TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Legit Security זכתה בתואר "סטארטאפ השנה לאבטחת הענן


התוכנה של הארגון, הודיעה כי נבחרה ל-"סטארטאפ אבטחת הענן של השנה


Legit Security, חברת אבטחת סייבר עם פלטפורמה תאגידית לאבטחת שרשרת אספקת התוכנה של הארגון, הודיעה כי נבחרה ל-"סטארטאפ אבטחת הענן של השנה" ב-Cybersecurity Breakthrough 2022 Awards.


תכנית פרסים זו שמה לה למטרה לספק את ההערכה המקיפה ביותר של חברות ופתרונות אבטחת סייבר הקיימים בשוק כיום ולהכיר בחברות, מוצרים ואנשי אבטחת המידע הטובים בעולם. למעלה מ-4,100 מועמדויות לפרסים נשקלו השנה.


זוכי קטגוריות נוספות כוללות רשימה מרשימה של חברות מובילות בתעשיית אבטחת המידע, ביניהן Crowdstrike, Palo Alto Networks, Mandiant ואחרות.

"אנו נרגשים לזכות בפרס הזה שמכיר ב-Legit Security כחברה פורצת דרך הפותרת את האתגר הקריטי של אבטחת שרשרת אספקת התוכנה בשוק אבטחת מידע צפוף ומגוון מאוד", אמר רוני פוקס, מנכ"ל Legit Security.


 "אנו מאמינים שסביבות הקדם פיתוח לפני ייצור של שרשרת אספקת התוכנה צריכות להיות מאובטחות באותה קפדנות כמו סביבות הייצור כדי להבטיח גמישות מלאה מהקוד ועד לענן, ובנינו פלטפורמה שתעשה בדיוק את זה.


 יש צורך דחוף בפתרונות אבטחת סייבר כמו שלנו בשוק כיום, מכיוון שהתקפות שרשרת אספקת התוכנה ממשיכות לצמוח בין פי 3 עד פי 6 בשנה".

Legit Security זכתה בתואר "סטארט אפ השנה בענן אבטחה" לאחר תהליך שהעריך והעניק ניקוד לחברות באמצעות פאנל מומחים של שופטים המייצגים שילוב של מומחיות טכנית, עסקית, אקדמית ושיווקית בתעשייה. הזוכים בקטגוריות נבחרו על סמך קריטריונים הכוללים חדשנות, השפעה עסקית, תפקודיות, קלות שימוש וערך.

Legit Security הושקה ממסווה ב-10 בפברואר 2022. החברה מציינת מספר לקוחות Fortune 500 וחברות אבטחת סייבר מובילות רבות בשוק המשתמשות בפלטפורמת Legit Security כדי להבטיח את שלמותם ואבטחתם של מוצרי התוכנה שלהם. למידע נוסף על Legit Security, בקרו בכתובת www.legitsecurity.com

אודות Legit Security
Legit Security מגינה על שרשראות אספקת התוכנה מפני התקפה על ידי גילוי ואבטחת הצינורות, התשתית, הקוד והאנשים באופן אוטומטי, כך שעסקים יכולים להישאר בטוחים ובה בעת לאפשר שחרור תוכנה מהיר.


 Legit Security מספקת פתרון תוכנה כשירות קל ליישום התומך במשאבים בענן ובאופן מקומי ומשלב יכולות גילוי וניתוח אוטומטיים עם מאות מדיניות אבטחה שפותחו בידי מומחי תעשייה עם ניסיון אמיתי באבטחת SDLC. פתרון משולב זה שומר על אבטחת מפעל התוכנה שלך ומספק ביטחון מתמשך שהיישומים שלכם מושקים ללא פגיעויות.

קשרי מדיה
Media Contact
Tony Keller
tkeller@outvox.com
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il