TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לוריאל השלימה את רכישת מותג היופי האוסטרלי היוקרתי AĒSOP

שווי העסקה נאמדת ב 2.53 מיליארד דולר. המותג רשם מכירות של 537 מיליון דולר בשנת 2023 והוא צפוי להיות משווק גם בעתיד, גם בישראל
חברת לוריאל הודיעה כי השלימה את רכישת מותג היופי האוסטרלי היוקרתי Aēsop (איסופ). העסקה נאמדת בשווי של 2.53 מיליארד דולר, והיא הוכרזה לראשונה באפריל השנה.
Aēsop ידועה בעולם בזכות מוצרי טיפוח העור, השיער והגוף היוקרתיים שלה. לאיסופ כ- 400 נקודות מכירה ברחבי העולם – בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד ואסיה.
המותג רשם מכירות של 537 מיליון דולר בשנת 2023 והוא צפוי להיות משווק גם בעתיד, גם בישראל.
"אני מאוד נרגש לקבל את פניה של איסופ למשפחת לוריאל", אמר ניקולס הירונימוס, מנכ"ל קבוצת לוריאל העולמית. "המותג Aēsop עם השילוב הייחודי שלו של אורבניות, נהנתנות ויוקרה בלתי מעורערת, מתחבר לכל המגמות העכשוויות. אנו מצפים לבנות על ה DNA והערכים הייחודיים של המותג, ולמנף את פוטנציאל הצמיחה האדיר שלו בסין ומחוצה לה".
לדברי מייקל אוקיף, מנכ"ל Aēsop אמר: "לוריאל היא 'השותף הטוב ביותר' לקחת את המותג לשלב הבא". הוא מאמין שהתמיכה והמומחיות של לוריאל תסייע למותג לצמוח, לחדש ולהגיע ליותר אנשים ברחבי העולם.
"אנו שמחים על הצטרפותה של איסופ לחטיבת היוקרה של לוריאל" אמר סיריל צ'פוי, נשיא החטיבה. "יש לנו ביטחון רב שעם הזמן, איסופ תצטרף למועדון 'מותגי המיליארדרים' של לוריאל ותמלא תפקיד משמעותי בצמיחה העתידית של חטיבת היוקרה".


אודות לוריאל
במשך למעלה מ-110 שנים, לוריאל, שחקנית היופי המובילה בעולם, מתמסרת לדבר אחד בלבד: הגשמת שאיפות היופי של הצרכנים והצרכניות ברחבי העולם. המטרה שלנו, יצירת יופי אשר מניע את העולם, מגדירה את הגישה שלנו ליופי, גישה שהיא מכילה, אתית, נדיבה ומחויבת לקיימות חברתית וסביבתית. עם הפורטפוליו הרחב שלנו של 35 מותגים בינלאומיים והתחייבויות שאפתניות לקיימות בתוכנית שלנו 'לוריאל למען העתיד', אנו מציעים לכל אחד ואחת בכל רחבי העולם את הטוב ביותר במונחים של איכות, יעילות, בטיחות, הגינות ואחריות, בעודנו חוגגים ומפארים את היופי על כל גווניו האינסופיים שלו.
עם 87,400 עובדים מחויבים, טביעת רגל גיאוגרפית מאוזנת, ומכירות בכל רשתות ההפצה (מסחר אלקטרוני, שוק המוני, חנויות כלבו, בתי מרקחת, מספרות, חנויות דיוטי-פרי), בשנת 2022 מכירות הקבוצה עמדו על 38.26 מיליארד יורו. עם 20 מרכזי מחקר ב-11 מדינות ברחבי העולם וצוות מחקר וחדשנות מסור המונה 4,000 מדענים ולמעלה מ-5,500 אנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיה, לוריאל מתמקדת בהמצאת עתיד היופי ובהפיכתה למעצמת ביוטי טק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il