 מיליון ש"ח עבור ילדים ובני נוער שנפגעו בקו העימות במהלך המלחמה. הקרן תפעל בשיתוף עמותת 'הזנק לעתיד', במטרה לספק מענה מקיף, רחב וארוך טווח עבור צרכיהם של הילדים ובני הנוער, לטובת ריפוי הגוף והנפש הרכה ובמטרה להשיב להם את הביטחון האישי והקהילתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il