TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דו"ח הטרנדים העסקיים של Fiverr לסתיו 2023:


Fiverr
"פרילנסרים משחקים תפקיד מרכזי בצמיחה של עסקים שמעוניינים לנצל הזדמנויות, לממש את הפוטנציאל ולמקסם רווחים"
הקמעונאים כבר מתכוננים לסיילים של סוף השנה: חיפוש מומחי שיווק באמזון זינקו ב-12,256%; החיפושים אחר בוני אתרי סחר קפצו ב-3,333%
גם בענפים מסורתיים משקיעים בפיתוח אסטרטגייה דיגיטלית: בקרב עסקי הובלות ולוגיסטיקה נרשם זינוק של 3,442% בחיפושי פרילנסרים
ניו יורק, 5 באוקטובר 2023, חברת Fiverr (סימון בורסאי: NYSE: FVRR), שעושה מהפכה בדרך בה העולם עובד ביחד, מפרסמת היום את דו"ח הטרנדים העסקיים השמיני שלה, במהדורת סתיו 2023. הדו"ח מנתח מהן מגמות החיפוש בקרב משתמשי האתר, שמשמש כזירת סחר לשירותים דיגיטליים של פרילנסרים.
ב-Fiverr נערכו מיליוני חיפושים רק בחצי השנה האחרונה, לפי הדו"ח, עסקים מסוגים מגוונים - מסטארטאפים טכנולוגיים ועד לתעשיות מסורתיות יותר, כמו הובלות בנייה ומסחר, מגייסים פרילנסרים מומחים שיסייעו להם להתפתח לאפיקי צמיחה חדשים.
בין המגמות המרכזיות בדו"ח:
עסקים נכנסים לתחומים חדשים ומקדמים פרוייקטים של בינה מלאכותית.
חברות קמעונאות נערכות מראש לתקופת הקניות הקרובה, כדי לענות על דרישות הצרכנים.
עסקי מגזר השירותים משדרגים את נוכחותם הדיגיטלית.


הילה קליין, סמנכ"לית התפעול של Fiverr: "העסקים מנצלים את הכלים החדשים הזמינים להם כדי לממש את פוטנציאל הצמיחה. המידע שנאסף מהפלטפורמה שלנו מצביע על כך שמגוון רחב של עסקים - מחברות טכנולוגיה ועד חנויות קמעונאות ושירותי משלוחים - צועדים בנתיבי צמיחה חדשים ומשתמשים בפרילנסרים מומחים כדי להפוך את חזונם העסקי הייחודי למציאות. עם התרחבות אימוץ כלי הבינה המלאכותית וסימנים המעידים על התעוררות הכלכלה - ששת החודשים האחרונים יצרו תחושת מומנטום. טאלנטים פרילנסרים משחקים תפקיד מרכזי בסיוע לעסקים להתפתח כדי לעמוד בקצב החדשנות, למקסם רווחים ולמצוא דרכים חדשניות להשתפר".
החיפושים שצמחו באופן המשמעותי ביותר במהלך חצי השנה האחרונה:
כבר בתחילת השנה, חברות טכנולוגיות חיפשו בהתלהבות דרכים להבין ולאמץ כלי בינה מלאכותית. מגמה זו נמשכת. אך עם העלייה בשימוש ב-AI גבר הביקוש למומחי בינה מלאכותית שמסוגלים לבנות כלים מיוחדים שמשרתים יעדים עסקיים. למרות שהטכנולוגיה רק נכנסה לשימוש נרחב, מבול החיפושים אחר מומחים בתחום הובילה להשקת קטגוריה חדשה לגמרי ב-Fiverr, בה פרילנסרים שמתמחים בהנדסת פרומפטים, מפתחי אפליקציות AI ו יוצרי צ'טבוטים מציעים פתרונות לעסקים שמעוניינים לצעוד לעבר העתיד.

לדוגמה:
● חיפוש פרילנסרים בתחום עריכת תוכן מבוסס AI זינק ביותר מ-10,490%
● חיפוש מהנדסי פרומפטים קפץ ביותר מ-7,345%
● חיפוש יוצרי וידאו ב-AI רשם עלייה של יותר מ-3,746%
הקמעונאים מתכוננים לעונת הקניות
כמדי שנה חודשי הסתיו נחשבים לתקופת השיא של אתרי השופינג - על רקע החזרה ללימודים ועונת הסיילים של החגים. עסקי הקמעונאות לא יכולים להרשות לעצמם לדרוך במקום. כדי לעמוד בדרישות הצרכנים, הם מתמקדים בשדרוג אסטרטגיית המכירות המקוונת שלהם.
החיפושים בפלטפורמת Fiverr חושפים שלקראת עונת החגים הקמעונאים מחפשים פרילנסרים מומחים שיסייעו להם בכל מטלה, מעדכון תיאור המוצרים דרך שיפור אתרי הסחר ועד ליצירת הדמיות למוצרים חדשים.
בתחום הקמעונאות בולטות העליות בחיפושים אחר:
● מפתחי אתרי איקומרס - עליה של 3,333%
● מומחי אמזון - זינוק של 12,256%
● מומחים להקמת אתרי אופנה - קפיצה של 525%
גם עסקי השירותים משדרגים את אסטרטגיית האון-ליין שלהם
ישנו ביקוש יציב לפרילנסרים שמתמחים בפתרונות לעסקים למגזר השירות, כגון חברות לוגיסטיקה, ניהול משלוחים, וחברות שיפוצים ובנייה. אך ככל שהטכנולוגיה הופכת למרכזית יותר בעולם, יותר עסקים מהסוג הזה מחפשים פרילנסרים שיוכלו לסייע להם לשפר את ביצועיהם ברשת. רבים מהם מגייסים מפתחים שיבנו עבורם אתרים שישפרו את חוויית הלקוח. דוגמאות לעליות בולטות בביקוש לפרילנסרים:
● החיפוש אחר פרילנסרים שמתמחים בבניית אתרי הובלות עלה ב-3,442%
● החיפוש אחר פרילנסרים המתמחים בהקמת אתרים עבור שיפוצניקים עלו ב-1,398%
● החיפוש אחר פרילנסרים שמתמחים באתרים לניהול נכסים עלו ב-1,397%.
בנוסף לממצאים הגלובליים, מדד המגמות העסקיות של Fiverr גם ממפה את מונחי החיפוש הצומחים ביותר במדינות שונות: ארצות הברית, אוסטרליה, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד בריטניה וגם ישראל בפילוח נפרד לכל מדינה.
ניתן לראות נתונים אלו כאן.
אודות Fiverr
המשימה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. אנחנו פועלים לאפשר לעסקים גישה לכישרונות ולהנגיש לכישרונות הזדמנויות כדי שכל אחד יוכל לטפח את העסק שלו, את החלומות ואת המותג שלו. מעל ל-4 מיליון לקוחות עבדו בשנה החולפת עם פרילנסרים של Fiverr, מחברות קטנות ועד לתאגידי ענק. בצורה זו הם טיפחו כוח עבודה סתגלתני, גמיש ובהתאם לדרישה המשתנה. בפייבר, תמצאו מעל ל-600 קטגוריות, מתכנות, דרך פיתוח צ'אטבוטים ועד עיצוב בתלת מימד, כדי ליצור תוכן, אנימציה ואפליקציות ברמה הגבוהה ביותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il