TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת דיסקונט מקימה את 'קרן אור' – קרן בסך 50 מיליון ש"ח למען ילדים ונוער שנפגעו במהלך המלחמה


בנק דיסקונט
הקרן תנוהל על ידי אנשי מקצוע, יחד עם עמותת 'הזנק לעתיד', ותפעל על מנת שהילדים יקבלו את הסיוע הנפשי והפיזי הדרוש להחלמתם

קבוצת דיסקונט מודיעה היום (א') על הקמת קרן אור - קרן סיוע ייעודית עבור ילדים ובני נוער שנפגעו בקו העימות במהלך המלחמה. הקרן, בהקמת בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל, תעמוד על סך 50 מיליון ש"ח ותפעל לספק מענה הוליסטי רחב היקף וארוך טווח עבור צרכיהם של הילדים ובני הנוער, לטובת ריפוי הגוף והנפש הרכה ובמטרה להשיב להם את הבטחון האישי והקהילתי.

'קרן אור' תנוהל על ידי ועדה מקצועית אשר תקבע תכנית פעולה כוללת שתגובש עם גורמי מקצוע מהמערך הפסיכולוגי, הנפשי, הרפואי והחינוכי, לרבות החינוך המיוחד. הקרן תשאף להבטיח שהילדים שנפגעו במהלך המלחמה, אם מבחינה פיזית או נפשית, יקבלו את הסיוע הדרוש להם - באופן יעיל, מהיר וקל, ללא בירוקרטיה מכבידה, גם לאחר שוך הקרבות וסיום המלחמה.

קרן אור' תפעל באמצעות עמותת 'הזנק לעתיד' בשיתוף פעולה עם הקואליציה הישראלית לטראומה המפעילה את מרכזי החוסן בעוטף עזה ובמוקדים הנוספים בדרום הארץ. הקרן תספק מענה לצרכים מגוונים, במטרה לאפשר לאותם ילדים לחזור לתפקוד מיטבי בחייהם, בהם: הענקת מעטפת ביטחון וליווי אישי לכל אחת ואחד מהילדים, מתן מענה לצרכים פיזיים, טיפולים פסיכולוגיים, טיפולים רגשיים במגוון אמצעים, סדנאות להעצמה אישית וקבוצתית, פעילויות העשרה והפוגה, פעילות לחיבור לקהילה ולמנהיגות חברתית, תמיכה לימודית ולצרכים נוספים שיעלו מהשטח. לצורך כך, הקרן תפעל בשיתוף פעולה עם מרכזי החוסן בדרום, לצד גורמים שונים בקהילה.
עם הקמת הקרן, יתקיים תהליך שבו ימופו ויוגדרו תבחינים למסגרת הפעילות, כמו גם סדרי עדיפויות לזיהוי הצרכים הספציפיים והשימושים בכספי הקרן. הכל, בכפוף להתייעצויות עם הקהילות, מרכזי החוסן ושאר ארגוני הסיוע.

אבי לוי, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "קשה להעלות על הדעת עד כמה חייהם של אזרחי ישראל, ובפרט ילדים ובני נוער רבים, התהפכו מן הקצה אל הקצה. בתקופה קשה זו, ילדים וילדות תמימים מצויים בסיוט מתמשך שאיננו יכולים עדיין לאמוד את השלכותיו. תקופה ארוכה ומורכבת עומדת בפני המשפחות, אשר יאלצו למצוא כוחות ותעצומות נפש אדירים על מנת להשתקם ולהבריא. בשעה קשה זו, אנו נפעל ככל הניתן על מנת לסייע להם לבנות את חייהם מחדש ולהעניק מעטפת של ביטחון שתאפשר להם את החוסן הנפשי אחרי התופת שחוו. במאמץ משותף נשאף להבטיח את עתידם של ילדינו ונעניק להם קרן אור ותקווה לעתיד".

עמותת 'הזנק לעתיד' פועלת בשיתוף עם דיסקונט מאז שנת 2005 לקידום החינוך בפריפריה, וכעת תרחיב את פעילותה ותרכז במשותף עם דיסקונט את תפעול הקרן.
מרכזי החוסן שהוקמו על ידי הקואליציה הישראלית לטראומה, פועלים כדי לתת מענה, בין היתר, לזירוז התאוששות הקהילה, המשפחות והיחידים לקראת החזרה לשגרה לאחר מצבי חירום וטראומה.




מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הרחיבה קבוצת דיסקונט את הסיוע השוטף לתושבי הדרום, ללקוחותיה ולכוחות הבטחון, זאת כחלק מהמחויבות שלה לקהילה. הקבוצה פועלת, בין היתר, לטובת סידורי הארחה, רכישת מזון וציוד, העמדת ליווי וטיפול תומך של אנשי מקצוע למפונים מאזור העוטף ועוד. במטה הבנק הוקם מוקד ייעודי לטיפול אישי ומהיר בצרכי הלקוחות מעוטף עזה וכמו כן, הוקם צוות לטיפול בדרישות הסיוע מול הגורמים השונים ובניתוב התרומות והמתנדבים לפעילויות השונות.

לצד זה, עם פרוץ המלחמה העמיד הבנק לרשות משקי הבית והעסקים הקטנים שורה של הקלות והטבות בניהול חשבון הבנק, בין היתר באמצעות הגדלת מסגרת האשראי לכלל לקוחות הבנק, הלוואה ללא ריבית של עד 24 תשלומים לתושבי העוטף, החזר משכנתאות ועוד. כמו כן, הוקם מוקד שירות וסיוע ייעודי במטרה לתת שירות וסיוע במקרים דחופים בכתובת: soservice@dbank.co.il.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il