TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארטאפ Apply Design נחשף עם גיוס של 3.3 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמה לשיווק נכסי נדל"ן


קרדיט: Apply Design
הסטארטאפ Apply Design, המפתח פלטפורמת ליצירת מודעות נדל״ן באמצעות הדמיות תלת מימדיות, נחשף עם גיוס סיד של 3.3 מיליון דולר, לפי שווי של 25 מיליון דולר.

הסטארטאפ Apply Design, המפתח פלטפורמת ליצירת מודעות נדל״ן באמצעות הדמיות תלת מימדיות, נחשף עם גיוס סיד של 3.3 מיליון דולר, לפי שווי של 25 מיליון דולר.


הסבב הובל על ידי קרנות אמריקאיות מובילות בהן Urban Innovation Fund, המתמחה בהשקעות בטכנולוגיות נדל"ן ופיתוח עירוני, Cathexis Ventures, Goodwater Capital ו-Y Combinator, אשר Apply Design השתתפה בתוכנית ההאצה שלה, וכן משקיעים ישראלים כמו Fusion, Secret Chord ומשקיעים פרטיים נוספים מתחום הנדל"ן.

הפלטפורמה של Apply Design משרתת כיום 750 לקוחות משלמים, בניהם סוכנויות נדל"ן מ-25 מדינות.

ומשמשת אותם למכירת נכסי נדל"ן במהירות ובמחיר גבוה יותר, הודות ליכולת התאמה של הבית באופן אישי לקונה.


לדברי אסף עמית, מנכ"ל Apply Design: "לדוגמה, כאשר זוג צעיר נשוי עם תינוק מבקר באתר אינטרנט שיצרנו לנכס, במקום לראות נכס שגרתי עם תמונות לא מלהיבות עם רהיטים ישנים, המשפחה תראה עיצובי פנים וירטואליים ריאליסטיים שמהדהדים עם הצרכים האישיים שלה: חדר שינה, חדר לתינוק או משרד ביתי, שנוצרים עבורם אוטומטית.

לאחר מכן הם יכולים לשחק עם העיצובים האלה ולראות איך הבית הזה מתאים לצרכים ולטעמים שלהם".

Apply Design הוקמה בשנת 2018 על ידי אסף עמית, המשמש מנכ"ל ויניב קנול, סמנכ"ל הטכנולוגיה, אשר הכירו במהלך שרותם הצבאי ביחידה 9900 של חיל המודיעין, המתמחה בפתרונות תלת מימד למבצעים מיוחדים.


 עבודתם זכתה בשנת 2015 בפרס היוקרתי של ראש אמ"ן. לאורך השרות הצבאי ואחריו הם התמחו בפיתוח מוצרים בטכנולוגיה של ראייה ממוחשבת ותלת מימד.


המוצר של החברה שוחרר לשוק לפני כשנה ומאז נוצרו באמצעותו למעלה מ-100 אלף תמונות של נכסים.


בין הלקוחות סוכנויות נדל״ן המייצגות חברות ענק בהן keller williams, Compass,exp, Re/max. כיום החברה מעסיקה 5 עובדים, ההון שגויס ישמש להגדלת כוח האדם ופיתוח מוצרים נוספים.

לדברי מייקל סייבל, מנכ"ל Y Combinator ומוביל תוכנית ההאצה של הקרן בו השתתפה Apply Design: "אני אוהב את הדרך שבה Apply Design משתמשת בשיטות המשמשות מיליונרים למכירת בתים במיליוני דולרים ומנגישה אותן לכולם בעלות נמוכה ונגישה."

לדברי יניב קנול, מייסד משותף ו-CTO: "עד היום, מתווכים שרצו להציג את הפוטנציאל של הנכס הריק שהם מוכרים באמצעות הדמיות תלת מימדיות, נאלצו לשלם הרבה כסף ולהמתין ימים כי העבודה נעשתה בבתי סטודיו באופן ידני, בעזרת כלים מדורות טכנולוגיים קודמים והתוצאה לא תמיד תאמה את רצונותיהם.

באמצעות טכנולוגיה של ראייה ממוחשבת ואלגוריתמים של למידת מכונה פיתחנו דרך אוטומטית ליצור את אותן תוצאות תוך דקות ובעלות הרבה יותר נמוכה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il