TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת הנעליים הבינלאומית סטיב מאדן פותחת סניף דגל בצפון הארץ בהשקעה של 1 מיליון שח


סניף בעופר סנטר נוף הגליל צילום אלחאן אספניולי
הסניף החדש משתרע על שטח של 120 מ"ר והוא כולל נעלי נשים, נעלי גברים, תיקים וארנקים, בגדי ספורט לנשים ועוד מגוון אקססוריז.

רשת הנעליים הבינלאומית סטיב מאדן (STEVE MADDEN) פותחת השבוע בצפון הארץ, סניף דגל, במתחם עופר סנטר נוף הגליל, בהשקעה הנאמדת בכ 1 מיליון ₪.

הסניף החדש משתרע על שטח של 120 מ"ר והוא כולל נעלי נשים, נעלי גברים, תיקים וארנקים, בגדי ספורט לנשים ועוד מגוון אקססוריז.

לדברי רוחה אבקסיס מנכלית עופר סנטר נוף גליל: "זהו הסניף ה-26 של רשת סטיב מאדן בישראל ואנו שמחים וגאים שבחרו לפתוח את חנות הדגל בעופר סנטר נוף גליל" לדבריה: המתחם ממשיך להתחדש עם חנויות של מותגים מובילים בתחומם, במטרה להמשיך ולחזק מגמה זו ולפתוח סניפי דגל חווייתיים המצטרפים למותגים הבינלאומים והמקומיים הקיימים בקניון".

לדברי שירלי דרורי המנהלת תקשורת שיווקית של סטיב מאדן: "ההשקעה של חברת האם בשוק המקומי ממשיכה לשאת תוצאות בשטח עם המשך הרחבת הרשת וביסוס והרחבת חנויות קיימות בקניונים החזקים בישראל.


אנחנו מאמינים בדרך של שותפות עם חברת האם, שרואה את ההצלחה של המותג בישראל ומקצה משאבים להרחבת וביסוס הרשת פה".

רשת סטיב מאדן STEVE MADDEN מקבוצת אינטרגינס חוללה מהפכה בתעשיית הנעליים, תוך מיזוג של שנים של ניסיון עם עיצובים ייחודיים ויצירתיים. בהשראת הרוקנרול והשורשים הניו יורקיים שלו, החזון שלו לספק לנשים וגברים אופנתיות מוצא לבטא את האינדיבידואליות שלהם הוא חדשני, נועז ומעורר השראה.

ההבנה המולדת של סטיב בטרנדים וכוח הרצון שאין שני לו הביאו למיליוני לקוחות ברחבי העולם והניעו את העיצובים שלו לקדמת האופנה. הוא הרחיב את המותג STEVE MADDEN לסגנון חיים אמיתי ויעד עבור הנעלה, תיקים ואביזרים, הנמכרים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם


מתחם עופר סנטר נוף הגליל הינו מתחם קניות פתוח ומשתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 17,000 מ"ר. המתחם נפתח לקהל הרחב בספטמבר 2006 ונחשב למרכז הקניות הגדול והמוביל באזור ומשמש מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי האזור.


 כיום מציע חווית קניות ובילוי משותפת, עם שפע של מסעדות וחנויות.
בין חנויות המתחם: קסטרו, קפה לנדוור, פוקס, ללין, דלתא, שילב, גולדן רוז, FRAME, קראמרי דה ל'קלאר, מסעדת תישרין, BIGAועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il