TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית מוצרי התצוגה AOC ומותג המשנה שלה AGON by AOC - אחד ממותגי מסכי הגיימינג ואביזרי ה- IT המובילים בעולם – השיקו השנה מגוון רחב של מסכים וציוד היקפי


מסך AOC
בניסיון לסכם את נקודות השיא של השנה במגוון מסכי העסקים, הבידור והגיימינג שלה מציגה AOC את הרעיונות המושלמים למתנות לסוף השנה.
גיימינג מהיר ותמונה חיה
עבור גיימר, המתנה הטובה ביותר עשויה להיות תוספת חומרה למערכת המשחקים שלו. סדרת AOC GAMING G2 המוערכת של AGON by AOC מציעה תמורה יוצאת דופן, במיוחד עם ה-G2U27. הצג הזה מתאים באופן מושלם למשחקי FPS, RPG, פעולה או MOBA בקצב מהיר, הודות לקצב ריענון של 144 הרץ. הצג בגודל 27 אינץ' (68.58 ס"מ) מתהדר בפאנל IPS Full HD (1920 x 1080) לצבעים חדים, טבעיים ומדויקים. עם שטח תצוגה גדול יותר ממסכי ה-24 אינץ' הנפוצים, 27G2U מקל על הצגת הפרטים, בעוד שמעבדים גרפיים נפוצים יכולים להשיג קצבי פריימים גבוהים ברזולוציית Full HD שלו. הפחתת טשטוש תנועה (MBR) מקטין את זמן התגובה למילי שניה בודדת MPRT, מה שמבטיח חווית משחק זורמת וחדה. גיימרים יכולים לשבת בנוחות וליהנות מתנוחת משחק בריאה הודות למעמד ארגונומי, מצב Low Blue Light וטכנולוגיית מניעת ריצוד Flicker-Free.
מחיר מומלץ לצרכן 1999 ₪

לצלול לתוך סימולציה
מסך ה- AGON AG493UCX בגודל 49" (124 ס"מ) המגיע עם יחס מסך מרהיב של 32:9. ה- AG493UCX, אשר למעשה משלב שני מסכי QHD 27" במסך אחד שלא נגמר, מגיע עם פאנל ללא מסגרת בשלושה מצידי המסך ומציע חוויית משחק מקיפה לגיימרים שאפתניים במיוחד. כמקובל במשפחת הפרימיום AGON, מגיע מסך ה- AG493UCX עם מפרט בעל מאפיינים מהותיים לעולמות הגיימינג: קצב רענון מסך של 120Hz, 1 ms MPRT, DisplayHDR 400 ו- FreeSync Premium Pro. עם רזולוציה של 5120x1440 פיקסלים, מצב Picture by Picture (תמונה בתוך תמונה), כפתור KVM לחיבור של יותר ממקור אחד וקישוריות USB-C. כל אלה ועוד הופכים את

המסך לאמצעי מצוין לשיפור הפרודוקטיביות ליוצרי תוכן, יוטיוברים, ו- live streamers.
מחיר מומלץ לצרכן: 4799 ₪

הישארו מחוברים
סדרת ה- P2 מציעה מגוון רחב של חיבורי port בדגמים השונים (ראו טבלה בתחתית). בעוד רוב הדגמים מגיעים עם כניסות VGA, DVI, DisplayPort ו- HDMI הנחשבות לסטנדרט בשוק המסכים, ומאפשרות חיבור הן למכשירים ישנים והן למכשירים חדשים, ה- 27P2C ללא ספק משתייך לדור הבא עם מגוון החיבורים הרחב ביותר. לצד hub ה- USB, כולל המסך גם כניסת USB-C, לחיבור קל ונוח של מחשב נייד בעזרת כבל USB-C אחד. אות התצוגה מועבר ע"י USB-C (DisplayPort alternate mode) כמו גם מידע במהירות גבוהה, תוך כדי טעינת המחשב הנייד באותו זמן (USB Power Delivery). כשהמסך מחובר למחשב נייד באמצעות כבל USB uplink, והמקלדת והעכבר מחוברים גם הם למסך, מאפשר כפתור ה- KVM המובנה מעבר קל ופשוט בין שני המקורות. אפשרות זו נחוצה במיוחד למשל במצב שבו המשתמש לוקח את המחשב הנייד מהמשרד לפינת העבודה בביתו. ניתן לחבר את המחשב הנייד דרך USB-C למסך והמשתמש יכול לבחור, דרך כפתור ה- KVM, את השליטה במחשב הנייד או בעמדה הביתית באמצעות העכבר והמקלדת המועדפים עליו.
מחיר מומלץ לצרכן: 1999 ₪

