TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האפשרויות השונות של ייעוץ משכנתאות


קרדיט תמונה:flickr.com
לקיחת משכנתא היא עסקה בסדר גודל של מאות אלפי שקלים ובלא מעט מקרים אפילו סכום בן 7 ספרות. בנוסף מדובר על הלוואה לטווח ארוך, מאוד, כך שתמהיל לא נכון עלול לעלות לכם ביוקר במשך שנים רבות
גם תקופת ההחזר והסכום המבוקש משפיעים במידה רבה על ההכנסה הפנויה מרגע שהבנק מעביר לכם את הכסף ועד שתחזירו לו את השקל האחרון - כלומר לפרק זמן של 10 ואפילו 20-25 שנים - ובהתאם ברור לגמרי שאלא אם כן אתם בעלי בקיאות פיננסית גבוהה קבלת ייעוץ משכנתא היא חובה.

מהן האפשרויות השונות לקבל את הייעוץ יקר הערך? הכתבה הבאה מפרטת את האופציות ועוזרת לכם להגיע לכתובת הנכונה - ולמשכנתא שתאפשר לכם לרכוש דירה בתנאים אופטימליים.

היועץ של הבנק

הבנקים המסחריים שמספקים משכנתאות מעסיקים גם נשות ואנשי מקצוע שתפקידם הוא לעזור למי שזקוקים לאותה הלוואה כבדת משקל להבין מה בעצם הם צריכים.

חשוב להדגיש: יועצי ויועצות המשכנתאות בבנקים מכירים כמובן היטב את כל המסלולים האפשריים במשכנתא - פריים, ריבית קבועה צמודה, ריבית קבועה לא צמודה, ריבית משתנה כל 5 שנים ויש עוד - ויודעים גם מהם היתרונות והחסרונות של כל מסלול, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך יותר. ייעוץ משכנתאות בבנק מבוסס גם על הערכות לגבי שינויים שונים שעשויים להשפיע על גובה ההחזר החודשי בעתיד הנראה לעין, ועל מידע רלוונטי נוסף.

יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שאותם יועצים מקבלים את המשכורת שלהם מהבנק, ולכן הם מחויבים לאינטרסים של הבנק. בחלק מהמקרים האינטרסים של הבנק חופפים לאלה של הלקוחות, אבל יש גם לא מעט מצבים שבהם אין זהות ביניהם ואפילו ייתכן ניגוד. בהתאם, על-מנת שתוכלו לחתום על ההסכם מול הבנק בראש שקט באמת, מומלץ בחום להעדיף ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי.

היתרונות של ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי

ייעוץ משכנתא אובייקטיבי פירושו ייעוץ שניתן ע"י מומחים שלא עובדים באחד הבנקים אלא עבורכם. מאחר שהלקוחות שלהם הם אתם, והתשלום עבור הייעוץ בא מכם, אותם יועצי משכנתא מחויבים אך ורק לכם - וזהו כמובן יתרון משמעותי במיוחד.

יתרון שני הוא רמת השירות הגבוהה מאוד, ובפרט כשבוחרים לקבל את הייעוץ מחברה בעלת תודעת שירות מפותחת במיוחד כמו אלפא משכנתאות. מרמת השירות תוכלו להתרשם כבר במהלך שיחת ההיכרות, עוד לפני התחלת התהליך, וכמובן שיש לכך משקל בלתי מבוטל בבחירה של היועצים.

יתרון שלישי של ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי הוא ששירות זה כולל גם השוואה בין מספר הצעות של מספר בנקים, וזאת על בסיס התמהיל שנבחר. בנוסף, אם תרצו בכך, יועץ המשכנתא שעזר לכם להבין מהו מבנה המשכנתא האידיאלי, יעזור לכם גם במשא ומתן מול מספר בנקים על-מנת שתקבלו את הכסף בתנאים המיטביים ובפרט בריבית מינימלית - שירות שמן הסתם יועץ משכנתא של בנק לא יספק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il