עיצוב נקי, פאנל IPS ורזולוציה גבוהה
סדרת ה- V4 של AOC משלבת איכות תמונה, גיוון ועיצוב אטרקטיבי במחיר מצוין. ה- Q32V4 תוכנן כך שיוכל להיות רלוונטי גם לטכנולוגיות העתיד, מגיע עם פאנל ברזולוציית QHD (2560x1440), שדרוג משמעותי מסטנדרט ה- Full HD שהתקבע עד כה בעולם המסכים. מצויד בפאנל IPS שטוח, מאפיין מצוין למשימות שכוללות עבודה על גיליונות, ציור, עיצוב גרפי, עריכת תמונות וכדומה. שכפול צבעים מדויק וזוויות צפייה רחבות (178/178°) מפחית משמעותית שינויי צבעים במעבר מתצוגה רוחבית לאנכית, מה שמשפר אף יותר את חוויית המשתמש.
מחיר מומלץ לצרכן: 1199 ₪


ציוד גיימינג מעבר למסכים: לשפר את התצורה הכוללת
בעוד מסכי גיימינג מכסים בעיקר את החלק הוויזואלי של חווית המשחק הכוללת, התקני הסאונד והקלט חשובים באותה מידה. כדי להשלים את מערכת המשחקים, AGON by AOC מספקת כלים בכל החזיתות.

AOC GAMING GH300 הן אוזניות גיימינג 7.1 עם מיקרופון בום נשלף. דרייברים ניאודימיום גדולים בגודל 50 מ"מ מציעים צליל נקי בטווח תדרים רחב (20 הרץ - 20 קילו-הרץ) ו-DAC מובנה של 24 סיביות/96 קילו-הרץ משחזר אודיו באיכות אולפן. גיימרים יכולים להקשיב ולזהות את צעדיהם של אויביהם או ליהנות מסביבת סאונד מבריקה ועוטפת, הודות לתמיכה הוירטואלית ב-7.1 סראונד. האוזניות כוללות תאורת Light FX RGB הניתנת להתאמה אישית נרחבת עם אפקטים שונים, באמצעות תוכנת AOC G-Menu תוך אפשרות סינכרון בין פריטי ציוד התומך Light FX של AOC, החל מציוד היקפי ועד לצגים.
מחיר מומלץ לצרכן : 299 ₪

אודות AOC
AOC שנוסדה בשנת 1967, היא מותג מסכים ואביזרי IT מוביל בעולם, וחברת בת של TPV Technology Limited יצרנית ה LCD -הגדולה בעולם. סל המוצרים המקיף של AOC מספק פתרונות חדשניים, ארגונומיים, מודעים לסביבה ומסוגננים עבור יישומים מקצועיים ואישיים.
תת המותג של AGON by AOC -AOC מציע את אחד מהפורטפוליו החזקים ביותר של מסכי גיימינג בעלי ביצועים גבוהים בעולם ואקוסיסטם שלם של אביזרי גיימינג המקובצים בשלוש קטגוריות- AOC GAMING לשחקני ליבה -AGON ,לגיימרים תחרותיים, AGON PRO- עבור שחקני esports מקצועיים. מאז 2020 AGON by AOC הינו אחד ממותגי מסכי גיימינג המובילים.
למידע נוסף, עיין באתר הרשמי של AGON by AOC או עקוב אחר AGON by AOC בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il